ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 11:29

بی سوادی تهدیدی جدی برای رشد فرهنگی و اقصادی جامعه است/عکس

بی سوادی تهدیدی جدی برای رشد فرهنگی و اقصادی جامعه است/عکس

به گزارش سلام پاوه:آموزش یاران نهضت سواد آموزی به مناسبت هفته سواد آموزی با رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود دیدار کردند.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نشست هم اندیشی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود خطاب به آموزشیاران سواد آموزی گفت:بی سوادی تهدیدی جدی برای رشد فرهنگی و اقصادی جامعه […]

به گزارش سلام پاوه:آموزش یاران نهضت سواد آموزی به مناسبت هفته سواد آموزی با رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود دیدار کردند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نشست هم اندیشی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود خطاب به آموزشیاران سواد آموزی گفت:بی سوادی تهدیدی جدی برای رشد فرهنگی و اقصادی جامعه است.

منصور وهابی ضمن ابراز خرسندی و تبریک به مناسبت هفته سواد آموزی گفت:سواد آموزی بخشی از جریان آموزش است که تلاش می کند فرصت دوم یادگیری و تواناسازی را برای افرادی که به هر دلیل فرصت آموزش عمومی را از دست داده اند فراهم کند.

 

وی افزود:امروزه یادگیری خواندن و نوشتن به تنهایی کفایت نمی کند و نمی تواند به خود کمک کند تا او زندگی بهتری را تجربه کند لذا خواندن،نوشتن و حساب کردن باید ابزار و وسیله ای باشد برای آگاهی بیشتر و کسب معرفت بالاتر.

 

وهابی در ادامه عنوان کرد:سواد آموزی باید اعتماد به نفس ،شهامت ،روحیه همدلی،مشارکت،ریسک پذیری را در افراد تقویت کند تا آنها برای رسیدن به اهداف خود امیدوار تر شوند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در ادامه نیل به توسعه را در سایه آموزش امکان پذیر دانست و گفت:هیچ کشوری بدون آموزش با کیفیت نمی تواند مسیر توسعه را دنبال کند لذا به جرأت می توان گفت بی سوادی تهدیدی جدی برای رشد فرهنگ و اقتصاد جامعه است.

وهابی در پایان به تشریح عملکرد اداره در انسداد مبادی بی سوادی پرداخت و در حاشیه جلسه نمایشگاهی از تولیدات فرهنگی و آموزش دهندگان برگزار گردید،همچنین آموزش دهندگان دیدگاهها و نظرات خود را بیان نمودند و از همکاریهای اداره در این راستا تشکر و تقدیر کردند.