ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 02:50

امام جمعه پاوه: تفرقه مسلمانان، بزرگترین غنیمت برای دشمنان اسلام است

امام جمعه پاوه: تفرقه مسلمانان، بزرگترین غنیمت برای دشمنان اسلام است

به گزارش سلام پاوه و به نقل از  ایرنا: امام جمعه پاوه، تندروی و تفرقه میان مسلمانان را بزرگترین غنیمت برای دشمنان اسلام دانست. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا : ماموستا ملا ˈقادر قادریˈ روز دوشنبه در نشست ستاد استهلال ماه مبارک رمضان اهل سنت استان کرمانشاه که در دفتر […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از  ایرنا: امام جمعه پاوه، تندروی و تفرقه میان مسلمانان را بزرگترین غنیمت برای دشمنان اسلام دانست.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا : ماموستا ملا ˈقادر قادریˈ روز دوشنبه در نشست ستاد استهلال ماه مبارک رمضان اهل سنت استان کرمانشاه که در دفترامام جمعه پاوه امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت: امروز دنیای اسلام در حال سوختن در آتش تفرقه و تندروی است که هدایت این امور در دستان آمریکاست.

وی افزود: دشمنان ما بدنبال غفلت ما هستند که بتوانند با استفاده از این غفلت ضربات بزرگی را به ما بزنند همانطور که می بینیم یک گروه شبه نظامی به مانند داعش را تقویت و مسلح می کنند و با استفاده از غفلت، طی سه بخش هایی از خاک عراق را تصرف و یا به آشوب می کشند.

وی گفت: امروز آگاهی و بصیرت داشتن بخصوص در جامعه روحانیت بسیار ضروری است و خودشناسی و دشمن شناسی راهکار بسیار مناسبی برای حفظ امنیت است.

ماموستا قادری، در ادامه و با توجه به درگیری های عراق و سوریه افزود: واضح است که آمریکا قصد دارد درگیری ها را هر طور که شده به مرزهای ایران بکشاند و هوشیاری و وحدت بین همه مردم امروز بالاترین درجه اهمیت را دارد.

وی در خصوص استهلال ماه مبارک رمضان و شوال و اعلام عید فطر افزود: در این مسئله نیز در شرایط امروزی فقط و فقط وحدت مهم است و حفظ نظام و وحدت جامعه اسلامی اولی به همه امور است.

در این نشست برای اولین بار در کشور مدرک سطح سه از سوی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور به ملا قادر قادری اهدا شد.