ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 09:25

رزمایش فرهنگی نظامی اقتدارعاشورایی در پاوه برگزار می شود

رزمایش فرهنگی نظامی اقتدارعاشورایی در پاوه برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه از برگزاری رزمایش بزرگ فرهنگی ، نظامی عاشورایی در شهرستان پاوه خبر داد. سرهنگ ارسلان سلطان قلی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : رزمایش اقتدار عاشورایی ان شاالله در تاریخ ۲۶ شهریور ماه در پاوه همزمان با سراسر استان برگزار می […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه از برگزاری رزمایش بزرگ فرهنگی ، نظامی عاشورایی در شهرستان پاوه خبر داد.

سرهنگ ارسلان سلطان قلی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : رزمایش اقتدار عاشورایی ان شاالله در تاریخ ۲۶ شهریور ماه در پاوه همزمان با سراسر استان برگزار می شود.

سرهنگ سلطان قلی

وی اهداف این رزمایش را تشریح کرد و گفت : این رزمایش را با هدف انسجام اقتدار نیروهای انقلابی و داخلی علیه دشمنان خارجی و اینکه ما وحدت و یکپارچی واحدی برای مقابله با دشمنان داریم و اجازه نمی دهیم هیچ کشوری چشم طمع به مرزهای کشورمان داشته باشد.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: مردم ما با توجه به مشکلات اقتصادی که براثر سوء مدیریت دارند هرگز حاضر به خدشه دار شدن اقتدار ملی و امنیت کشورشان نیستند و این رزمایش نمایشی از این وحدت و اقتدار برای دفاع از امنیت و آرمانهای انقلاب است.

 

وی افزود : در این رزمایش دو گردان الی بیت المقدس و همچنین گردانی از بانوان بسیجی و اقشار مختلف بسیج در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در محل پارک شهید کاظمی (کومه کال) حضور پیدا می کنند.

 

فرمانده ناحیه بسیج سپاه پاوه افزود: این رزمایش در وهله اول یک رزمایش فرهنگی است و در روز دوم آن رزمایش نظامی نیز در منطقه سرده ره برگزار می شود.