س 29 اسفند 1402 ساعت 07:41

مراسم قرآنی مهد قرآن مروه با حضور ماموستا قادری برگزار شد/ تصاویر

مراسم قرآنی مهد قرآن مروه با حضور ماموستا قادری برگزار شد/ تصاویر

به گزارش سلام پاوه : به همت مهد قرآن مروه پاوه مراسم قرآنی با حضور امام جمعه و جمعی از محبان قرآن و قرآن آموزان این مرکز در فضایی معنوی برگزار و از قرآن آموزان برتر این موسسه تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ابتدا این مراسم معنوی آیاتی چند از کلام خداوند و سپس […]

به گزارش سلام پاوه : به همت مهد قرآن مروه پاوه مراسم قرآنی با حضور امام جمعه و جمعی از محبان قرآن و قرآن آموزان این مرکز در فضایی معنوی برگزار و از قرآن آموزان برتر این موسسه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ابتدا این مراسم معنوی آیاتی چند از کلام خداوند و سپس سرود و مولودی‌خوانی و گزارشی از وضعیت کلاس‌ها توسط مدیر مهد قرآن ارائه شد.

ماموستا قادری

حاج ماموستا قادری در این مراسم ضمن تبریک ماه میلاد پیامبر اسلام (ص) در اشاره به آیه ۹ سورۀ مبارکۀ اسرا «إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا» قرآن را وسیله هدایت تمام بشر عنوان کرد و گفت: این قرآن کتاب، آئین‌نامه و دستورالعملی است که هرکس به آن نزدیک شود و از آن پیروی نماید، او را به بهترین راه ممکن هدایت می‌کند و به‌ سوی زندگی باعزت سوق می‌دهد.

 

امام جمعه پاوه سپس از تمامی مربیان مهد قرآن تشکر کرد و گفت: بنده به مصداق حدیث نبوی شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» جا دارد به مدیر و مربیان این دارالقرآن خسته نباشید عرض کنم و آرزوی موفقیت و سلامتی را برای شما عزیزان آرزومندم و شکر خداوند را بجا می‌آورم که فرزندانم بجای پرداختن به کارهای دیگر این مرکز قرآنی را راه‌اندازی نموده‌اند.

 

حاج ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به قرآن آموزان گفت: این کلاس هم خیر دنیا و هم خیر آخرت را برای شما به دنبال خواهد داشت و در آینده این قرآن در هر کار و شغلی که باشید قطعاً به کار شما می‌آید و باعث خیر و برکت در زندگی شما می‌شود.

وی افزود: ان شاء الله کلاس‌ها نظم و توسعه بیشتری پیدا کند که در آینده شاهد شکوفایی بهتر قرآن آموزان عزیز باشیم و در کنار درس قرآن درس‌های عقیده، احکام، اخلاق و فقه هم به قرآن آموزان آموزش داده شود و طوری برنامه‌ریزی شود که این قرآن آموزان در آینده با بقیه دوستانشان از هر حیث تفاوت داشته باشند و اخلاق قرآنی را سرلوحه کار خود قرار دهند و الگویی برای دوستان و خانواده و اقوامشان باشند.

 

امام جمعه پاوه سپس کار مربیان مهد قرآن را بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: شما مربیان محترم توجه داشته باشید که کار شما باید تأثیرگذار باشد و اخلاق و پوشش این قران آموزان الگویی مناسب برای بقیه افراد باشد که درواقع کار مفید و ارزشمندی را انجام داده باشید.

 

حاج ماموستا ملا قادر قادری همه را به حفظ هشیاری توصیه کرد و گفت: شما عزیزان باید هشیار و آگاه باشید و فقط به تدریس و خواندن قرآن اکتفا نکنید و باید تربیت و اخلاق اسلامی را سرلوحه کار و برنامه خود قرار دهید.

 

وی در پایان قرآن آموزان و سرپرست مهد قرآن خانم سیده حسیبه اشرافی و آقای مکرم قادری را دعا کرد و از مربیان زحمت‌کش خانم‌ها ابراهیمی و عینی و فهیمی و خوش‌رفتار تشکر ویژه کرد و گفت: امیدوارم در سایه قرآن همواره موفق و پیروز و سربلند باشید و تا می‌توانید قرآن بخوانید و آن را تعلیم دهید.

 

پایان بخش این مراسم اهدای هدایایی از سوی امام جمعه پاوه حاج ماموستا قادری به قرآن آموزان برتر این موسسه بود.

 

گفتنی است دارالقرآن مروه مدت یک سال است که تأسیس شده است و در این مرکز تعداد ۶٠ نفر قرآن آموز دختر و ۴ مربی فعالیت می‌کنند.

 

تصاویری از این مراسم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماموستا قادری