س 29 اسفند 1402 ساعت 13:08

۸۷ درصد جمعیت استان کرمانشاه مشمول امهال وام می‌شوند

۸۷ درصد جمعیت استان کرمانشاه مشمول امهال وام می‌شوند

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه خواستار امهال وامها در مناطق زلزله زده تا سقف ۵۰میلیون تومان شد و گفت: با این کار ۸۷ درصد جمعیت استان مشمول این کمک می‌شوند که بخش اعظمی از نگرانی ها رفع میکند.   به گزارش سلام پاوه و به نقل از روباط عمومی استانداری کرمانشاه : هوشنگ […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه خواستار امهال وامها در مناطق زلزله زده تا سقف ۵۰میلیون تومان شد و گفت: با این کار ۸۷ درصد جمعیت استان مشمول این کمک می‌شوند که بخش اعظمی از نگرانی ها رفع میکند.

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روباط عمومی استانداری کرمانشاه : هوشنگ بازوند در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: زلزله غرب یکی از بزرگترین زلزله هایی است که ۱۹۳۰ روستا و ۹ شهرستان را درگیر کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کمک های نیروهای سپاه و ارتش در زلزله اخیر گفت: در بحث امداد و نجات هم رکورد بی سابقه ای در استان ثبت شد.

بازوند به مصوبات در خصوص زلزله زدگان اشاره کرد و بیان داشت: تصویب ۵ هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان، ۸۸۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض، ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات بخش مسکن و اشتغال زایی و ۱۲۰۰ میلیارد تومان خسارات زیرساختهای استان از این جمله بوده است.

استاندار کرمانشاه خواستار امهال وام ها در مناطق زلزله زده تا سقف ۵۰ میلیون تومان شد که شامل تمامی مناطق زلزله زده باشد و برای برخی کارخانجات نیز در قالب کمیته ای برای مبالغ بیشتر از ۵۰ میلیون تومان تعیین تکلیف کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با این کار ۸۷ درصد جمعیت استان مشمول این کمک می شوند که بخش اعظمی از نگرانی ها رفع می شود.

بازوند به مصوبات دور قبلی سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در دور قبلی مصوب شد که ۹۱ درصد آن پرداخت شده است.

استاندار کرمانشاه پتانسیل ها و ظرفیت های استان را یادآور شد و گفت: وحدت و همدلی و امید خوبی در استان حاکم است و قطعا می توان با اتکا به این ظرفیت ها بر چالش ها غلبه کرد.

یک پاسخ برای “۸۷ درصد جمعیت استان کرمانشاه مشمول امهال وام می‌شوند

  • ناشناس در تاریخ فروردین 3, 1397 گفت:

    اقای استاندار حناتون دیگه رنگی نداره از بس وعده سر خرمن دادی