پ 27 اردیبهشت 1403 ساعت 08:12

طرح هجرت ۳ بهترین فرصت برای استعداد یابی دانش آموزان است/عکس

طرح هجرت ۳ بهترین فرصت برای استعداد یابی دانش آموزان است/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود اعلام کرد،طرح هجرت ۳ با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در مدارس منطقه نوسود اجرایی شد. منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تقدیر از حمایت و مساعدتهای ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در زیبا سازی مدارس منطقه نوسود افزود:هدف از برگزاری این […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود اعلام کرد،طرح هجرت ۳ با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در مدارس منطقه نوسود اجرایی شد.

منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تقدیر از حمایت و مساعدتهای ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در زیبا سازی مدارس منطقه نوسود افزود:هدف از برگزاری این طرح پرورش استعداد های بالقوه دانش آموزان و نهادینه کردن فرهنگ کار در مدارس و جامعه عنوان کرد.

 

وهابی طرح هجرت ۳ را برای دانش آموزی فرصتی مناسب جهت ساماندهی فعالیت جسمی نوجوانان و شناسایی استعداد ها دانست و گفت،این برنامه دانش آموزان را مسئولیت پذیر نموده و زمینه را برای برقراری ارتباط اجتماعی بیشتر و فرا گرفتن مهارتهای نوین زندگی فراهم خواهد کرد.

 

وی در ادامه طرح هجرت ۳ را فرصتی مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت،مصونیت بخشیدن به دانش آموزان از آسیب های اجتماعی دانست.

وهابی در پایان از اتمام زیبا سازی مدارس متوسطه نسیبه و حضرت خدیجه،خوابگاه شبانه روزی شهید چمران در شهر نودشه و هم چنین دبستان حضرت زینب و متوسطه الزهرا نوسود خبر داد.

2 پاسخ برای “طرح هجرت ۳ بهترین فرصت برای استعداد یابی دانش آموزان است/عکس

  • محمد در تاریخ شهریور 10, 1397 گفت:

    به جای زیبا سازی خوابگاه شبانه روزی نودشه به فکرتعطیلی آن باشید چرا به خاطر۲۵تا۳۰ نفر یک خوابگاه دایر باشه وهزینه اضافی بر بار دولت باشد چرا مدرسه ای که ۷۵درصد آن بومی نودشه وتنها ۲۵درصدان شبانه روزی هستند دبیرستان به اسم شبانه روزی این عدالت است خوابگاه شبانه روزی که در دوره ای شورای چهارم قر اربودتعطیل شود که با دخالت های بجای َشورای چهارم تعطیل نشد و کسی که درشورای چهارم هی بیانیه صادر میکرد ومیگفت دخالت های ناروا درشورا نمی توانست یک مدرسه را اداره کند دم از اداره َشهرمیز و و معاون مدرسه که به خاطر بی نظمی مدرسه به آموزش دپ روش کرمانشاه توهین میکرد ومیگفت اموزش پروزش کرمانشاه

    دست از سرمابرنمی دارد وهزا ران چیز دیگر که خواهم گفت ازمدیریت ضعیف معلم ها شهید چمران نودشه خواهش میکنم نظرم را منعکس دهید هر مسئولیتی را میپذیرم

  • فرهنگی در تاریخ شهریور 10, 1397 گفت:

    واقعا تو این شرایط کم پیدا میشود از این چنین مسئولانی ! من از جانب خود به این رئیس آموزش و پرورش مسئولیت پذیر و فرهیخته کمال تقدیر و تشکر را دارم .