ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 09:15

پیگیری مطالبات مردم و مشکلات شهر پاوه در تهران توسط شورای شهر

پیگیری مطالبات مردم و مشکلات شهر پاوه در تهران توسط شورای شهر

به گزارش سلام پاوه :با هماهنگی های صورت گرفته و رایزنی های جهانبخش لطف الهی رئیس شورای اسلامی شهر پاوه با مسئولان کشوری نشستهایی برای پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات شهر پاوه با حضور سه عضو شورای اسلامی شهر پاوه در تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اعضای شورای شهر پاوه با […]

به گزارش سلام پاوه :با هماهنگی های صورت گرفته و رایزنی های جهانبخش لطف الهی رئیس شورای اسلامی شهر پاوه با مسئولان کشوری نشستهایی برای پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات شهر پاوه با حضور سه عضو شورای اسلامی شهر پاوه در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اعضای شورای شهر پاوه با هدف پیگیری مطالبات مردم شهر پاوه و تخصیص اعتبارات و توجه ویژه به شهرداری شهر پاوه در ۱۳ آبان ماه ۹۷ طی سفری کاری که سه روز به طول انجامید در تهران حضور یافتند و با مسئولان کشوری رایزنی کردند.

 

در ابتدای ملاقات های فشرده ابتدا راس ساعت ۲۲ نزد اقای جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور رسیدند و با تبریک انتصاب ایشان از تاریخچه شهرداری پاوه و موقعیت جغرافیایی این شهر خلاصه ای را به عرض ایشان رساندند.

 

سه عضو شورای شهر پاوه آقایان لطف الهی ، احمدی و مرادی در ادامه مطالبات و انتظارات مردم از لزوم توجه ویژه دولت به شهر پاوه را به سمع و نظرشان رساندند که از آن جمله فرسوگی ماشین الات شهرداری ، کمبود تجهیزات آتش نشانی ، معضل زیست محیطی زباله دانی ، کمبود درآمد پایدار شهرداری پاوه ، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی شهرداری ها منجمله شهرداری پاوه … را با ایشان در میان گذاشتند.

 

سپس جمالی نژاد شهردار اسبق اصفهان و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن عرض خیر مقدم به شورای شهر پاوه از جغرافیای شهر پاوه و فرهنگ و اداب و پوشش مردمان شهرستان به عنوان بزرگترین سرمایه این شهر یاد کرد و طی تماس با معاونین خویش ، پیگیری مطالبات نمایندگان مردم پاوه را در دستور کار فردای آنان قرار داد .

 

 

قول مساعد جذب اعتبار ۲۰۰ میلیونی به شهرداری پاوه 

 

سپس سه عضو شورای شهر پاوه طی جلسات فشرده با معاونین اقای جمالی نژاد از صبح روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه ، ابتدا با عبدالهی مدیر کل برنامه ریزی  دیدار و طی نشست با ایشان قول مساعدت حداکثر ۲۰۰ میلیونی به شهرداری پاوه از اعتبارات شهرداری های مسیر زایرین اربعین را دادند.

 

همچنین به شرط تامین اعتبار کشوری قول واگذاری یکدستگاه کمپرسی به شهرداری پاوه را دادند ، و در ادامه نیز در صورت تعریف پروژه از سوی شهرداری جهت درآمد پایدار آن شهرداری و طرح توجیهی ارائه شده توسط شهرداری پاوه را بدون فوت وقت در ردیف وام کم بهره چند میلیادی این سازمان قرار خواهد داد.

 

 

لطف الهی ، احمدی و مرادی در ادامه نشستها و پیگیری های در تهران با راضی مدیر کل خدمات شهری دیدار و درخواست تجهیزات آتش نشانی را مطرح کردند.

 

 

مساعدت با واگذاری قیر بدون سهمیه و یک دستگاه کامیون حمل زباله 

 

 

سپس این سه عضو شورای شهر در ادامه جلسات دوشنبه  با خانم شاه محمدی مدیر کل امور اداری و پشتیبانی نشستی برگزار کردند که وی نیز مساعدت به شهرداری پاوه را در زمینه واگذاری یکدستگاه کامیون حمل زباله جهت ارائه خدمات بهتر به همشهریان و نیز واگذاری قیر خارج از سهمیه تعیین شده شهرداری پاوه (در صورت وجود مکان نگهداری ان در شهرداری پاوه) جهت ترمیم اسفالت خیابانهای سطح شهر پاوه را دادند .که این در خواست ها به صورت مکتوب به سازمان همیاری شهرداری های کل کشور داده شد .‌

 

 

دیدار با معاون وزیر نیرو و پیگیری مطالبات مردم شهرستان پاوه

 

 

در ادامه سفر کاری سه عضو شورای شهر که هماهنگی های این سفر با تلاشهای جهانبخش لطف الهی رئیس شورای اسلامی شهر پاوه صورت گرفت: روز ۱۵ آبان ماه طی هماهنگی با اقای مرادی معاون محترم وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت توسعه منابع آب ایران، مطالبات مردم پاوه از این وزارتخانه پیگیری شد .

 

 

امضای چک ۵ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه آب هانه کوان 

 

که در ابتدا معاون وزیر با امضا چکی به مبلغ ۵ میلیارد تومان برای پایان کار و تسویه حساب پیمانکار آب هانه کوان در راستای پیگیری های(نماینده پاوه و اورامانات در مجلس و اعضای شورای شهر)، قول افتتاح آن را در پایان آذر ماه با حضور خود ایشان دادند که شورای شهر نیز از ایشان نهایت تشکر را داشتند.

 

در ادامه  لطف الهی ، احمدی و مرادی نیز مطالبات مردم شهرستان پاوه در خصوص سد داریان را خدمت معاون وزیر مطرح کردند که از آن جمله اولویت استخدام نیروی بومی برای نیروگاه سد داریان شهرستان پاوه در مشاغل ثابت آن به جهت امنیت کمی و کیفی پایدار و نیز کاهش نرخ بیکاری شهرستان ،حق مسلم مردم شهر پاوه از برخورداری از حقآب سد داریان به جهت توسعه و رونق باغداری که علاوه بر اینکه از نظر تاریخی عمده درآمد مردم پاوه از آن طریق بوده بلکه موجب کاهش نرخ بیکاری عظیم شهر خواهد بود، تسریع در تامین آب زمینهای پایین دست سد به جهت باغداری ، صدور مجوز بهره برداری از دریاچه سد داریان خصوصآ در بحث صید ماهی و …. ،

 

 

جبران خسارات وارده به زیر ساخت های درون شهری پاوه که مورد استفاده مجریان سد بود ، و نیز درخواست استفاده از زیرساخت های سد توسط شهرداری و همچنین برخلاف سایر موارد سد سازی در کشور تخصیص حداقل هزینه برای توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان پاوه از بودجه سد صورت نپذیرفت که این مطالبات نیز به صورت مکتوب تقدیم ایشان گشت و فرمودند که پس از بررسی انها پاسخگو خواهند بود .

 

یک پاسخ برای “پیگیری مطالبات مردم و مشکلات شهر پاوه در تهران توسط شورای شهر

  • درباصام در تاریخ آبان 19, 1397 گفت:

    باسلام آقایان شورای شهرمهترین مشکل پاوه وحساس ترین آنها عبور ماشینهای سنگین از داخل شهر است که تمام مهر وماسوله های لوله های گاز وآب تا اسفالت خیابانها را به تله ای از خاکستر تبدیل کرده گرفتن اعتبار وترمیم اسفالت خیابانها مشکل ترافیگ را حل نمی کند درفکر جاده کمربندی باشید خیانت به ملت پاوه وقتی شروع شد که مسءولین وقت شورا وشهرداری برای ماشینهای سنگین وفوق سنگین سد داریان فرش قرمز پهن کردند وبه خاطر استخدام دو سه نفر از فامیل های خودشان در سد این شهر را ویران کردند