ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:38

وحدت مهمترین نیاز امروز کشور است

وحدت مهمترین نیاز امروز کشور است

به گزارش سلام پاوه:معاون فرماندار پاوه با اشاره به اوضاع کنونی کشور و توطئه های دشمنان گفت: وحدت مهمترین راهبرد و نیاز امروز کشور است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:سید نجیب میرانی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه در سرسرای اجتماعات فرمانداری با تشریح اوضاع کنونی کشور و توطئه […]

به گزارش سلام پاوه:معاون فرماندار پاوه با اشاره به اوضاع کنونی کشور و توطئه های دشمنان گفت: وحدت مهمترین راهبرد و نیاز امروز کشور است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:سید نجیب میرانی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه در سرسرای اجتماعات فرمانداری با تشریح اوضاع کنونی کشور و توطئه های متعدد دشمنان از جمله تحریم ها، افزود: وحدت تنها راه مقابله با این توطئه هاست.

وی اظهار داشت: در طول ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی، ملت و مسئولان کشور همواره با وحدت و همدلی توانسته اند بر مشکلات فائق آیند.

وی تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و نابرابر علیه انقلابی نوپا فقط با همدلی و وحدت همه جانبه مردم و دولت بود که توانتستیم در مقابل کل جهان ایستادگی کرده و پیروز شویم.

میرانی بر هرچه باشکوهتر برگزار شدن جشن های میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته وحدت در شهر و روستاهای شهرستان پاوه تأکید کرد.

در ادامه این جلسه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه نیز با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و گرامیداشت هفته وحدت به تشریح اوضاع جهان اسلام و ضروت دوری از اختلاف و روی آوردن به وحدت را توسط مسلمانان مورد تأکید قرار داد.

سرهنگ ارسلان سلطانقلی افزود: دشمنان اسلام همواره از وحدت مسلمانان وحشت و هراس دارند و به همین جهت است که با شیوه های مختلف درصدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه در ادامه افزود باید با فضا سازی در سطح شهر وروستا و برپایی مراسمات جشن میلاد و هفته وحدت تلاش کنیم هرچه بیشتر در راستای تحکیم وحدت تلاش کنیم.

وی در ادامه برنامه های گرامیداشت میلاد نبی مکرم اسلام (ص)، هفته وحدت و هفته بسیج را در شهرستان پاوه اعلام کرد و گفت: جشن بزرگ میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و سالروز تشکیل بسیج با حضور قشرهای مختلف مردم در پنجم آذر برگزار می شود.

سرهنگ سلطانقلی، برگزاری یادواره شهدا تحت عنوان افتخار کوچه – آبروی محله، عطرافشانی مزار شهیدان و دیدار با خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران، دیدار فرماندهان و بسیجیان با امام جمعه شهرستان و برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی را از جمله برنامه های این هفته ذکر کرد.

وی برپایی ایستگاه های صلواتی، نوخته شدن زنگ بسیج، برگزاری نشست های روشنگری با موضوعات دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و حمایت از کالای ایرانی و حضور پرشور بسیجیان در نماز جمعه را از دیگر این برنامه ها برشمرد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.