س 29 اسفند 1402 ساعت 13:52

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای پاوه برگزار شد/ عکس

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم به همت هیئت ورزش پروش اندام و با همکاری باشگاه بدن سازی ستاره های پاوه مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های شهرستان پاوه در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد. رئیس هیئت ورزش پرورش اندام پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم به همت هیئت ورزش پروش اندام و با همکاری باشگاه بدن سازی ستاره های پاوه مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های شهرستان پاوه در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش پرورش اندام پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت  : این مسابقات به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) با شرکت ۲۵ ورزشکار در سطح شهرستان پاوه در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

حاج فاروق بهرام میرزایی افزود : در این دوره از رقابتها که در سالن بصیرت شهر پاوه برگزار شد ورزشکاران در رشته پرس سینه به رقابت پرداختند که در رده جوانان در وزن ۶۰ کیلوگرم علی طاهری که بامهار وزنه۹۰ کیلوگرم مقام اول.سیاوش سماواتی در وزن ۶۵ کیلو گرم وبا مهار وزنه ۹۰ کیلوگرم مقام اول.و مهدی فخری با مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرم مقام اول ، در وزن ۸۵ کیلوگرم زانا بیگامیری با مهار وزنه ۱۱۰ کیلوگرم مقام اول و همچنین سینا امینی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم با مهار وزنه ۱۱۰ کیلوگرم جایگاه اول را از آن خود کرد.

وی افزود : در رده بزرگسالان نیز در در وزن ۶۰ کیلو گرم حسام پورانتیوش با مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرم ، در وزن ۶۵ کیلو گرم فواد حسنی با مهار وزنه ۱۱۰ کیلو گرم ،در وزن ۷۰ کیلوگرم آرمین سهرابی با مهار وزنه ۱۳۵ کیلوگرم ،عبید سعدی دروزن ۷۵ کیلوگرم بامهاروزنه ۱۳۰ کیلوگرم ، در وزن ۸۰ کیلوگرم بهنام رستمی زاده بامهار وزنه ۱۳۰ کیلوگرم ، در وزن ۸۵ کیلوگرم کیوان محی الدین زاده با مهار وزنه ۱۴۵ کیلوگرم مقام اول، در وزن ۹۰ کیلوگرم پیمان حبیبی با مهار وزنه ۱۴۵ کیلوگرم و همچنین در وزن ۹۵ کیلوگرم حسن کریم پور ورزشکار عنوان دار شهرستان پاوه با مهار وزنه ۱۶۰ کیلوگرم توانستند مقام های نخست اوزان خود را از آن خود کنند.

بهرامی میرزایی در پایان ضمن تشکر از همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه ستاره پاوه ابراز امیدواری کرد که این مسابقات در شهرستان پاوه تداوم پیدا کند.

گزارش : کیهان محمدی

 

تصاویری از این مسابقات

 

مسابقات پرس سینه پاوه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسابقات پرس سینه پاوه