س 29 اسفند 1402 ساعت 07:57

استمهال وام های مردم بهترین عیدی دولت به آنهاست/من وکیل مردم هستم و زبانم زبان مردم است

استمهال وام های مردم بهترین عیدی دولت به آنهاست/من وکیل مردم هستم و زبانم زبان مردم است

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی استمهال وام های مردم بهترین عیدی دولت به آنهاست . به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت از وزیر اطلاعات به عنوان کسی که به خوبی از منطقه و کردها آگاهی دارند انتظار […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی استمهال وام های مردم بهترین عیدی دولت به آنهاست .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت از وزیر اطلاعات به عنوان کسی که به خوبی از منطقه و کردها آگاهی دارند انتظار داریم به عنوان یک عیدی برای کل مردم اورامانات و دیگر مناطق زلزله زده استمهال وام های مردم را قول دادند عملی کنند.شهاب نادری

 

شهاب نادری در حضور وزیر اطلاعات و جمع مردم پاوه گفت: شما بیشتر از هر کسی از وضعیت معیشتی مردم این مناطق آگاهی دارید و به عنوان یک وزیر و شخصیت تأثیر گزار در دولت این انتظار را دارم که برای عملی شدن این موضوع کمک کنید.

 

وی گفت: کردها بی انصاف و قدر نشناس نیستند و هر کسی در هر پست و مقام و جایگاهی به آنها خدمت کند قدرشناس او خواهند بود و این را در طول تاریخ ثابت کرده اند.

 

نماینده مردم پاوه واورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما مطالبی را مرتب تکرار میکنیم به خاطر این است که مردم ما مشکل دارند و اینکه همه این مردم گرفتارند،بیکارند،مشکل دارند و با این همه مشکلات این مردم مرز داری کردند.

 

وی گفت: این مرزداران بی مزد همواره برای انقلاب و رهبری از جان مایه گذاشته اند و از انقلاب و نظام خود حمایت کرده و میکنند و اینکه پاوه و اورامانات از امن ترین نقاط است به خاطر همین همراهی مردم با نظام است.

 

نادری افزود: در بحث اعتراضات خیابانی در نقاط مختلف کشور دیدم که مردم اورامانات چگونه حکیمانه برخورد کردند و این در حالی بود که بیش از هر جای کشور مشکل بیکاری و معیشت دارند لذا توقع داریم به این مردم توجه شود همین مردم ۸۶ درصد به اقای روحانی رأی دادند و این یعنی مطالبه از دولت و توقع از دولت.

 

وی گفت: اما با این توصیف امروز همین مردم پاوه آب شرب ندارند ،کمر بندی ندارند و اگر مشکلی پیش بیاید دیگر راه گریزی نیست.

 

نادری گفت: با وجود سد داریان باغات ما در این منطقه آب ندارند لذا اگر ما مطالبی را بیان میکنیم به خاطر دغدغه ما نسبت به مردم است من وکیل مردم هستم و باید زبانم زبان مردم باشد.

 

شهاب نادری گفت: منطقه ویژه اقتصادی، اتمام بیمارستان پاوه و رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صله از مطالبات به حق مردم است.

 

وی همچنین گفت : علما و روحانیون ما درآمد و حمایتی از دولت ندارند امامان جمعه ما فقط ۵۶ هزار تومان حقوق دارند و این عادلانه نیست و باید به آنها توجه ویژه شود.

 

 

2 پاسخ برای “استمهال وام های مردم بهترین عیدی دولت به آنهاست/من وکیل مردم هستم و زبانم زبان مردم است

  • ناشناس در تاریخ فروردین 8, 1397 گفت:

    با عرض سلام اتفاقا امهال انجام نشده بانک صادرات که داره برای خودش پول ازحساب اونایی که وام گرفتن و قسط ندادن بعنوان جریمه ارسال اخطار کم میکنه مثلا در عرض ۱۳ روز سه بار مبلغ ۴۳۶۰ تومان از حساب کم کرده و جالب اینکه واژه امهال برای کارمندان این بانک نامفهوم است

  • ناشناس در تاریخ فروردین 3, 1397 گفت:

    آنقدر در باره این وام ها آقای نماینده صحبت فرموده اند که هر هرگاه چهره ی او را می بینم فوری به یاد وام می افتم استمهال انجام شده و در جریان است از زحمات شما هم در این مورد تشکر می کنند دیگر لازم نیست هر روز و در هر سخنرانی بیان شود یک چیز دیگر پیدا کن و در باره آن حرف بزن این مورد هم دولت از دستش در رفت و حالا بسیار پشیمان است