د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 06:17

جانشین نیروی زمینی سپاه: امنیت پایدار در مرزهای کشورمان برقرار است

جانشین نیروی زمینی سپاه: امنیت پایدار در مرزهای کشورمان برقرار است

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا :  جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فضل پرورگار و برکت خون شهدا، امنیت پایدار امروز در مرزهای کشورمان برقرار است و مردم علاقه مند به حفظ این امنیت بوده وهستند. به گزارش سلام پاوه و به نقل  از خبرنگار ایرنا، سردار […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا :  جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فضل پرورگار و برکت خون شهدا، امنیت پایدار امروز در مرزهای کشورمان برقرار است و مردم علاقه مند به حفظ این امنیت بوده وهستند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل  از خبرنگار ایرنا، سردار عبدالله عراقی روز شنبه در یادواره 2800 شهید اعزامی و1500 شهید منطقه پاوه و اورامانات در مسجد فرمانده نیروی زمینی سپاهجامع پاوه افزود: مرزهای جمهوری اسلامی امروز از نظر نیروی انسانی، تجهیزات نظامی، پیوستگی سرزمینی و یکپارچگی مردم بویژه عشایر آنقدر مستحکم است که شاید در طول تاریخ کم سابقه است.

وی در ادامه با تشریح اهمیت وجایگاه مقام شهید گفت: همه شهدا بویژه 1500 شهید گلگون کفن پاوه واورامانات دوشادوش شهدای اعزامی وحتی بیشتر از آنها برای دفاع از انقلاب ودستاوردهای نظام جنگیدند و برای کشور امنیت را به ارمغان آوردند.

سردار عراقی افزود: شهید شمعی است که می سوزد و جامعه را روشن می کند و آگاهی و بصیرت را افزایش می دهد و با حرارت و گرمای خون خویش دهها وصدها نفر را برای حفظ اسلام، قرآن، دین ومملکت بسیج می کند.

وی اظهار کرد: وظیفه ما در قبال شهیدان که همه چیز خود را فدا کرده اند و برای ما امنیت، اقتدار وسربلندی آورده اند این است که نام و و ایثار آنها را گرامی و زنده نگه داریم.

جانشین نیروی زمینی سپاه افزود: ما با برگزاری این یادواره ها نشان می دهیم که شهادت یک فرهنگ وارزش است ونسل جدید ما که جنگ را ندیده اند با حضور در این مجالس با فرهنگ ایثار وشهادت بیشتر آشنا می شوند و دیگر اینکه این مجالس گرامیداشت شهدا، دین، کشور وارزشهای ما را مصونیت می بخشد واین امنیت را که به برکت خون شهدا حاصل شده است.

فرمانده لشکرعملیاتی 29 حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: هدف این یادواره زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست واینکه اگر در مسیر و راه شهدا قرار بگیریم به طور قطع و یقین مملکت و نظام ما بیمه خواهد شد.

سردار قدرت الله احمدی پور افزود: امروز خانواده های شهدای اعزامی در کنار خانواده های شهدای بومی منطقه پاوه واورامانات جمع شده اند تا اعلام کنند همه ما برادر هستیم ودر راستای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی مصمم هستیم و در کشورمان امنیت، وحدت و برادری جدی است.

وی اظهار کرد: ما در برگزاری این یادواره ها به دنبال این هستیم که فرهنگ ایثار وشهادت و دفاع از ارزشها را در جامعه نهادینه کرده و به نسل جدید انتقال دهیم.

فرماندار پاوه هم با بیان ایثار و فداکاری مردم پاوه در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی گفت: پاوه نقطه و مکانی است که حضرت امام (ره) اولین فرمان حکومتی خویش را به عنوان فرماندهی کل قوا برای شکست حصر آن صادر فرمود.

پرویز ایده پور افزود: در این شهرستان، فرزندان این خاک و بوم از شیعه و سنی در کنار هم برای حفظ انقلاب نوپای اسلامی ایران خونشان ریخته شد تا امروز ایران اسلامی در جهان سرافراز و با اقتدار باشد.

برپایی نمایشگاه ادوات وتجهیزات نظامی، قرائت شعر ومقاله و برنامه های متنوع دیگر فرهنگی وهنری از برنامه های یادواره 2800 شهید اعزامی و1500 شهید منطقه پاوه واورامانات بود.

خانواده های معظم شهدا ومسوولان ابتدا با حضور در یادمان شهدای 26 مرداد با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.