س 29 اسفند 1402 ساعت 15:07

از مدال آوران کونگ فو شهرستان پاوه در مسابقات کارگران جهان تجلیل شد/گزارش تصویری

از مدال آوران کونگ فو شهرستان پاوه در مسابقات کارگران جهان تجلیل شد/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:طی مراسمی از ۹ نفر مدال آوران کونگ فو با مربیگری سوران قمری که در مسابقات کارگران جهان مقام کسب کردند،تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم که با حضور رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان،اعضای شورای شهر و شهردار،روسای هیئت های ورزشی،اعضای انجمنهای پشتیوان و احیاء و برخی از […]

به گزارش سلام پاوه:طی مراسمی از ۹ نفر مدال آوران کونگ فو با مربیگری سوران قمری که در مسابقات کارگران جهان مقام کسب کردند،تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم که با حضور رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان،اعضای شورای شهر و شهردار،روسای هیئت های ورزشی،اعضای انجمنهای پشتیوان و احیاء و برخی از والدین ورزشکاران از مدال آوران و قهرمانان ورزش کونگ فو در مسابقات کارگران جهان در سالن ورزشی شهید عبدالله زاده تجلیل به عمل آمد.

هوشیار عبدالله زاده

رئیس هیئت کونگ فو شهرستان پاوه در سخنانی ضمن تبریک و خوشحالی به خاطر قهرمانی و افتخار آفرینی این عزیزان اعلام کرد امیدواریم با برنامه ریزی بهتر و همت و پشتکار بیشتر مسئولین در آینده شاهد افتخار آفرینی این عزیزان در سطوح مختلف باشیم.

 

هوشیار عبدالله زاده افزود:از تمام مسئولین،انجمن ها،شخصیتهای اجتماعی،پیشکسوتان و والدین ورزشکاران که این هیئت و کونگ فو کاران را مورد حمایت قرار دادند تقدیر و تشکر را دارم.

 

وی از سایتهای محلی در جهت پوشش اخبار هیئت کونگ فو و ایجاد انگیزه به جوانان که نقش به سزایی دارند،قدردانی کرد و افزود:از حمایت بدونه توقع و چشمداشت از ورزشکاران شهرستان،خانواده آنها توسط انجمن پشتیوان قدردانی کرد و از همه افراد حاضر درخواست نمود که با حمایتهای مادی و معنوی خود از انجمن پشتیوان راه را برای حمایت این انجمن از همه ورزشکاران ادامه دهند.چرا که این انجمن هموراه یاری رسان ورزشکاران و هیئت های ورزشی در مسابقات مختلف بوده و هستند.

 

عبدالله زاده همچنین اظهار داشت نیاز است که همه مسئولین ورزشکاران و قهرمانان را در رشته های مختلف ورزشی مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهند که این عزیزان بتوانند با پشت گرمی و اسوده خاطر در صحنه مسابقات ورزشی حضور داشته باشند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان هم در این دیدار ضمن تبریک و موفقیت به این عزیزان و همه ورزشکاران برای آنها آرزوی موفقیت کرد و اعلام کرد که انشالله در آینده نزدیک همه ورزشکاران شهرستان در مسابقات بداخلی و بین المللی برای دیار خود افتخار کسب کنند.

 

ادریس محمودی در ادامه با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان با تمام توان و پتانسیل که در اختیار دارد در خدمت همه ورزشکاران خواهد بود،که امیدواریم در آینده وضعیت مالی و منابع تخصیص یافته بهتر شود که بتوانیم با برنامه ریزی بهتر به ورزش شهرستان امیدوار باشیم.

 

 

در پایان مراسم هدایا و لوح تقدیر از سوی فرماندار،شهردار و شورای شهر،اداره ورزش و جوانان،انجمن پشتیوان شهرستان، هیت کونگ فو تقدیم این عزیران شد که با استقبال سایر ورزشکاران در سالن همراه شد.

 

گفتنی است در مسابقات کارگران جهان که با حضور ۱۸ کشور شرکت کننده برگزار شد،۹ کونگ فو کار شهرستان پاوه با مربیگری سوران قمری که در مسابقات انتخابی در بهمن ماه سالجاری در کرمانشاه برگزار شد این کونگ فو کاران انتخاب شدند و نهایتا در مسابقات جهانی که در ۱۶ الی ۱۹ اسفند در تهران برگزار شد،با حضور افتخار آفرین پیشوا معاذی مقام دوم در انفرادی،یاسر قادری مقام سوم انفرادی و ۱۰ ورزشکار مقام سوم تیمی را در اجرای هنرهای نمایشی و دفاع شخصی را بین ۱۸ کشور کسب نمودند.

 

هوشیار عبدالله زاده