ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 10:42

بسیج یک مزرعه بی حصار است / عکس

بسیج یک مزرعه بی حصار است / عکس

به گزارش سلام پاوه : همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ تجمع بسیجیان در سالن ورزشی سپاه ناحیه بسیج پاوه با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرمانده ناحیه بسیج سپاه پاوه در اجتماع بسیجیان شهرستان پاوه با توصیف شاخصه های بسیج گفت : بسیج رنگ خدایی دارد […]

به گزارش سلام پاوه : همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ تجمع بسیجیان در سالن ورزشی سپاه ناحیه بسیج پاوه با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرمانده ناحیه بسیج سپاه پاوه در اجتماع بسیجیان شهرستان پاوه با توصیف شاخصه های بسیج گفت : بسیج رنگ خدایی دارد و  مهمترین ویژگی بسیج اخلاص و صداقت و تعهد است که از پیامبر خویش به ارث برده اند.

 

سرهنگ ارسلان سلطان قلی گفت: دومین ویژگی دانش و آگاهی است که امروز بسیج در زمینه های مختلف آن پیشگام است .

 

وی با برشمردن دیگر ویژگی های بسیج افزود: بصیرت از دیگر ویژگی های بسیج است . که به وضوح بصیرت بسیجیان را در صحنه های مختلف می بینیم.

 

فرمانده سپاه پاوه گفت : در زمینه اخلاق ، سیاست. شناخت و آگاهی از نفوذ دشمنان و راهکار مقابله با آن بسیج یک مزرعه بی حصار است که مختص یک گروه ، نهاد و سازمان نیست بلکه یک نیروی فراگیر و ملی و متعلق به کل جامعه است .

 

حجت الاسلام جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم( ص) کرمانشاه نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت گفت: امروز روزی تاریخی و بیادماندنی مصادف با چهل سال افتخارافرینی بسیج است .

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم( ص) کرمانشاه با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان در دفاع مقدس برای اجرای فتوا و دستورات حضرت امام از هم پیشی می گرفتند و این نشان از اخلاص بسیجیان بود .

 

حجت الاسلام جلیلیان افزود:امام با روحیه و دیدگاه آینده نگری خویش پیش بینی کرد که برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نیروی مردمی بسیج را تشکیل دهد .نیرویی که در دفاع مقدس جهانیان و کارشناسان نظامی جهان را شگفت زده و حیران کرد .

 

وی گفت بسیج بعد از دفاع مقدس در سازندگی کشور در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی و در بخش امنیت داخلی بسیار خوش درخشید .  و نقش بسزایی در ایجاد امنیت داخلی و آرامش. کشور داشت .

 

حجت الاسلام جلیلیان امنیت را به عنوان یکی از نعمتهای خداوندی دانست و گفت: ایجاد امنیت زمینه و بستر آرامش و اشتغال و توسعه و رشد و بالندگی و رشد علمی به دنبال دارد .

 

وی افزود : اگر امروز کشور ما دارای قدرت و اقتدار بین المللی و منطقه ای است به برکت وجود بسیج است که حضوری مقتدر دارد .

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم( ص) کرمانشاه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به دلیل وجود بسیج هیچ کشوری جرات حمله به آن را ندارد.

 

حجت الاسلام جلیلیان گفت :مقاومت کشورهای جهان و جنبش های ازادی بخش همچون حماس الگو گرفته از بسیج ماست .بسیج یک تفکر است که تمامی قدرتهای جهانی را به زانو در آورده است .

 

وی گفت تمامی موفقیتهای کشور مرهون تفکر بسیج است .

 

حجت الاسلام جلیلیان در پایان گفت : در شرایط فعلی برای استحکام هر جه بیشتر پایه های نظام  وحدت بسیار مهم و حائز اهمیت است و همراهی دولت و مردم و جدا نگردن دولت و مردم و نظام و .. نقش مهمی در وحدت ارکان نظام دارد.

 

در حاشیه این مراسم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی به مناسبت هفته بسیج (بسیج سازندگی) به همت جامعه بسیج زنان حوزه حضرت خدیجه(س) در محل ناحیه سپاه پاوه برپا شد و علاقمندان از آن بازدید کردند.