س 29 اسفند 1402 ساعت 13:14

مردم پاوه برای پیروزی،حفظ و تداوم انقلاب اسلامی شهدای زیادی تقدیم کردند

مردم پاوه برای پیروزی،حفظ و تداوم انقلاب اسلامی شهدای زیادی تقدیم کردند

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: مردم این شهرستان برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن ۶۴۰ شهید تقدیم نموده و برای حفاظت و پاسداری از امنیت ۴۵۰۰ نفر نیروی مخلص و متعهد بسیجی داریم. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :ماموستا ملا قادرقادری در اجتماع مردم پاوه و در حضور وزیر اطلاعات […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: مردم این شهرستان برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن ۶۴۰ شهید تقدیم نموده و برای حفاظت و پاسداری از امنیت ۴۵۰۰ نفر نیروی مخلص و متعهد بسیجی داریم.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :ماموستا ملا قادرقادری در اجتماع مردم پاوه و در حضور وزیر اطلاعات افزود: مردم ما فرهنگی و سیاسی هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری مردم پاوه و اورامانات دارای دو خصلت دینداری و روشنفکری هستند و حفظ این مردم برای اسلام،انقلاب و ایران ضروری است و شایسته هر نوع خدمت و همراهی هستند.وزیر اطلاعات در پاوه

امام جمعه پاوه افزود: ما انقلاب اسلامی را رحمت و پیروی از رهبری را رمز وحدت و حفظ امنیت را تکلیف و انصاف را شجاعت میدانیم.

وی افزود: در طول چهار دهه گذشته مردم صداقت خودشان را نشان دادند و در پنج ماهه دوم سال ۹۶ هم چند مسئله و موضوع در داخل و خارج از کشور به وقوع پیوست که مردم ما با این موضوعات حکیمانه برخورد کردند.

ماموستا قادری افزود: در همه پرسی اقلیم کردستان عراق ،در موضع زلزله علی رغم اینکه شهرستان خودمان بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی و تجاری و تولیدی خسارت دیدند باز هم در خدمات رسانی به زلزله زدگان سرپل و ثلاث دریغ نکردند ،در هیاهوی شهرها که گروهی با عنوان نقد به تخریب و هنجار شکنی پرداختند و در ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود که سرآمد شدند بسیار حکیمانه عمل کردند.

امام جمعه پاوه افزود: دولت های قبل از دولت آقای روحانی و این دولت در حد توان در خدمت به مردم دریغ نکردند ولی ما مشکلاتی داریم که هنوز حل نشده است.

وی گفت: هر زمان که یکی از رؤسای وقت جمهوری اسلامی یا وزرای دولت به این شهرستان آمده اند نامه ای با امضای فرماندار و نماینده وقت و اینجانب حاوی مشکلات شهرستان تقدیم نموده ایم که تا به امروز از آن نامه ها نتیجه ای نگرفته ایم.

امام جمعه پاوه افزود: امروز نمیخواهیم نامه ای به دست جنابعالی بدهیم شاید سنگ هایی که ما برداشته ایم سنگ بزرگ بوده اند لذا امروز نه سنگ کوچک ونه سنگ بزرگ بر نمی داریم.

ماموستا قادری گفت: هفته گذشته نامه ای با امضای ائمه جمعه کردستان ،آذربایجان غربی و کرمانشاه خدمت مقام معظم رهبری در رابطه با مشکلات مرزی مردم مرزنشین این استانها  نوشتیم و تقدیم کردیم.

وی گفت: یک نسخه از این نامه را خدمت شما تقدیم میکنیم و انتظار داریم به عنوان عیدی سال ۹۷ به این خواسته ائمه جمعه که پاسداران محراب هستند توجه شود که توجه به خواست و حرف ائمه جمعه توجه به خواست مردم است.

ماموستا قادری گفت: توجه به مردم تأمین نیازها و خواسته های آنها مهمترین راهبرد در خنثی کردن توطئه های داخلی و خارجی دشمنان است.

وی افزود: امنیت الحمدولله در سایه لطف خداوند تبارک و تعالی ، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور نیروهای نظامی و انتظامی،و سیاسی و امنیتی و حضور علمای عزیز در مساجد بسیار خوب و در راستای ایجاد امنیت این افراد و گروهها تلاش کرده اند.

امام جمعه پاوه خطاب به وزیر اطلاعات گفت : به چند دلیل ارادتمند شما هستم اول اینکه شهر پاوه را خودتان انتخاب کردید،جنابعالی آشنا به درد هستید،قرآنی و صاحب فکر تقریبی هستید،آشنا به فرهنگ اهل سنت و دانشجویانی که در خدمتتان درس خواندند هستید.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری خودشان شخصا پاوه را برای سفر انتخاب کردند شما دومین نفری هستید که خود پاوه را انتخاب میکنید لذا سپاسگزار این لطف و محبیت جنابعالی هستیم.