ج 28 اردیبهشت 1403 ساعت 01:02

کاروان فرهنگ و هنر شهرستان پاوه برگزار می کند

کاروان فرهنگ و هنر شهرستان پاوه برگزار می کند

به گزارش سلام پاوه : کاروان فرهنگ و هنر شهرستان پاوه چهارشنبه 28 خرداد 1393 در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می کند . به گزارش سلام پاوه : هدایت محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : براساس برنامه ریزی به عمل آمده، کاروان فرهنگ و […]

به گزارش سلام پاوه : کاروان فرهنگ و هنر شهرستان پاوه چهارشنبه 28 خرداد 1393 در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می کند .

به گزارش سلام پاوه : هدایت محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : براساس برنامه ریزی به عمل آمده، کاروان فرهنگ هدایت محمودیو هنر شهرستان پاوه فردا چهارشنبه مورخ 28 خرداد 1393 راس ساعت 16 الی 19 بعد از ظهر در محل تالار انتظار کرمانشاه واقع در میدان آزادگان به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری می پردازند.

محمودی در ادامه با بیان اینکه این کاروان متشکل از حوزهای مختلف فرهنگی و هنری در زمینه های  موسیقی سنتی و محلی ، ادبیات  و شعر ، مولودی خوانی ، نمایش ، نقاشی ، عکس و… با تعداد بیش از 50 نفر از هنرمندان و ادیبان و فعالان عرصه هنر و موسیقی به اجرای برنامه می پردازند.

وی همچنین اجرای برنامه های بومی و محلی و ترویج ، توسعه و  معرفی فرهنگ والای شهرستان را ، یکی از اهداف این کاروان فرهنگی و هنری دانست .

2 پاسخ برای “کاروان فرهنگ و هنر شهرستان پاوه برگزار می کند

  • فرهنگی در تاریخ خرداد 27, 1393 گفت:

    قابل توجه عزیزانی که می گویند اداره ارشاد کاری نکرده است. قرار است امسال ارشاد برنامه های متنوعی داشته باشد. دکتر محمودی جوان شایسته ای است و توانایی وپتانسیل بسیار بالایی دارد امید است در آینده کارهای بزرگی برای فرهنگ پاوه صورت دهد.

  • نريمان شريفي در تاریخ خرداد 27, 1393 گفت:

    سلام ميشه هنرمندان را معرفي كنيد؟؟