س 01 خرداد 1403 ساعت 18:45

شهردار پاوه :تغییرات ساختاری در نهادها باعث ایجاد ایده در آن سازمان می شود .

شهردار پاوه :تغییرات ساختاری در نهادها باعث ایجاد ایده در آن سازمان می شود .

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه به تغییرات ساختار در نهادها ، موسسات و شهرداری ها اشاره کرد و گفت : تغییر رفتار و نگرش در ساختار مدیریتی باعث ایجاد فکر و ایده نو در آن سازمان می شود . به گزارش سلام پاوه و به نقل ازروابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه به تغییرات ساختار در نهادها ، موسسات و شهرداری ها اشاره کرد و گفت : تغییر رفتار و نگرش در ساختار مدیریتی باعث ایجاد فکر و ایده نو در آن سازمان می شود .

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازروابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی در اولین نشست ستاد بحران شهرداری گفت : بحران در یک شهر زمانی رخ می دهد که بحران شهرداری ساختار عادی یک سازمان دارای عدم تعادل باشد .

وی با اشاره به اینکه در بحران های ایجاد شده مختلف ، شهرداری نقطه اتکاء مردم و شهروندان یک شهر می باشد افزود : در این بحران ها است که توانایی و عیار نیروی های انسانی مشخص خواهد شد .

شهردار پاوه بحران ها را ضروری ترین امر در مدیریت شهری عنوان کرد و اظهار داشت : سازماندهی امکانات موجود و نیروی انسانی در مدیریت بحران بهترین ترکیب برای بدترین حالت بحران است .

خسروی ساختار فعلی شهرداری پاوه را برای پاسخگویی به بحران ها تا حدودی مطلوب ارزیابی کرد و تصریح نمود : امیدواریم در رویکرد جدید با به کارگیری نیروهای مجرب این امر و بازنگری ساختاری مدیریت بحران شهرداری مقدمات جلوگیری بروز هر گونه حوادث احتمالی را برای شهروندان در شهر فراهم نمائیم .

وی بدیهی ترین بحران در شهر پاوه را به دلیل بافت جغرافیایی آن آتش سوزی مراتع عنوان کرد و گفت : ساماندهی این آتش سوزی های از اولویت های مهم ستاد بحران شهرداری می باشد .

شهردار پاوه اصلاح رفتار رانندگان تاکسی در رفتار ترافیکی و پارک خودرو در معابر را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود : مهم این است در حداقل ترین فرصت ، بهترین خدمات را به شهروندان ارائه نمائیم .