س 29 اسفند 1402 ساعت 12:16

قدردانی مدیران مدارس و کارکنان اداره آموزش و پرورش باینگان از زحمات حبیب اله مستوفی

قدردانی مدیران مدارس و کارکنان اداره آموزش و پرورش باینگان از زحمات حبیب اله مستوفی

به گزارش سلام پاوه:مدیران مدارس،معلمان و اعضای ستاد اداره اموزش و پرورش باینگان در آخرین جلسه مدیران در پژوهش سرای اندیشه،از زحمات حبیب اله مستوفی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده است تقدیر به عمل آوردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز شاهمرادی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در سخنانی ضمن تبریک سال […]

به گزارش سلام پاوه:مدیران مدارس،معلمان و اعضای ستاد اداره اموزش و پرورش باینگان در آخرین جلسه مدیران در پژوهش سرای اندیشه،از زحمات حبیب اله مستوفی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده است تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز شاهمرادی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در سخنانی ضمن تبریک سال جدید،گزارشی از وضعیت حوزه آموزشی در سال ۹۶ را تشریح نمود و از خدمات،تلاش و کوشش حبیب اله مستوفی در طول تصدی ریاست اداره تقدیر و اظهار امیدواری نمود که بازنشستگی به منزله پایان راه نبوده و از تمام ظرفیت های این عزیزان در عرصه های مختلف به خصوص در حوزه تعلیم و تربیت باید استفاده شود.

جهانگیر امینی مدیر دبستان وحدت زردویی به نیابت از مدیران تمام مقاطع در سخنانی افزود:خدا را شاکریم که فرصت توفیق خدمت در کسوت معلمی را به ما عطا فرمود که بتوانیم راهما و خدمتگزار در کسوت معلمی باشیم.که جا دارد از زحمات آقای مستوفی در طول تصدی پست ریاست تقدیر کنیم که به حقیقت در دوران تصدی خود همواره تمام تلاش خود را در راه تعلیم و تربیت صرف نمودند.

حبیب اله مستوفی در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید خدمت همه همکاران،از حضور به موقع در این جلسه تقدیر و در بخش اول سخنان خود به بررسی کارنامه سه سال و نیم ریاست خود در اداره آموزش و پرورش باینگان پرداخت و افزود:همواره در کارها با مشورت و همراهی و خرد جمعی و سعی و تلاش  و یاری دوستان توانسته ایم بخشی از مشکلات موجود را پشت سر گذاشته و بر اساس آمار و نمودارها همیشه روند رو به رشدی داشته باشیم.

 مستوفی در بخش دوم سخنان خود از  با اشاره به سه سال و نیم خدمت در منطقه باینگان افزود:اینک که لحظه خداحافظی و وداع با دوستان فر ا رسیده و از جمع شما بزرگان جدا می شوم برایم بسیار سخت و طاقت فرساست اما خوشحالم که خاطرات عزیزان همیشه همراه من است.

وی در بخش پایانی افزود:معلمی رنج رایگان است و قابل ارزش گذاری نبوده که در مناطق محروم مضاعف تر و نمایان تر است.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از زحمات چندین ساله حبیب اله مستوفی در دوران خدمت خود در مدیریت اموزش و پرورش باینگان تجلیل به عمل آمد.همچنین از مدیران و  آموزگاران مدارس منطقه باینگان با لوح سپاس تقدیر به عمل آمد..اجرای موسقی فولکلور(سیاه چمانه)و پخش دو کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

2 پاسخ برای “قدردانی مدیران مدارس و کارکنان اداره آموزش و پرورش باینگان از زحمات حبیب اله مستوفی

  • ناشناس در تاریخ اسفند 28, 1396 گفت:

    دنیا همینه جناب مستوفی یه روز باید رفت!اما خوشاآنکه خاطره خوبی از خود برجایی بگذارد!وطوری برود که دیگران از رفتنش اشک غم بریزن!

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ اسفند 28, 1396 گفت:

    با سلام و احترام
    امیدواریم در پاوه از وجود این اندیشمند با تجربه و مدبر به هر شکل ممکن استفاده شود.