س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 05:26

فراخوان جمع آوری لوازم التحریر برای کودکان نیازمند شهرستان پاوه

فراخوان جمع آوری لوازم التحریر برای کودکان نیازمند شهرستان پاوه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : در طلوع سپیده دم بهار دانش و جشن شکوفه ها می خوا هیم یخ های سرد و سنگین فقر و نداری را از دوش خمیده ی جوانه های نو پا با گرمای مهر و بخشش و عاطفه و شعور آب کنیم. میخواهیم میز و نیمکت های فرسوده را سرشار […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : در طلوع سپیده دم بهار دانش و جشن شکوفه ها می خوا هیم یخ های سرد و سنگین فقر و نداری را از دوش خمیده ی جوانه های نو پا با گرمای مهر و بخشش و عاطفه و شعور آب کنیم.

میخواهیم میز و نیمکت های فرسوده را سرشار از عطر بهار کنیم و لب های خاموش از شرم نداری را با بخشش خود به خنده های ملکوتی وا کنیم تا در هیچ کلاسی و هیچ قلب کوچکی اثری از ضعف نماند..واین مقدور نیست جز با دستان سبز و یاریگر شما ای همدل.

 

در این راستا پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه در نظر دارد با همت و یاری همه ی کسانی که دوست دارند راهی از دل تاریکی به سوی نور بگشایند با شناسایی و کمک به همه ی دانش آموختگان و شکوفه های که سهمشان از زندگی فقر و نداری است دین خود را ادا کند.

 

آنچنان که همین امر با کمک یکی از خیرین عزیز در سال گذشته صورت گرفت و بیش از ۲۰۰دانش آموز نیازمند به کمک را یاری نموده وگره از کارشان گشود.

اینک باتوجه به شرایط اقتصادی و فشار حاکم بر خانواده ها مخصوصا خانواده های پرجمعیت این کمترین کمک به این عزیزان است.

 

لذا ای هموطن ای انسان سربلند و فهیم به یاریت محتاجیم تا با جمع آوری انواع لوازم التحریر و کمک های شما عزیزان سهمی هر چند ناچیز در یاری به کودکان سبز این سرزمین سبز داشته باشیم.

 

برای این امر نیکو با ما درتماس باشید

 

۰۹۱۸۲۹۷۳۰۰۴ صالحی

۰۹۱۸۹۹۶۵۰۰۷ زربان

یک پاسخ برای “فراخوان جمع آوری لوازم التحریر برای کودکان نیازمند شهرستان پاوه

  • کیا در تاریخ شهریور 27, 1397 گفت:

    درختانِ احساس، شکوفه کرده اند. بر گلبرگ های ایمان،شبنم محبّت چکیده است. پرنده های نیکوکاری، فضای باغ را از نغمه های توحیدی خود پر کرده اند و باغبان لبخندزنان فریاد می زند:
    مژده! مژده! بهار نزدیک است.
    رگهایمان از خون انسانیّت لبریز است. نبضمان هر لحظه با یاد دیگران می زند. هوای حیاط دل هایمان لبریز از مهربانی است. در هر تپش، قلبمان فداکاری را فریاد می زند. از باغچه هامان بوی سیب عاطفه می آید. دریای چشمانمان تا ساحل غربت محرومان موج می زند. ما اهالی سرزمین نیکوکاری هستیم که سروده ایم :
    بنی آدم اعضای یکدیگرند
    که در آفرینش ز یک گوهرند
    تو کز محنت دیگران بی غمی
    نشاید که نامت نهند آدمی
    احسنت اقای صالحی خداوند اجرتان دهد