ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 12:54

مدیران خدمات دولت را برای مردم بیان کنند/ عکس

مدیران خدمات دولت را برای مردم بیان کنند/ عکس

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه گفت: مدیران ادارات برای تنویر افکار عمومی و آگهی بخشی به جامعه خدمات دولت را بیان کنند.   به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : پرویز ایده پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری پاوه که در سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه گفت: مدیران ادارات برای تنویر افکار عمومی و آگهی بخشی به جامعه خدمات دولت را بیان کنند.

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : پرویز ایده پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری پاوه که در سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد ، از عدم انعکاس عملکرد و بیان خدمات دولت توسط مدیران بشدت انتقاد کرد.

 

فرماندار پاوه افزود: امروز تهاجم و حمله به دولت پیرامون عملکردش در فضای مجازی عین صواب شده و دریغ از پاسخگویی و دفاع از عملکرد دولت از سوی مدیران دستگاههای اداری و اجرایی.

 

ایده پور ، با بیان اینکه هرمدیری در قبال این هجمه و تهاجم سکوت کند در راستای اهداف آنها گام برداشته و این عدم پاسخگویی بعضی مدیران نشان دهنده تحمیلی بودن آنها است.

 

وی تصریح کرد : به موضوعاتی که توسط بعضی رسانه ها و در فضای مجازی در جهت تشویش اذهان و افکار عمومی منتشر و منعکس می شود باید توسط مدیران مرتبط پاسخ داده شود و ازعملکرد دولت دفاع شود.

 

فرماندار پاوه به مدیران ادارات توصیه کرد که فقط با رسانه ها و سایت ها دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصاحبه کرده و پاسخگوی این رسانه های رسمی باشند.

 

وی افزود : اگر مدیران ادارات با کانالهای بدون مجوز مصاحبه داشته باشند به آنان وجاهت قانونی می دهند که خلاف است و در صورت مخاطب قرار گرفتن توسط این کانالها باید پاسخ آنها را از طریق سایت های مجوزدار بیان کنند.

 

ایده پور به فعالان فضای مجازی و کانالهای تلگرامی بدون مجوز شهرستان توصیه کرد که مطالبه گری حق عموم مردم است اما تعیین تکلیف برای مدیران کاملا خلاف عرف و قانون است.

 

 

فرماندار پاوه از عملکرد ضعیف تعدادی از مدیران دستگاهها از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهداشت و درمان، مسکن و شهرسازی ، آب و فاضلاب شهری به دلیل سکوت در مقابل تهاجم گسترده علیه دستگاه های آنان انتقاد کرد و گفت: سکوت و عدم پاسخگویی شما نشان دهنده اقتدارتان نیست بلکه ضعف تلقی می شود.

 

 

ایده پور افزود: بنده قصور دولت را به دلیل تأخیر در پروژه های انتقال آب هانی کوان به شهر پاوه و بیمارستان جدید می پذیرم اما مدیران آب و فاضلاب شهری و مسکن و شهرسازی در حق دولت اجحاف کردند که هرگز خدمات دولت را بیان نکردند و در باره دلایل تأخیر این پروژه ها به مردم توضیح ندادند. 

 

فرماندار پاوه با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصت مغتنمی است تا خدمات دولت برای آگاهی عموم مردم بیان شود و بیش از این در حق دولت اجحاف نشود.

 

 

ایده پور افزود: ما هرگز منکر کمبودها نیستیم اما خدمات قابل توجهی هم انجام شده که باید با انصاف بیان شود و این وظیفه و رسالت مدیران ادارات است.

 

وی افزود: انتظار داریم در هفته دولت تمامی مدیران فعالیت و عملکرد دستگاه های مربوطه خود را از طریق مصاحبه با رسانه ها و انتشار در قالب بنر و … برای مردم بیان کنند.

 

شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

 

2 پاسخ برای “مدیران خدمات دولت را برای مردم بیان کنند/ عکس

  • شهروند در تاریخ مرداد 29, 1397 گفت:

    کاک فرهاداگر برایتان ممکن است عکس این مسولینی که فر ماندار از عملکرد آنها ناراضی هستند در کنار هم بچینید

  • داراب بیگ میری در تاریخ مرداد 29, 1397 گفت:

    آقای فرماندار از بی تکلیفی بیمارستان یا از به نتیجه نرسیدن پروژه آب هانی کوان یا از نا به سامانی مرز یا امتیازاتی که در سد داریان نگرفتید یا جاده های مرگبار یا ترافیک سر سام آور و غیره و غیره و غیره… تعریف کنیم؟؟
    آیا شما مشکلات این شهر را نمی بینید ؟ یا خود را به کوری زده اید؟؟
    از زمانی که شما فرماندار شده اید هیچ خدمت و کار مثبتی انجام نداده اید .
    اگرهم کاری یا خدمتی انجام داده اید اعلام کنید که ما و مردم هم بدانیم