چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 00:36

زلزله ۶٫۴ ریشتری امشب منجر به ریزش ۲ دیوار در پاوه شد/ عکس

زلزله ۶٫۴ ریشتری امشب منجر به ریزش ۲ دیوار در پاوه شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: زمین لرزه ۶/۴ ریشتری منجر به ریزش دیوار یک خانه مسکونی و یک حیاط منزل در شهرستان پاوه شد. فرماندار شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: بدنبال وقوع زمین لرزه ۶/۴ ریشتری امشب بلافاصله اعضای ستاد مدیریت بحران در فرمانداری حاضر و به رصد نقاط […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: زمین لرزه ۶/۴ ریشتری منجر به ریزش دیوار یک خانه مسکونی و یک حیاط منزل در شهرستان پاوه شد.

فرماندار شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: بدنبال وقوع زمین لرزه ۶/۴ ریشتری امشب بلافاصله اعضای ستاد مدیریت بحران در فرمانداری حاضر و به رصد نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان پاوه پرداختند .

 

پرویز ایده پور افزود: تمامی زیرساخت های شهرستان از جمله راه ، آب،برق وگاز سالم و هیچ مشکلی بر ای این زیر ساختها بوجود نیامده است .

 

مدیریت ستاد بحران شهرستان افزود :تمامی اکیپ های جمعیت هلال احمر نیز آماده و در جمعیت هلال احمر مستقر هستند .

 

وی تصریح کرد: بخشداران مرکزی ، نوسود و باینگان و شهرداران شهرهای پاوه ،باینگان ،نوسود،نودشه و بانه وره ازحوزه های استحفاظی خود گزارش دادند . که الحمدلله خسارت مالی و جانی در شهرستان نداشته ایم بجز دو مورد یکی در روستای وراء از توابع بخش مرکزی که دیوار یک خانه خالی از سکنه ریزش کرده و در شهر پاوه دیوار حیاط یکی از منازل سازمانی واقع در سه راهی ارشاد نیز فروریخت .

 

فرماندار پاوه مردم را به آرامش دعوت کرد و از آنها خواست نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

گفتنی است زلزله ۶٫۴ ریشتری ساعت ۲۰:۷ دقیقه امشب در عمق هفت کیلومتری حوالی سرپل‌ذهاب را لرزاند که در دیگر شهرستان‌ استان کرمانشاه نیز احساس شد که رعب و وحشت مردم را به همراه داشت.

 

شدت این زلزله که ۳۰ ثانیه به طول کشید، ریزش دیوارها را به همراه داشت و سبب شد مردم وحشت‌زده برای اینکه زیرآوار نمانند با عجله به بیرون هجوم آوردند که هنگام بیرون آمدن مصدوم و راهی بیمارستان شوند، به طوری‌ که تا‌کنون از مصدم شدن ۲۶۰ نفر در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب خبر داده شده است. این زلزله نیز بشدت در شهرستان پاوه احساس شد .

یک پاسخ برای “زلزله ۶٫۴ ریشتری امشب منجر به ریزش ۲ دیوار در پاوه شد/ عکس

  • صباح در تاریخ آذر 8, 1397 گفت:

    با سپاس ستاد بحران همین اقایان فرمانداری پس البافی اداری امداد و……