س 29 اسفند 1402 ساعت 05:37

محور اصلی توسعه بر پایه مشارکت در آموزش و پرورش استوار است

محور اصلی توسعه بر پایه مشارکت در آموزش و پرورش استوار است

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود قبل از خطبه های جمعه شهر نوسود گفت:محور اصلی توسعه بر پایه مشارکت در آموزش و پرورش استوار است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش و ارائه گزارش عملکرد و برنامه های خود در طی سال تحصیلی در […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود قبل از خطبه های جمعه شهر نوسود گفت:محور اصلی توسعه بر پایه مشارکت در آموزش و پرورش استوار است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش و ارائه گزارش عملکرد و برنامه های خود در طی سال تحصیلی در جمع نماز گزاران، قبل از خطبه های نماز جمعه این شهر به ایراد سخن پرداخت.

منصور وهابی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نماز گزاران بیان داشت:نماز جمعه فریضه ای با ارزش،کنگره ی عظیم هفتگی و یک عبادت بزرگ و جمعی است که باعث تلطیف روح و جان آدمی،شستن دل از آلودگی های گناه،زدودن زنگار معصیت از قلب و پیام هایی همچون وحدت،تعاون و برادی همدلی و همزبانی،صلح و همزیستی را دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش(۲۴ دیماه لغایت ۳۰ دیماه)اظهار داشت:آموزش و پرورش بعنوان بزرگ ترین دستگاه فرهنگی در کشور جهت پیشبرد امورات خود در زمینه های آموزشی و پرورشی،و خدماتی نیازمند تفکر گروهی و مشارکت همگانی است چرا که ذات آموزش و پرورش مشارکت جویانه است و بدون مشارکت مردمی در زمینه های مختلف به سر منزل مقصود نمی رسد.

وی یکی از عوامل مؤثر در مشارکت را آگاهی عمومی دانست و اظهار کرد:به علت ماندگار بودن امر تعلیم وتربیت و قداست معنوی آن هر چه آگاهی مردم از مسائل آموزشی و پرورشی بیشتر باشد علاقه به مشارکت نیز افزون تر و مدارس می توانند در پرورش شایستگی ها و استعداد های دانش آموزان به مراتب با اهمیت تر از گذشته قدم بردارند.

دبیر شورای آموزش و پرورش،شورا را نمادی از مشارکت ،همدلی و تعامل در خانواده بزرگ تعلیم و تربیت دانست که زمینه را برای بسیج همه امکانات و ظرفیت های منطقه در جهت نیل به اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت فراهم می کنند.

وهابی در پایان گزارشی از عملکرد و برنامه های خود را بیان کرد که حاج ماموستا عینی و امام جمعه شهر نوسود در تریبون نماز جمعه و اولیاء دانش آموزان بعد از نماز از عملکرد مطلوب اداره تقدیر و تشکر نمودند.