ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 08:00

لايروبي و حمل لجن تصفيه خانه شهرستان پاوه

لايروبي و حمل لجن تصفيه خانه شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدير آبفاي پاوه در گفتگويي با خبرگزاری هزارماسوله از اجراي عمليات لايروبي و حمل لجن تصفيه خانه شماره يك پاوه خبر داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزارماسوله  مدير آبفاي پاوه  از اجراي عمليات لايروبي و حمل لجن تصفيه خانه شماره يك پاوه خبر داد. سالم مرادي […]

به گزارش سلام پاوه : مدير آبفاي پاوه در گفتگويي با خبرگزاری هزارماسوله از اجراي عمليات لايروبي و حمل لجن تصفيه خانه شماره يك پاوه خبر داد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزارماسوله  مدير آبفاي پاوه  از اجراي عمليات لايروبي و حمل لجن تصفيه خانه شماره يك پاوه خبر داد.
سالم مرادي افزود: در پي اعتراضات ساكنين و شهروندان از بوي به وجود آمده ناشي تصفيه خانه پاوه ، حمل لجن تصفيه خانه فاضلاب شهر پاوه در روزهاي اخير سالم مرادیانجام گرفت.
وي گفت: هدف از اجراي اين طرح رفع مشكل به وجود امده ناشي از تعفن تصفيه خانه فاضلاب اين شهر براي ساكنين محلات محدود آن تصفيه خانه و كاهش آزار و اذيت براي مردم بود.
وي در اين راستا اجراي اين طرح را ارتقاي راندمان تصفيه خانه فاضلاب، بهبود كيفيت پساب خروجي عنوان كرد و افزود: تجمع لجن در تصفيه خانه فاضلاب باعث كاهش حجم آب استخرها و ايجاد خلل در فرايند تصفيه خانه فاضلاب مي گردد.

مرادي در پايان گفت: عمليات حمل و لجن تصفيه خانه شماره يك به به كارگيري كليه امكانات و تلاش همكاران صورت گرفته است.

7 پاسخ برای “لايروبي و حمل لجن تصفيه خانه شهرستان پاوه

  • جباری در تاریخ تیر 1, 1393 گفت:

    خدمت اقای مرادی وسایر کارکنان ابفای عرض سلام واحترام دارم وانتصا ب جنابعالی رادر این سمت صمیمانه تبریک عرض میگویم انشا الله منشا خیر وخدمت صادقانه برای این منطقه باشید وبه اطلاع میرساند که کانا ل زیرین خیابان سنگ فرش به خصوص در فصل باران وبرف در پارکینگ شخصی اینجانب نفوذ مینماید خواهشمندم دراین خصوص بازدید وپیگیری عنایت فرمائید

  • سالم مرادی در تاریخ خرداد 28, 1393 گفت:

    با سلام و احترام
    از اینکه تلاش همکاران ما را ارج نمودی سپاسگزارم

  • فرهنگی در تاریخ خرداد 27, 1393 گفت:

    به ناوی خوای میهره بان . ده ستی ئا غای مورادی خوش بیت بو ئه و کاره ی کردی . هیوا دارین سه ر که وتو بیت له هه مو کاره کانیا.

  • رونیا احمدی در تاریخ خرداد 26, 1393 گفت:

    ماهرسال شاهد این نا ملا یتیهای مسو لین آب و فا ظلا ب بوده وخواهیم بود چرا قبل از پیش آمدن این چنین وضعی نا گوارفکری اسا سی برای آن نمیشود از بی لیاقتی مسولین ذیربط است در تایید آقای رستمی تبارپشه های این تصفیه خانه را چکارباید کرد که دراین فصل گرما عامل انتقال انواع بیماری اند تا اعتراضی نشود نا مسولین در خوابند امیدواریم با آمدن آقای مرادی که بومی است مشکل اساسی مرتفع گردد گمان نیکم فلانی

    • سالم مرادی در تاریخ خرداد 28, 1393 گفت:

      شهروند محترم خدمت شما عرض سلام و احترام دارم
      مطئنا همه ما بدلیل انسان بودنمان خطا و اشتباه داریم ولی باور کن در این موضوع مقصر نبودیم. از اینکه اظهار نظر کردی و مشکلات را به ما یادآوری کردی سپاسگزارم.

  • رستمی تبار در تاریخ خرداد 26, 1393 گفت:

    متاسفانه تصفیه خانه سوغات پشه های گزنده از خانواده پشه های مالاریا یا کولیسیده ها را در پی داشته است . در حالیکه تا قبل از راه اندازی تصفیه خانه از این نوع پشه ها در پاوه کمتر مشاهده میشدند و مردم در تپه کوله شبها از هوای خوب شهرمان استفاده می کردند. لازم است مسئولین بهداشت محیط شهر اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

    • سالم مرادی در تاریخ خرداد 28, 1393 گفت:

      با سلام و تشکر
      جناب اقای رستمی تبار از اینکه نظر خودرا صادقانه بیان نموده ای متشکرم.
      از مسئولین محترم بهداشت درخواست بررسی موضوع را دارم درصورت صحت؛ پیگری لازم تا حصول نتیجه بعمل خواهد آمد در غیر اینصورت مجددا از شما شهروند مسئولیت پذیر سپاسگزارم.