د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 22:53

هیچ مانع دولتی برای برگزاری جشنواره انار اورامانات وجود ندارد

هیچ مانع دولتی برای برگزاری جشنواره انار اورامانات وجود ندارد

به گزارش سلام پاوه : در پی انتشار متنی از سوی مدیر مجموعه بوم گردی ساتیاری در فضای مجازی مبنی بر لغو برنامه این مجموعه، جلیل بالایی در مورد این خبر به کانال خبری اصلاحات کرمانشاه گفت: در مورد برگزاری این جشنواره جلسه ای با شرکت دستگاه های ذی ربط و با حضور دکتر الهی […]

به گزارش سلام پاوه : در پی انتشار متنی از سوی مدیر مجموعه بوم گردی ساتیاری در فضای مجازی مبنی بر لغو برنامه این مجموعه، جلیل بالایی در مورد این خبر به کانال خبری اصلاحات کرمانشاه گفت: در مورد برگزاری این جشنواره جلسه ای با شرکت دستگاه های ذی ربط و با حضور دکتر الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد و با تاکید بر ظرفیت های این رویداد برای توسعه اورامانات مقرر شد برگزاری این مراسم با مشارکت مردم انجام شود و دستگاه های مسئول نیز موظف شدند مقدمات و تمهیدات لازم را فراهم کنند. لذا قرار شد فرمانداران در شهرستان هایی که بخش خصوصی مایل به مشارکت در این رویداد هستند جلسه هماهنگی برگزار کنند و طبق آخرین اعلام آمادگی ها، بخش خصوصی در کرمانشاه و پاوه برای مشارکت در این رویداد داوطلب شدند.جلیل بالایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و به نقل از اصلاحات کرمانشاه : بالایی در مورد نگرانی ها و دغدغده های علمای اهل سنت منطقه گفت: بنا شد فرمانداران با علمای اهل سنت جلساتی برگزار کنند و به ایشان اطمینان خاطر بدهند که مردم مسلمان منطقه این آیین را طبق رسوم سنتی و مذهبی انجام دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد که طبق صورت جلسه دستگاه های مسئول برگزاری جشنواره انار اورامانات از نظر دولت مجوز گرفته و عدم صدور مجوز برای این رویداد دلیل انصراف برگزارکننده نیست.

بالایی در مورد اعلام انصراف مجموعه بوم گردی ساتیاری گفت: ممکن است مدیریت این مجموعه به خاطر برخی مخالفت ها و فشارهای محلی به این جمع بندی رسیده اند که از برگزاری این جشنواره صرف نظر کنند.

بالایی در پایان با اعلام اینکه برای انجام ماموریتی در تهران به سر می برد گفت در بازگشت به کرمانشاه چند و چون این موضوع را بررسی خواهد کرد.

6 پاسخ برای “هیچ مانع دولتی برای برگزاری جشنواره انار اورامانات وجود ندارد

  • صلاح ویسیbhjklm@yah در تاریخ آبان 18, 1397 گفت:

    ما خواستار کنار رفتن مسول گردشگری هستیم از سال ها تا به امروز اقدام اقدام فرماندار؟؟؟

  • شورا.کریمی در تاریخ آبان 18, 1397 گفت:

    مسول گردشگری بس بدبختی در ا همال کاری وقصور شما کنار برو ودنبال این وان که ماندنی باشی بس .بس بس و لی عجب… ؟؟؟؟ مدارک ارشیو سایت ها از چشنوار غذا گرفت تا جشن انار و..مدیر سایت تمنا سانسور نشود سپاس

  • چمین مرادی در تاریخ آبان 18, 1397 گفت:

    وخوا هرچه بدبختی از دست مسول گردشگری کنار رفتن ایشان یعنی ترقی توسعه گردشگری ماند ن او به سود حامیان او ولی مردم شهرمان آگاه وفهیم وحاج ما موستا دلسوز وخواستار توسعه …در تمام زمنیه است

  • دوستدار هورامان در تاریخ آبان 16, 1397 گفت:

    با سلام و درود خدمت خوانندگان سلام پاوه
    شکی نیست که فعالین حوزه گردشگری طی سالهای گذشته تلاش های بسیار زیادی در جهت معرفی جاذبه های دیده نشده دیارمان هورامان داشته اند و با خلاقیت خاص خود موجب معرفی هورامان به سراسر کشور شده اند و اینکه چرا ساوه جشن انار نداره نشان از خلاقیت این جوانان است و نیاز به همراهی و کمک و اعتماد مسئولین دارند.
    اگر هم ایرادی هست به جای اینکه بیاییم کل صورت مسئله رو پاک کنیم باید تمام مسئولین دلسوزانه در کنار این جوانان بایستند و در جهت بهتر شدن کمک حال باشند.
    آقایان مسئول زحمات این جوانان قابل تحسین است و نیاز به کمک همه جانبه شما دارن.
    بیاییم باور داشته باشیم که هیچ دسیسه ای پشت جشن انار نیست.

  • عبداله در تاریخ آبان 16, 1397 گفت:

    ما این مراسم شوم را نمی خواهیم
    چه با مجوز چه بی مجوز

  • شهروند باینگانی در تاریخ آبان 16, 1397 گفت:

    کسی نیست به این آقای بالایی بگه پس چرا شما جرات نداشتی خودت مجوز صادر کنی و از ترس بخشنامه فرستادی که صدور مجوز جشنواره در حوزه وظایف اداره کل میراث فرهنگی نیست چرا هی داری به زخم ما نمک میپاشی و مسئله را کش دار میکنی اگر شما دلت برای انارانه می سو‍خت چرا در جلسه ای در فرمانداری حضور پیدا نکردی و از فعالین این حوزه دعوت نکردی و مسئله را از نزدیک پیگری نکردی فکر کنم صحبتهای جناب آقای بالایی مصداق این ضرب المثل است که میگوید صدای دهل از دور خوش است .
    لطفا اگ صلاحدیدید در کانال منعکس نمایید .