س 29 اسفند 1402 ساعت 14:44

استقرار مامور راهور در شهر نودشه به صورت ثابت از دهه فجر امسال

استقرار مامور راهور در شهر نودشه به صورت ثابت از دهه فجر امسال

به گزارش سلام پاوه : شهردار نودشه اعلام کرد :با پیگیری های شورا و شهرداری نودشه جهت کنترل ترافیک سطح شهر مامور پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ثابت در شهر نودشه در دهه مبارک فجر امسال مستقر می شود. مهندس سیروس وطنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با توجه به افزایش معضلات […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار نودشه اعلام کرد :با پیگیری های شورا و شهرداری نودشه جهت کنترل ترافیک سطح شهر مامور پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ثابت در شهر نودشه در دهه مبارک فجر امسال مستقر می شود.شهردار نودشه پلیس راهور

مهندس سیروس وطنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با توجه به افزایش معضلات ترافیکی در سطح شهر نودشه و نیاز به کنترل ترافیک  شورا و شهرداری در راستای کمک به حل مشکلات از سال گذشته بکارگیری پلیس راهنمایی و رانندگی را جهت کنترل امر ترافیک و سایر امورات محوله و ایجاد سازو کار لازم جهت بستر سازی حضور پلیس راهنمایی و رانندگی را در نودشه در دستور کار خود قرار داد .

 

وی افزود : در سالجاری با همکاریهایی که جناب سروان عبدی رئیس اداره ی راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه و جناب آقای امیری ریس کلانتری نودشه با شهرداری نودشه داشته اند و با توجه به بازدید اخیر ستوان یکم لطفی کارشناس راهنمایی و رانندگی از سطح شهر نودشه و اظهار نظر ایشان مبنی بر لزوم حضور نیروی راهنمایی و رانندگی با نظر داشت به معضلات مشهود ترافیکی مقرر شد در دهه ی مبارک فجر سالجاری رسماً نیروی راهنمایی و رانندگی نودشه معرفی و از آن به بعد کلیه ی امور راهنمایی و رانندگی از قبیل جرایم ، ایجاد محدودیت ها و…. را در نودشه اجرا و اعمال نمایند.

 

وطنی گفت :به منظور رفاه حال نیرو یا نیروهای اختصاص یافته هم شورای شهر و هم شهرداری نودشه قول مساعد داده اند که نسبت به تهیه ی تجهیزات و وسایل لازم اقدام نمایند که تهیه ی این موارد مستلزم صدور مصوبه یا مصوبات لازمه از طرف شورای شهر نودشه می باشد.

 

شهردار شهر مرزی نودشه افزود : همچنین در بازدید جناب لطفی از شهر نودشه نقاط حادثه خیز و خطرناک شهر مشخص گردید و تابلو های لازم و مبلمان ترافیکی لازم در سطح شهر مشخص گردید و در اولویت کاری شهرداری برای برون رفت از مشکلات ترافیکی قرار قرار گرفت .

 

وی گفت : همچنین آقای لطفی در خصوص شغل هایی که درخیابان اصلی باعث ایجاد گره ترافیکی شده اند و از نظر جانمایی مشکل دارند و مشکل ترافیکی دارند مانند قهوه خانه ها و آژانس های سطح شهر بازدید لازم را بعمل آورده و قول مساعد ساماندهی این مشاغل را برای رفاه حال شهروندان و کم کردن مشکلات ترافیکی دادند.

 

 

 

 

شهردار نودشه پلیس راهور

3 پاسخ برای “استقرار مامور راهور در شهر نودشه به صورت ثابت از دهه فجر امسال

  • شهروند در تاریخ بهمن 1, 1396 گفت:

    به گونه ای فضای بیان این خبر ساخته شده انگار که در دهه ی فجر قرار است برای رفع ترافیک نودشه مترو بکشند یک مامور در میان این همه خودرو چه کار می تواند بکند نه پارکینگی هست نه فضای بازی یک خیابان ۱۴ و در بعضی جاها ۱۲ متری وجود دارد و تعدادی بیشمار خودرو خوب یک مامور که نمی تواند خودروها را با دست جابه جه کند برای رفع مشکل حداقل کار احداث کمر بندی است و احداث پارکینگ طبقاتی که این کار از توان شورا و شهردارش خارج است

    • .... در تاریخ بهمن 6, 1396 گفت:

      من تا حالا نودشه نیومدم اما میشه گفت بقیه شهرستانها رو گشتم، احساس میکنم شما از نودشه بیرون نیومدین و وضعیت شهرهای دیگه رو بررسی نکردین و کاملا مغرضانه دارین صحبت میکنید. مهندس وطنی جز یکی از پرتلاشترین و پرکارترین شهردارهای استان هستند واقعا شما باید به وجود همچین فردی افتخار کنید و باید به شوراتون آفرین گفت بخاطر این انتخاب صحیح و بجاشون.

  • شهروند در تاریخ دی 30, 1396 گفت:

    مگه نودشه هم ترافیک داره؟!!!