ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 15:59

تعویق اجرای محدودیتهای ترافیکی برای کامیون داران پاوه

تعویق اجرای محدودیتهای ترافیکی برای کامیون داران پاوه

به گزارش سلام پاوه : فرماندارپاوه در نشست با کامیون داران : محدودیتهای ایجاد شده در شورای ترافیک با هدف توجه به رفاه عمومی و امنیت شهروندان است .   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ایده پور امروز در نشست با کامیون داران و صاحبان خودروهای سنگین که از محدویتهای ایجاد شده برای ورود […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندارپاوه در نشست با کامیون داران : محدودیتهای ایجاد شده در شورای ترافیک با هدف توجه به رفاه عمومی و امنیت شهروندان است .

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ایده پور امروز در نشست با کامیون داران و صاحبان خودروهای سنگین که از محدویتهای ایجاد شده برای ورود به شهر معترض بودند گفت :این تصمیم توسط کارگروه ترافیک شهرستان که متشکل از کارشناسان پلیس راهور وپلیس راه,شهرداری وشورا وادارات مرتبط میباشد اتخاذ گردیده است .

 

وی افزود هدف ما از اتخاذ این تصمیم ضرورت توجه به رفاه عمومی ،امنیت شهروندان و تسهیل در تردد خودروهای امدادی وخدماتی بوده است .

 

فرماندارپاوه افزود باید تمامی اقشار و صنوف به اجرای این طرح کمک کنند تا از فشارهای وارده ناشی از ترافیک به مردم کاسته شود .

 

ایده پور افزود عدم وجود جاده کمربندی،عدم وجود پارکینگ عمومی و پارکینیگ در خانه های مردم ، وجود تعداد بیش از ۴۵ هزار خودرو شماره پاوه و داشتن یک خیابان که در مجموع یازده کیلومتر است به علاوه توپوگرافی شهر موجب شده است تا مردم از یک انسداد خیابان بطور شبانه روز در رنج باشند .

 

فرماندارپاوه افزود: راه حل این معضل همکاری آحاد مردم با مجریان طرح است .

 

در ادامه تعدادی از کامیون داران مشکلات خود را در زمینه ساعات اجرای طرح و محدودیتهای اعمال شده بیان کردند که مقرر گردید زمان اجرای طرح که قرار بود از ۹۷/۷/۲۵ اجرایی شود به منظور ارائه راه حلی معقول برای اجرایی شدن نظرات کامیون داران تا اطلاع ثانوی اجرای محدودیتهای ترافیکی به تعویق بیفتد .

 

گفتنی است در این نشست مقرر شد نمایندگانی از کامیون داران پاوه انتخاب و در جلسه بعدی شورای ترافیک به نمایندگی از این صنف حضور یابند و به بیان خواستهای این صنف بپردازند.

 

 

یک پاسخ برای “تعویق اجرای محدودیتهای ترافیکی برای کامیون داران پاوه

  • مغازه دار در تاریخ مهر 19, 1397 گفت:

    چرا باید اصناف همیشه ضعیف کار کنند. یک تصمیم برای کامیون داران گرفتن با اعتراض آنها براشون جلسه تشکیل دادن و تصمیم رو به تعویق انداختن ما تومار امضا کردیم که طرح ترافیک باعث ورشکستگی واحد های صنفی مسیر سه راهی بیمارستان تا میدان مولوی می‌شود و خواها اصلاح آن بودیم ولی افسوس اعتراض واحدهای صنفی این مسیر به جایی نرسید