س 29 اسفند 1402 ساعت 08:00

وقتی که هنوز خط تلفن وصل نشده است اما قبض آن صادر شده است/ عکس

وقتی که هنوز خط تلفن وصل نشده است اما قبض آن صادر شده است/ عکس

به گزارش سلام پاوه : انگار ماجرای مشکلات شهرک کارگاهی پاوه تمامی ندارد و هر روز شاهد موضوع تازه ای هستیم و در جدیدترین مورد شاهد این هستیم که هنوز خط تلفن ثابت در این شهرک وصل نشده است و مغازه داران این شهرک فاقد تلفن هستند اما قبض تلفن برای آنها صادر شده است. […]

به گزارش سلام پاوه : انگار ماجرای مشکلات شهرک کارگاهی پاوه تمامی ندارد و هر روز شاهد موضوع تازه ای هستیم و در جدیدترین مورد شاهد این هستیم که هنوز خط تلفن ثابت در این شهرک وصل نشده است و مغازه داران این شهرک فاقد تلفن هستند اما قبض تلفن برای آنها صادر شده است.

 

نماینده شهرک کارگاهی و رئیس اتحادیه پروفیل کاران و نجاران پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : سال گذشته در جلسه ای در فرمانداری پاوه اعلام شد اگر ۱۵ نفر پول را سریع در شهرک کارگاهی برای امتیاز تلفن به حساب  وارزیر شود برای کشیدن کابل تلفن برای شهرک اقدام می شود این شهرک کارگاهی صاحب تلفن می شود.

 

سید کامل حسینی افزود :دربهار سال جاری نیز شرکت مخابرات پاوه اعلام کرد اگر ۲۰ تا۳۰ نفر پول واریز کنند تلفن این شهرک وصل خواهد شد که کسبه صنوف شهرک کارگاهی پاوه  در  حدود ۳۰ نفر اقدام به واریز هزینه امتیاز تلفن به مبلغ  ۲۰۰هزار تومان پول کردند اما متاسفانه باز هم خبری از تلفن نشد.

 

وی افزود : کارشناسانی از کرمانشاه برای رفع مشکل در شهرک کارگاهی حضور پیدا کردند  و نقشه کشیدن و ادعا کردند اصولی کار انتقال خط تلفن را به این شهرک بصورت زمینی انجام می دهند و حتی رئیس مخابرات پاوه نیز قول داد یک ماهه موضوع را حل کند اما الان بیش از ۴ الی ۵ ماه از این وعده و وعید می گذرد اما خبری از تلفن نیست.

 

حسینی ادامه داد و گفت : متاسفانه در حالی که شبکه تلفن در شهرک وصل نشده است و کسی صاحب تلفن نیست برای تعداد قابل توجه ای از ساکنین شهرک قبض تلفن صادر شده است که این در نوع خود جالب توجه است که امیدواریم مسئولان پیگیر این موضوع باشند.

تصاویری از قبوض صادر شده

 

 

2 پاسخ برای “وقتی که هنوز خط تلفن وصل نشده است اما قبض آن صادر شده است/ عکس

  • 1111 در تاریخ آذر 21, 1396 گفت:

    کاک کامل خوا رحما پنه که رو مخابرات پی بهانه و گلو پی پولی

  • شهروند در تاریخ آذر 20, 1396 گفت:

    سلام تازه اگه به قبض نگاه کنی متوجه بدهی قبلی هم میشی