س 29 اسفند 1402 ساعت 09:59

تئاتر موزیکال“ماسی خانم و پشیلی”ویژه کودکان در پاوه به روی صحنه رفت/عکس

تئاتر موزیکال“ماسی خانم و پشیلی”ویژه کودکان در پاوه به روی صحنه رفت/عکس

به گزارش سلام پاوه:تئاتر موزیکال و“ماسی خانم و پشیلی”کاری از گروه تئاتر صنم انجمن نمایش پاوه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه رفت. نرمین گیوه چی نویسنده و کارگردان تئاتر موزیکال در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:گروه تئاتر صنم انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه:تئاتر موزیکال و“ماسی خانم و پشیلی”کاری از گروه تئاتر صنم انجمن نمایش پاوه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه رفت.

نرمین گیوه چی نویسنده و کارگردان تئاتر موزیکال در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:گروه تئاتر صنم انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه در نظر دارد با توجه به شرایط خاص کودکان شهرستان پاوه و استرس های ناشی از زلزله و پس لرزه های اخیر و همچنین پایان امتحانات دانش آموزان به منظور تقویت روحیه و ایجاد ساعتی خوش برای کودکان تئاتر موزیکال ماسی خانم و پشیلی را در ۴ شب متوالی به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود:بعد از اجرای موفق تتیل و ببیل و ماندگار شدن آن اجرا در ذهن کودکان این دیار،این گروه با شرایط کنونی فضای روانی جامعه لازم دانست که کار جدیدی را تقدیم بچه های عزیز شهرستان پاوه کند که لازم است از حمایتهای دکتر هدایت محمودی مدیر دلسوز و پیگیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،مختار برزگرفرد ریاست محترم اداره آموزش وپرورش شهرستان پاوه و شهریار انصاری مسئول محترم انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه نهایت تقدیر و تشک را داشته باشم.

گیوه چی افزود:در این تئاتر موزیکال که با راوی:ماریا عزیزی،بازنویسی:نرمین گیوه چی،اشعار:پرویز بابایی،علیرضا محمدیان،بازیگران: سوران بهرامی،صنم غفوری ،مهران حسینی ،لانا حسینی ،لونا حسینی ،شیناحسینی،محمد محمودی،سایا حاتمی،ساناحاتمی،کیانا بسطامی.موسیقی: پوریا فتاحی،دکور و طراح صحنه : ماندانا عزیزی،گریم: شرمین انصاری و طراح لباس: شنو بسطامی،سروه مرادی،کارگردان:نرمین گیوه چی ،شهریار انصاری تهیه و این هنرمدان در آن نقش آفرینی میکنند.

گفتنی است تئاتر موزیکال“ماسی خانم و پشیلی”دوشنبه و سه شنبه(دوم و سوم بهمن ماه) راس ساعت ۲۰ برای خانواده ها به اجرای عمومی گذاشته می شود.

علاقمندان جهت تهیه بلیط به لوازم التحریر بابک رحیمی (۰۹۳۵۹۴۵۴۲۴۲) مراجعه نمایند. لازم به ذکر است در ورودی سالن نیز بلیط فروشی انجام می شود.

 

یک پاسخ برای “تئاتر موزیکال“ماسی خانم و پشیلی”ویژه کودکان در پاوه به روی صحنه رفت/عکس

  • هادی در تاریخ بهمن 2, 1396 گفت:

    سلام‌کاش یک سانس آخر هفته هم باشه تا همه بتونن ببین با تشکر