4 Comments

  1. 4

    سعیدیانی

    باعرض سلام ؛ فعلا نمی توان در مورد طرح مذکور قضاوت کرد ، اما پاوه نیاز به خیابان کشی مجدد دارد مثل ایجاد خیابان میدان مولوی تا هولی و ایجاد پارکینگهای طبقاتی و مکانیزه .و یا ایجاد تونل های زیر زمینی و رمپها که به ایجاد ترافیک روان کمک می کند.

    پاسخ دادن
  2. 3

    شاهو

    در مسیر فرمانداری تا میدان مولوی تمام خریداران و مشتریان مغازه ها، پیاده ها هستند نه سواره ها

    فکر کنم مغازه داران این مسیر چون دیگه نمیتونن خوردو هاشون رو جلو مغازه شون پارک کنن و جلو دیدشون باشه ناراحتن.
    خوب شما هم مثل یقیه سوار تاکسی بشید یا حداقل از دوچرخه استفاده یا پیاده رویی کنید.
    یک شهر قربانی چند نفر مغازه دار نمیشه

    مصالح عمومی بر شخصی ارجح است عزیزان

    پاسخ دادن
  3. 2

    کبیرفتاحی

    سلام و خسته نباشید
    باید عارض شوم طرح ترافیک برای پاوه بسیار لازم و به موقع بود و البته خیلی زودتر باید انجام میشد و الانم دیر نشده و از شورای ترافیکم متشکریم.
    ولی نکاتی رو در این باره باید در نظرگرفت و مورد بررسی قرار گیرد :
    اول اینکه واقع بین باید بودو مسیر ترافیک رو فقط عوض کردیم برای نمونه ترافیک رو از لاینی به لاین دیگه تغیر دادیم مثلا لاین میدان شهدا به میدان مولوی یا ترافیک رو انتقال دادیم به خیابان کمربندی و ازدحام اون خیابان ازار دهندست و انجام بخشی از پاوه ست و گاها ممکنه خدایی نکرده شاید مشکلی پیش امد در اون مسیر چگونه باید حل شود ؟؟
    دوم بهتر اینه که زوج و فرد بشه در پاوه البته فکر کنم باید اماری از خوردوهای پاوه اعلام بشه که ایا میشه این کار
    سوم لازمه چندین مسیر فرعی در پاوه ایجادشوند مسیرهایی که هستن خوب و تاثیرگذارن باید بیشتر بشن برای نمونه میدان مولوی به هولی بانک ملت به وحدت
    چهارم دوربین و ممنوع کرذن پارک در لاینها در دو.طرف گاها مامورها جریمه نمیکنن ولی دوربین بی رودبایستی اینکارو میکنه
    پنجم پارکینگ برای پاوه خیلی مهمه و باید بهش توجه شود جنبه درامدزاییم داره
    ششم ممنوع کرذن عبور کامیون در ساعت اوج ترافیک

    هفتم تا حالا دقت کردین چرا صاحب مغازهها مجبورن از خوردوهای شخصی استفاده کنند ؟؟چون خیلی از مغازه داره از مسیر دور میان و ظهرم باید برن خونه و در ماه شاید برای کسی که ازشمشیر یا نوریاب میاد ماهی سیصد بیشتر براش خرج داره پیشنهاد دیگه اینه که اگر این طرح احرایی شد کرایه ها کم شوند تا برای مغازه دارو…. صرف بکنه که تاکسی خیلی بهتر از شخصیه
    فرهنگ سازی بشه خیلی خوبه ولی به این زودی نمیشه کاری کرد کم کم باید انجام شود
    هزینه هارو کم کنید و…..

    پاسخ دادن
  4. 1

    شایان خالدی

    عرض سلام و ادب و احترام

    متاسفانه ما مردمی هستیم که فقط بلدیم مخالفت کنیم با هر انچه که هست و پیش میاد،۲ساعت از اجرای نگذشته مغازه دار گلگی می کنه،طرف خونش کومکال میگه من برم دور شهر و بزنم و بیام چه کاریه ،
    اولا این پیاده ها هستن که خرید می کنن نه سواره ها
    دوما هدف از اجرای طرح استفاده از حمل و نقل عمومی نه خودروی شخصی ،فکر نکنم هیچ جای ایران کرایه هنوز ۵۰۰تومن باشه
    همیشه ترافیک از عدم فرهنگ بوجود میاد عدم فرهنگ استفاده صحیح از خودرو

    موفق باشید

    پاسخ دادن

نظر دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.