س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 19:19

از اِلمان تبدیل قلیان به گلدان توسط انجمن ژیانه وه پاوه رونمایی شد

از اِلمان تبدیل قلیان به گلدان توسط انجمن ژیانه وه پاوه رونمایی شد

به گزارش سلام پاوه:جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد شهرستان پاوه در آئینی با همراهی و همکاری شورا و شهرداری پاوه المان تبدیل قلیان به گلدان را با حضور دادستان شهرستان، معاون فرماندار، اعضای شورا و شهردار،مرکزبهداشت و تنی چند از اعضای سمن های مردم نهاد شهرستان رونمایی شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:تشکل های […]

به گزارش سلام پاوه:جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد شهرستان پاوه در آئینی با همراهی و همکاری شورا و شهرداری پاوه المان تبدیل قلیان به گلدان را با حضور دادستان شهرستان، معاون فرماندار، اعضای شورا و شهردار،مرکزبهداشت و تنی چند از اعضای سمن های مردم نهاد شهرستان رونمایی شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:تشکل های مردم نهاد شهرستان را به جهت خدمات بی بدیل شان درعرصه های مختلف باید ستود، ارجمندانی که انسانیت را به معنی اخص آن با تمام وجود حس وحال نموده و به تاسی از نیات رحمانی درفعالیت های عام المنفعه پیشقدم بوده تا با تقبل مرارت ، آسایش ورفاه را به همنوعان خویش ارزانی بخشند.

 

بدیهی ست، جمعیت پیشگیری ازاعتیاد شهرستان ” ژیانه وه ” یکی ازآن تشکل های خوش فکر وبرنامه ریز پاوه است که دبیرتشکل مورد نظر درمعرفی اجمالی اش ، آغاز بکار آن را به سال ۱۳۸۰ با همت جمعی از جوانان دلسوز وفعال درعرصه اجتماعی وبا هدف ساختن جامعه ای سالم وعاری از اعتیاد درسطح شهرستان پاوه معرفی نمود.تشکلی که در ادامه موفق گردید ؛ حوزه ی فعالیت خویش را در سال ۱۳۸۸ به سطح استانی گسترش دهد وبه عنوان تنها تشکل شهرستان از این حیض خود را بنمایاند.

 

سعدی سپنجی در ادامه فلسفه ی وجودی تشکل مورد نظر را کاری بیش از آگاه بخشی وتنویر افکارعمومی وشناساندن تبعات وپیامدهای منفی مواد افیونی ندانست و طبعاً انتظاری بیش از این نیز برجمعیت متصور نیست ونخواهد بود.

 

دبیر جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد شهرستان(ژیانه وه)وعده درمان را علاوه بر رسالت اصلی نویدی دگر داد وافزود:با عنایت فرماندار ساعی شهرستان وحمایت همه جانبه ی دادستان دلسوزعنقریب کمپ ترک اعتیاد پاوه برای اولین بار درسطح شهرستان راه اندازی می گردد.

 

وی ظرفیت ایجادی درجهت آغاز فعالیت کمپ ترک اعتیاد شهرستان را نوید حرکت رهایی بخش در جهت دور زدن پدیده ی شوم وخانمانسوز اعتیاد نام برد و خواستارهمراهی خانوارهای درگیر درجهت ایجاد جامعه ای بری از مواد افیونی گردید.

 

دادستان شهرستان پاوه نیز در سخنانی با تمجید از سپنجی دبیر ودیگر اعضای جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد شهرستان(ژیانه وه) قلیان را بستری برای آلودگی وشیوع و ابتلا به اعتیاد در جامعه برشمرد و برخورد متناسب با پدیده ی مورد نظر را راهکاری در جهت زدودن محیط های آلاینده توصیف نمود.

 

مسلم الماسی تصریح نمود:این دادستانی با همراهی دستگاههای ذیربط جمع آوری قلیان را در دستور کار قرار داد ومتعاقب آن درخصوص نحوه ی برخورد با اقلام توقیفی به چاره اندیشی مبادرت نمود ودرنهایت مقرر برآن گردید تا جمعیت پیشگیری ازاعتیاد شهرستان با همراهی شهرداری المانی را تهیه ودرمکان مناسبی جهت عبرت آموزی نصب نمایند.

 

وی ابراز امیدواری نمود: جوانان با درک صحیح از مشکلات مورد نظر برعوارض وتبعات مصرف قلیان واقف گردند واین اقدام را حرکتی بازدارنده تلقی نمایند.

 

الماسی گفت:اگرچه فرهنگ سازی حلال خیلی از مشکلات است، اما برخورد مهربانانه والدین با جوانان ودرک شرایط روحی آنان می تواند به تعلق خاطری بیشتری نسبت به کانون گرم خانواده بینجامد، هرچقدر این فاصله به حداقل ممکن رسد به همان نسبت مصونیت فرزندان در قبال نابسامانی های اجتماعی و…بیشتر ازپیش خواهد بود.

 

سعدی سپنجی از عنایت شورا وشهرداری پاوه در تغییر کاربری قهوه خانه بلوار که به امنیت بیشتر شهروندان منتهی گردید تقدیر نمود ومساعی عزیزان را در تهیه المان مورد نظر تمجید نمود و خواستار نام گذاری بلوار مورد نظر بنام ژیانه وه گردید،وی در ادامه از همراهی فرماندار محترم ، همگامی دادستان دلسوز شهرستان ،معاون فرمانداری پاوه، حمایت مرکز بهداشت شهرستان و نیز پایگاههای خبری پاوه پرس، سلام پاوه وده نگی نوریاو در پوشش اخبار تشکل های مردم نهاد شهرستان بلاخص ژیانه وه تقدیر وتشکر نمود.

2 پاسخ برای “از اِلمان تبدیل قلیان به گلدان توسط انجمن ژیانه وه پاوه رونمایی شد

  • ناشناس در تاریخ مهر 13, 1397 گفت:

    شورایان دلبندان عزیزان بهتر از جانان و فدایان شهروندان و همشهریان کهن شهران پاوه….
    بفرمایید برای
    ۱_احداث هواشناسی سینوپتیک پاوه
    ۲_درمانگاه تامین اجتماعی پاوه
    ۳_دانشکده پرستاری پاوه
    ۴_ساختمان پزشکی قانونی پاوه
    ۵_المان میدان فرمانداری(شهدا)توسط شرکت کلهام و پیگیری انچه اقداماتی و کارهایی را انجام داده اید.!!؟؟
    کاش انقدر برای المان قلیان و عکس انداختن دست و پا میزنید، قدری هم برای کارهای فوق حداقل برای شهر و مردمتان دست و پا میزدید.

    دوران شما هم سپری میشودو شما میمانید و کارنامه ایی با معدل….!!؟؟؟
    حداقل از خودتان برای اینده نامی نیکو و زیبا به یادگار بگذارید.

  • پاوه شار در تاریخ مهر 13, 1397 گفت:

    با سلام و تشکر از شما و همه دلسوزان این شهر… یک نکته در این تصویر برام جالب بود!!
    اما به راستی جای مردم خیلی خالی بود مثلا ناسلامتی انجمن مردم نهاده!!
    و شاید دلیل اصلی آن دوری از مردم و چسبیدن به مسؤلین و فقط انجام فعالیت‌های نمادین باشد