س 29 اسفند 1402 ساعت 10:06

امام جمعه پاوه:سخنان ترامپ مسلمانان را بیدار و جهان اسلام را متحد کرد/تصاویر

امام جمعه پاوه:سخنان ترامپ مسلمانان را بیدار و جهان اسلام را متحد کرد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه با اشاره به معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ گفت: این اقدام مسلمانان را بیدار و جهان اسلام را یکپارچه و متحد کرد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام و […]

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه با اشاره به معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ گفت: این اقدام مسلمانان را بیدار و جهان اسلام را یکپارچه و متحد کرد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت در مسجد جامع شهر نوسود افزود: سخنان نابخردانه رئیس جمهوری امریکا توهین به یک و نیم میلیارد مسلمان است.

وی اظهار کرد:امریکا وهم پیمانانش بعد از شکست و نابودی داعش دست به چندین اقدام زدند که بردن حریری به عربستان سعودی و نشست اتحادیه عرب علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله این اقدام ها بود که حاصل و نتیجه ای برای آنها در برنداشت.

وی افزود:این حرکت ترامپ در حقیقت به نفع اسلام و مسلمانان شد چون در ایام تولد نامیمون داعش جهان اسلام بشدت گرفتار اختلاف و تنش جدی شده بود و این حرکت جهان اسلام را بیدار و مسلمانان را متحد و یکپارچه کرد.

وی تصریح کرد:قبل از این مسلمانان در اقصی نقاط جهان گرفتار ظلم و ستم بودند و به دلیل کثرت و فراوانی نقاط، جهانیان غافل بودند اما این حرکت ترامپ توجه جهان اسلام را بطور کامل به قدس شریف معطوف کرد و موجب اتحاد جهان اسلام شد.

امام جمعه پاوه گفت:ما بعد از تمام شدن کار داعش انتظار اقدام دیگری علیه مسلمانان را داشتیم ولی انتظار چنین خیانتی از سوی رئیس جمهوری بی کفایت امریکا را نداشتیم که قبله اول مسلمین را به عنوان پایتخت رژیم غاضب اسرائیل اعلام کند.

ماموستا قادری افزود:ظاهر کار مصیبت و شر است اما با استناد به قرآن کریم بعضی از مصیبتها نتیجه خوبی دارد که بطور قطع و یقین نتیجه این کار زشت ترامپ به نفع مسلمانان خواهد بود.

وی گفت:امریکا و ایادیش بدانند که مسلمانان جهان و ملت شریف فلسطین هرگز کوتاه نخواهند آمد و اجازه غصب و اشغال قدس شریف را نخواهند داد تا زمانی که ترامپ و همفکرانش از این اقدام خائنانه خود دست بر دارند.

فرماندار پاوه نیز گفت:اقدام رئیس جمهوری امریکا بهترین فرصت و بستری است که خود امریکائیها فراهم کردند تا جهان اسلام یکبار دیگر متحد و یکپارچه شود و این موضوعی بود که مسلمانان سالها انتظار آن را داشتند.

پرویز ایده پور افزود:جهان اسلام که قرنهاست به واسطه توطئه و ترفندهای دشمنان اسلام گرفتار تفرقه و اختلاف شده است امروز به دست خود آنها متحد و یکپارچه شده و انشاالله این اقدام پایان کار آنها خواهد بود.

وی پیام مهم دیگر این حرکت ترامپ را آشکار شدن کامل بی اعتمادی به امریکا برای همه جهانیان شد، موضوعی که جمهوری اسلامی ایران بارها آن را تکرار کرده بود.

ایده پورافزود: امروز روز وحدت است و در جهان اسلام بجز وحدت هیچ کلمه ای نمی تواند برای ما پیروزی و موفقیت به دنبال داشته باشد.

وی گفت:مسلمانان باید هوشیار باشند که اگر امروز بیت المقدس پایتخت رژیم صهیونیستی شود، گامهای بعدی دشمنان بسیار سریعتر و جدی تر برداشته می شود اما به لطف خدا آگاهی و هوشیاری مسلمانان این توطئه را خنثی خواهد کرد.

بخش مرزی نوسود با بیش از هشت هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان پاوه می باشد.

خبرنگار:محمد هادی زامیاد

یک پاسخ برای “امام جمعه پاوه:سخنان ترامپ مسلمانان را بیدار و جهان اسلام را متحد کرد/تصاویر

  • فردین در تاریخ آذر 19, 1396 گفت:

    با سلام
    متاسفانه با خبر شدم بانوان‌‌ خوب شهرمان را در مراسم آیینیمان راه نداده اند، به گمانم نه پیغمبر اسلام و صحابه ایشان حضور بانوان را در مراسمات مذهبی منع کرده باشند.
    امید است جشنهای آتی را با وجود تمام اقشار جامعه برگزار کنند.