پ 27 اردیبهشت 1403 ساعت 07:04

مصوبه فوق العاده مناطق جنگی در استان کرمانشاه اجرا شود

مصوبه فوق العاده مناطق جنگی در استان کرمانشاه اجرا شود

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، از اجرا نشدن مصوبه قانونی فوق العاده مناطق جنگی در استان کرمانشاه انتقاد کرد. شهاب نادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای بند الف ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، از اجرا نشدن مصوبه قانونی فوق العاده مناطق جنگی در استان کرمانشاه انتقاد کرد.

شهاب نادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای بند الف ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تعیین مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور جبران عقب ماندگی استانهای مرزی ، این مناطق باید از این فوق العاده مناطق جنگی برخوردار شوند .شهاب نادری

نماینده مردم پاوه و اورامانات با بیان اینکه این قانون در استان های بوشهر و ایلام اجرایی شده و کارکنان دولت از مزایای آن برخوردارشده اند ، گفت نمی دانم چرا در استان کرمانشاه به قانون تمکین نمی شود.

نادری از استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خواست تا ضمن ورود به این موضوع دستور لازم را برای اجرای این قانون به مدیران استان ابلاغ نمایند.

نماینده مردم پاوه و اورامانات افزود: مردم غیور و مرزدار ما در شهرستانهای پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب هنوز از مزایای این قانون بهره مند نشده اند.

وی گفت: مردم این شهرستانها در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود برای حفاظت از کیان اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی مایه گذاشتند و امروز حق دارند از این مزایا بهره مند شوند.

نادری با اشاره به نارضایتی مردم این شهرستانهای مرزی گفت: بنده با بررسی این موضوع متوجه شدم که دلیل عدم اجرای قانون مناطق جنگی مشمول نبودن کارکنان ادارات کل در مرکز استان است.

وی تصریح کرد: بنده از جناب آقای بازوند استاندار کرمانشاه تقاضا دارم دستور لازم را برای این موضوع و اجرایی شدن قانون مناطق جنگی اعلام نمایند.

نماینده مردم پاوه و اورامانات تصریح کرد: مقاومت برای اجرای این مصوبه مقابله صریح با قانون است و به طور قطع پیگرد قانونی خواهد داشت لذا از مدیران کل استان درخواست داریم بیش از این در مقابل اجرای این مصوبه قانونی مقاومت نکنند.

6 پاسخ برای “مصوبه فوق العاده مناطق جنگی در استان کرمانشاه اجرا شود

  • گرمن ترخن در تاریخ بهمن 30, 1397 گفت:

    نوار مرزی و جنگی هر دو اجرا میشه

  • ناشناس در تاریخ آذر 28, 1397 گفت:

    با سلام خدمت عزیزان سلام پاوه لطفا از طریق این سایت خوبتون اطلاع رسانی کنید که ایا فرهنگیان پاوه با وجود حق نوار مرزی مشمول حق منطقه جنگی میشوند یا خیر چون ریس برنامه بودجه استان گفته بود تا اخر اذر حق جنگی فرهنگیان شاغل استان شامل پاوه و ثلاث و غیر اجرا و صادر میشود؟این سوالی هست ۸۰ درصد فرهنگیان منطقه این روز درگیر اون هستند

  • ناشناس در تاریخ آبان 11, 1397 گفت:

    خدانگهدارت جناب نادری بخدا توکل نمایندگان استان کرمانشاه تکی منتظرخبرهای خوبت هستیم

  • ناشناس در تاریخ آبان 9, 1397 گفت:

    اجرا شود را که ما سالها ست گفته آیم و می خواهیم مشکل آنست اجرا نمی شود اگر جنابعالی می توانید یک ،، می ،، به اول این شود اضافه کنید تا فعل آجر شود به اجرا می شود آن هم حقیقی تبدیل شود

  • ناشناس در تاریخ آبان 8, 1397 گفت:

    باسلام خدمت زحمت کشان سلام پاوه .خواهشن
    اجرای نشدن حق مناطق مرزی این شهرستان هم به سمع نماینده برسانید .فک کنم اونم چون کارکنان مرکز استان رو شامل نمیشه همین بامبول رو در بیارن

  • ناشناس در تاریخ آبان 8, 1397 گفت:

    درود برشرفت آقای نادری عزیز منتظر پیگیریهای جنابعالی و خبر خوش شما هستیم