د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 23:30

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : مردم مرزدار ، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان پاوه روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان شرکت کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اقشار مختلف مردم پاوه بویژه جوانان و نوجوانان ، دانش آموزان و دانشجویان که ‏پیشاپیش آنان فرماندار، ائمه جمعه و […]

به گزارش سلام پاوه : مردم مرزدار ، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان پاوه روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اقشار مختلف مردم پاوه بویژه جوانان و نوجوانان ، دانش آموزان و دانشجویان که ‏پیشاپیش آنان فرماندار، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و مسئولان در ‏حرکت بودند، با خلق حماسه ای دیگر حمایت خود را از ‏نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

شرکت ‏کنندگان در این راهپیمایی با تجمع  در سه راهی ارشاد اسلامی با سردادن شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا، ‏مرگ بر اسراییل، هیهات من‌الذله در ‏میدان بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی بیعت کردند.

 

مرزداران این شهرستان امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ دندان شکنی به سردمداران کاخ سفید دادند.

 

فرماندار پاوه با بیان اینکه ملت ایران طی ۴۰ سال اخیر در تمامی طرحهای براندازانه و توطئه های متعدد و فراوان دشمنان سربلند بیرون آمده است، خطاب به رئیس جمهوری امریکا گفت آزموده را آزمودن خطاست.

 

وی افزود: این بار هم ملت ایران در مقابل تحریمهای ظالمانه امریکا سربلند بیرون خواهند بود، لذا سردمداران کاخ سفید باید در سیاستهای خود نسبت به ایران و حتی جهان تجدید نظر کنند.

 

ایده پور اظهار داشت: در روابط بین الملل بین کشورها همواره می تواند سه حالت وجود داشته باشد یا کشورها با هم در حال هم افزایی هستند یا با هم در حال جنگ هستند و یا اینکه سیاست مهار یکدیگر را در دستور کار قرار می دهند.

 

فرماندار پاوه خطاب به ترامپ گفت: شما جنگ را با ما تجربه کردید، هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران طرح و توطئه شما بود ، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس ، حمله نظامی به طبس جنگ شما علیه این مردم بود لذا نیاز است که شما از گذشته کمی درس بگیرید.

ایده پور گفت: کارشناسان سیاسی جهان معتقدند که سیاست امریکا امروز علیه جمهوری اسلامی سیاست مهار است و ما هم می دانیم سیاست مهار برای تغییر رفتار است نه تغییر رژیم اما شما بر این موضوع به اندازه ای ناشیانه عمل می کنید که تمامی تریبونهای وابسته به شما سیاست تحریم را به عنوان سیاست براندازی جمهوری اسلامی می دانند.

 

وی افزود که ملت ما اگر با تحریم سقوط می کرد و نظام ما اگر با تحریم پایان می یافت امروز ۱۳ آبانی در کار نبود لذا باید درس عبرت بگیرید.

 

فرماندار پاوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان گفت: امروز ملت ما مصمم است که دوران مهار و سیاست تحریم شما را با افتخار سپری کند.

 

ایده پور گفت: شما امروز به آخر خط رسیده اید و سیاست های شما جزء آزار ملت نتیجه ای نداشته است و این همان دلسوزی است که برای ملت ایران عنوان می کنید.

 

وی گفت: تمامی تریبون ها، سایت ها و رسانه های وابسته به شما امروز هر روز علیه این ملت و رهبران سیاسی و دینی آن توطئه می کنند.

 

فرماندار پاوه اظهار داشت: امروز مردم ایران با حضور باشکوه خود در خیابانها به ترامپ نشان دادند که هرگز تسلیم تحریم و تهدید امریکا نشده و نخواهند شد و با استقامت این مرحله را نیز سپری خواهند کرد.

 

مشابه چنین مراسمی در شهرهای دیگر شهرستان و بخش نوسود نیز برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش نوسود در تجمع راهپیمان شهر نوسود گفت: یوم الله سیزده آبان روز عزت ، عظمت و اقتدار ملت ایران است .

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم سیزده آبان ماه در شهر نوسود با حضور چشمگیر مسئولین ، فرهنگیان ، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم برگزار شد .

 

وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود با اشاره به مناسبتهای این روز در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی گفت: سیزده آبان ماه روز دانش آموز، تبعید حضرت امام (ره) و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا جنایتکار را مصداق پایداری و فداکاری جوانان و دانش آموزان ایران اسلامی دانست که در مقابل ظلم و ستم برای دفاع از اسلام ایستادند.

 

وی بیان داشت اگر ملت ایران این وحدت و یکپارچگی را با حضور اقشار جامعه در ۱۳ آبان به نمایش بگذارد و این پشتوانه عظیم مردمی را به رخ آمریکا و دشمنان بکشند آنها ناچار خواهد شد دست از حرفهای بیهوده ، تصمیمات نابخردانه ، سیاستهای کینه توزانه نسبت به ایران بکشند.

 

وهابی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با اعمال مرحله دوم تحریم های ظالمانه خود می خواهند با تقابل همه جانبه ، خشم و کینه خود را نسبت به ملت آگاه و انقلابی ایران خالی کند اما غافل است که این ملت بصیر با وحدت ، همدلی و حضور پر صلابت در عرصه های انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تجدید بیعت مجدد با آرمانها و ارزش ها انقلاب بار دیگر دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف شوم خود نا کام خواهند نمود .

 

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود نقش رهبر فرزانه انقلاب و مسئولین را در بصیرت و آگاهی دادن به جامعه مهم تلقی نمود و در ادامه بیان داشت تا توصیه های مسئولین در بین اقشار جامعه همچنان مورد توجه قرار گیرد . دشمنان راه به جایی نخواهند برد و برای همیشه انشا الله مأیوس و ناامید خواهند شد.

 

 

در شهر بانه وره نیز مشابه چنین مراسمی برگزار شد.

 

یک پاسخ برای “راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

  • شهروند در تاریخ آبان 14, 1397 گفت:

    سلام رییس اداره آموزش و پرورش باینگان باید در باینگان باشد نه در بانه وره ،چرا راهپیمایی سیزده آبان باینگان پخش نشد تا کی بی توجهی به این بخش انقلابی و زحمتکش و دلسوز به نظام و بسیجی