چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 05:37

افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس منطقه نوسود/عکس

افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس منطقه نوسود/عکس

به گزارش سلام پاوه:مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور مسئولین،کارشناسان اداره،انجمن اولیاء و مربیان و دانش آموزان در مدارس منطقه نوسود به صورت نمادین در آموزشگاه متوسطه اول الزهراء و دبستان حضرت زینب برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات و […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور مسئولین،کارشناسان اداره،انجمن اولیاء و مربیان و دانش آموزان در مدارس منطقه نوسود به صورت نمادین در آموزشگاه متوسطه اول الزهراء و دبستان حضرت زینب برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات و برنامه ریزی مدارس با تأسی از آیات قر آنی و احادیث نبوی توجه به سلامت جسم و روح را در دنیای حرفه ای امروز با اولویت ایجاد فضای شادابی و نشاط در مدارس ضروری بر شمرد.

منصور وهابی در ادامه هدف از برگزاری المپیاد ورزشی را شناسایی استعداد ها بالقوه دانش آموزان و تلاش در جهت بالفعل نمودن استعداد ها ، مشارکت در کار گروهی ،توجه به ورزش های همگانی ، توسعه و تریج فرهنگ ورزشی در مدارس و جامعه ، تقویت حس مسئولیت پذیری،ایجاد رقابت سالم و پرهیز از ستیزه جویی ،ایجاد انگیزه در دانش آموزان و تقویت هویت ملی و اسلامی دانش آموزان عنوان کرد.

وهابی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ،تحصیل ، تهذیب ، و ورزش را سه مؤلفه مهم و با اهمیت برای جوانان در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و خواستار توجه جدی دانش آموزان و همکاران به این سه مهم و آراسته نمودن دانش آموزان به فضائل اخلاقی در کنار تحصیل و ورزش شد.

گفتنی است دراین مراسم دانش آموزان به رژه رفتن و روشن کردن مشعل المپیاد،اجرای حرکات نمایشی و زیبای ورزشی جذاب رسماً برنامه های المپیاد را آغاز کردند.