ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 23:32

بازدید رئیس کمیته امداد از خانواده های مددجوی مناطق محروم پاوه/عکس

بازدید رئیس کمیته امداد از خانواده های مددجوی مناطق محروم پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه: لقمان انفرادی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)پاوه روز گذشته به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره از روستاهای مناطق محروم سرکشی و بازدید کرد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این بازدید کارشناسان عمران فرهنگی،وام و مددکار از مددجویان روستاهای هانی گرمله، کیمنه ، بیدرواس و دزآور واقع در نقاط صفر […]

به گزارش سلام پاوه: لقمان انفرادی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)پاوه روز گذشته به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره از روستاهای مناطق محروم سرکشی و بازدید کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این بازدید کارشناسان عمران فرهنگی،وام و مددکار از مددجویان روستاهای هانی گرمله، کیمنه ، بیدرواس و دزآور واقع در نقاط صفر مرزی بازدید به عمل آوردند.

 

لقمان انفرادی افزود:در این بازدید از وضعیت طرحهای اشتغال زا ، مسکن مددجویان ، امورات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و مسائل فرهنگی خانواده های تحت حمایت مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

 

وی در این بازدید ضمن تقدیم هدایایی کارت هدیه جمعا به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به خانواده ها،قول مساعدت به تعدادی از خانواده ها در خصوص احداث و تعمیر مسکن و پرداخت تسهیلات اشتغال و کارگشایی و امورات تحصیلی دانش آموزان جهت ادامه تحصیل و همچنین مشکلات درمانی مددجویان را داد.

 

انفرادی در ادامه به دیدار برخی از خانواده های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در شهر نودشه رفت و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی نمود.

 

وی در پایان سفر یک روزه ضمن حضور در مرکز نیکوکاری افق نودشه،وضعیت فعالیت مرکز را رصد نمود.

 

یک پاسخ برای “بازدید رئیس کمیته امداد از خانواده های مددجوی مناطق محروم پاوه/عکس

  • بهروزبابایی در تاریخ آبان 22, 1397 گفت:

    باسلام.خدمت باسعادت جناب انفرادی دلسوز وعزیز عارضم شما میتوانید با معرفی دامداران-باغداران ومتقاضیان جویای اشتغال تحت پوشش شماجهت استفاده صحیح ازتسهیلات واشتغالزایی پایدار روستایی این عزیزان با اصلاح نژاد دامهای چندقلوزاودرختان شناسنامه دارباتمامی آزمایشات خاکی محیطی به تیم تحقیقاتی مینی سالن مرکزتحقیقات جهاد کشاورزی استان همدان اشتغال آفرینی چشمگیروسودمندی ایجادخواهدشدبرای ارتباط بامینی سالن علاوه برمکاتبات اداری وسایتی با کسب اجازه ازمدیریت محترم سایت ۰۹۱۸۵۶۷۴۷۹۷بابایی نماینده درکرمانشاه میتوانیدتماس بگیرید.دعای خیرش راهم به جان جوانان سلام پاوه که زحمت این ارتباط همیشه بدون توقع با اونهابوده است بنمایید.