س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 18:34

جشن قرآن در مدارس بخش نوسود برگزار شد/ عکس

جشن قرآن در مدارس بخش نوسود برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : جشن قرآن در مدرسه سمیه نودشه با حضور اولیاء ، مسئول نمایندگی و امام جماعت مسجد ملا شیخ برگزار شد .  به گزارش خبرنگار سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در این آئین ضمن ابراز خرسندی از اهتمام ویژه همکاران در مدارس به برنامه ها ی […]

به گزارش سلام پاوه : جشن قرآن در مدرسه سمیه نودشه با حضور اولیاء ، مسئول نمایندگی و امام جماعت مسجد ملا شیخ برگزار شد .

منصور وهابی
 به گزارش خبرنگار سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در این آئین ضمن ابراز خرسندی از اهتمام ویژه همکاران در مدارس به برنامه ها ی قرآنی و دینی هدف از برگزاری جشن را تشویق و ترغیب دانش آموزان به یادگیری قرآنی ، توسعه و ترویج فرهنگ اخلاق قرآنی در مدارس ، یادگیری قرآن و آموزش آن به دانش آموزان عنوان کرد .

منصور وهابی دانش آموزان قرآنی را سرمایه ای ارزشمند برای جامعه اسلامی و خانواده های آنان دانست که در ابتدای زندگی ،اخلاق ، رفتار و قلب و زبان خود را با نور قرآن منور و مزین می نمایند.

 

وی برگزاری برنامه های قرآنی بخاطر ایجاد هرچه بیشتر حب و عشق به رسول الله را در ماه ربیع الاول در مدارس ضروری دانست و تنها راه رسیدن به خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت را تمسک به قرآن و سیره پیامبر عظیم الشأن اسلام عنوان کرد .

 

وهابی رسیدن به زندگی حقیقی و حیات طیبه را در پرتو علم و آشنایی با قرآن و تبعیت از فرامین قرآنی میسر دانست و از کفر ، نفاق ،ضلالت و گمراهی بعنوان درد های مزمن جامعه نام برد و انس و الفت با قرآن را درمان و داروی این بیماری دانست که به وسیله آن می توان به آسایش و آرامش درونی راه یافت .

 

گفتنی است مشابه چنین مراسماتی در سطح مدارس بخش نوسود نیز برگزار شد.