د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 02:58

امهال وامهای مردم مناطق زلزله زده در بانک انصار تا چند ماه آینده

امهال وامهای مردم مناطق زلزله زده در بانک انصار تا چند ماه آینده

به گزارش سلام پاوه: رئیس شعبه بانک انصار جوانرود اعلام کرد:بانک انصار،بانکی خصوصی است و کلیه تسهیلات زیر پنجاه میلیون تومان مشتریان همانند سایر بانکهای دولتی مشمول امهال ۲۴ ماهه تسهیلات مناطق زلزله زده خواهد گردید.   احسن امینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:با توجه به گلایمندی های پرسنل محترم شاغل و بازنشسته […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس شعبه بانک انصار جوانرود اعلام کرد:بانک انصار،بانکی خصوصی است و کلیه تسهیلات زیر پنجاه میلیون تومان مشتریان همانند سایر بانکهای دولتی مشمول امهال ۲۴ ماهه تسهیلات مناطق زلزله زده خواهد گردید.

 

احسن امینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:با توجه به گلایمندی های پرسنل محترم شاغل و بازنشسته سپاه، در خصوص کسر اقساط از حقوق و عدم امهال تسهیلات در این بانک در شهرستانهای مناطق زلزله زده بعد از مصوب شدن موضوع امهال وامها بصورت سیستمی سه ماه برداشت از حقوق این عزیزان غیر فعال گردید.

 

وی افزود:بعد از گذشت سه ماه کسور از مشتریان بانک انصار دوباره فعال و اقساط از حقوق این قشر زحمت کش کسر میگردد که متاسفاته همچنان ادامه دارد لذا با رایزنیهایی که صورت گرفته به امید خدا در شهریورماه امهال انجام میگیرد و کسور قطع خواهد شد.

 

وی افزود:در خصوص امهال وامها در مناطق زلزله زده ظاهرا امهال از بانکهای دولتی شروع خواهد شد و به ترتیب کل بانکها اعمال مینمایند.

 

امینی افزود: در طول چند ماه گذشته تمام تلاشمان را بر امهال تسهیلات متمرکز نموده ایم و مکررا با حوزه مرکزی مکاتباتی صورت گرفته است که ان شاالله به همین زودی امهال انجام خواهد گرفت. اما بصورت رسمی دستورالعمل آن در اختیار تمام بانکها قرار نگرفته است.

 

وی یادآور شد: که با تلاشهای نماینده های محترم مناطق زلزله زده و تلاشهای مدیر عامل بانک انصار و سایر بانکهای عامل و بانک مرکزی امید است کلیه تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان هر چه زودتر امهال گردند.

 

امینی در پایان افزود: در حال حاضر اقساط تسهیلات از پرسنل محترم سپاه پاسداران و ضامنین تسهیلات کسر خواهد شد که امید است این عزیزان با سعه صدر بیشتر و بردباری با این موضوع برخورد نمایند که ان شاالله هر چه زودتر نتیجه مناسب عاید گردد.

 

شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات نیز گفت : با بانکهایی که در مناطق زلزله زده از امهال وامهای مردم کوتاهی می کنند قطعا با پیگیری های انجام شده برخورد می شود.

 

وی افزود: تمام رایزنی ها و پیگیری ها برای امهال وامها در مناطق زلزله زده و بخصوص شهرستان های اورامانات صورت گرفته است .

 

گفتگو:صهیب زربان

 

 

تصویر درخواست دکتر شهاب نادری نماینده اورامانات از رئیس کل بانک‌ مرکزی ❌برخورد با بانکهای که از امهال خودداری می نمایند ❌حذف گزینه کارت پایان خدمت برای متقاضیان تسهیلات در مناطق زلزله زده