چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 14:45

مدت امهال وامها در مناطق زلزله زده به ۳ سال افزایش یافت

مدت امهال وامها در مناطق زلزله زده به ۳ سال افزایش یافت

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از افزایش مدت امهال وامها در مناطق زلزله زده از دو سال به ۳ سال خبر داد. شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : صبح امروز وزیر محترم کشور به همراه استاندار کرمانشاه با حضور در روستای چم زرشک […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از افزایش مدت امهال وامها در مناطق زلزله زده از دو سال به ۳ سال خبر داد.

شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : صبح امروز وزیر محترم کشور به همراه استاندار کرمانشاه با حضور در روستای چم زرشک شهرستان ثلاث باباجانی و در جمع مردم غیور این روستا ضمن بازدید از وضعیت مردم زلزله زده این روستا از افزایش مدت امهال وامها به مدت سه سال خبر داد.

وی گفت : با رایزنی های صورت گرفته و با توجه به زلزله اخیر که به مرکزیت تازه آباد ثلاث باباجانی به وقوع پیوست هیئت دولت با افزایش میزان تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه و افزایش مدت امهال وامها موافقت کرد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات افزود :هیأت دولت مدت امهال وامهای مناطق زلزله‌زده را یک سال دیگر تمدید و با امهال ۳ ساله وام‌ها موافقت کرد.

وی همچنین از افزایش میزان تسهیلات به مردم زلزله زده روستایی و شهری در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت : میزان مبلغ بلاعوض شهری و روستایی ۵ میلیون برای شهری و روستایی در به غیر از وام در نظر گرفته شده است.

گفتنی است ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد چهارم شهریور زلزله ای به بزرگی ۵٫۹ ریشتر حوالی تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی را لرزاند.شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که مردم بیشتر شهرهای استان کرمانشاه و حتی استانهای همجوار آن را حس کردند. از زمان وقوع زلزله اصلی تاکنون ده ها پس لرزه در تازه آباد رخ داده که جز یک مورد، شدت بقیه کمتر از چهار ریشتر بوده است.

4 پاسخ برای “مدت امهال وامها در مناطق زلزله زده به ۳ سال افزایش یافت

  • علی در تاریخ مهر 13, 1398 گفت:

    باسلام چیزی به مدت دوساله امهال وام ها نمانده لطفا مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تمدیدامهال یکساله وام ها به داد مردم زلزله زده وبی درامد کرمانشاه برسند.با تشکر

  • میثم رادپور در تاریخ آذر 4, 1397 گفت:

    جناب نادری ودوستان رسانه.بانک مهر اقتصاد خودش ۲۵درصد وام مسدود کرده و میگه زیر پنجاه شامل
    امهاله .درصورتیکه ما عملا از ۵۰میلیون وام ۳۸میلیون گرفتیم بقیش هست بانک ومسدوده.بانک داره از سود میبره وماسودش به بانک میدیم

  • ناشناس در تاریخ شهریور 5, 1397 گفت:

    دستورالعمل ب کل بانک ها فرستان وام های کمتر از ۵۰میلیون تا سه سال امهال شدند قسط ندین

  • شهروند در تاریخ شهریور 5, 1397 گفت:

    جناب آقای نادری نماینده محترم با سلام خدمتتون عرض نمایم بی زحمت یه سر به بانک ملی نوسود بزنید یا تماسی تلفنی بگیرید که هنوز اعلام می دارند هیچ گونه دستورالعملی درخصوص امهال وام مناطق زلزله ده به آنها ابلاغ نشده است و وقتی به سایت بام بانک ملی رجوع می کنید اعلام بدهی تاخیردربازپرداخت قسط علاوه بر اصل وسود وام از آذرماه سال قبل برای وام گیرندگان می نماید.