ج 28 اردیبهشت 1403 ساعت 10:18

سرپرست جدید هلال احمر پاوه و وجود سوالاتی پیرو این انتصاب

سرپرست جدید هلال احمر پاوه و وجود سوالاتی پیرو این انتصاب

به گزارش سلام پاوه : مسعود حسینی امروز یکشنبه 18 خرداد 1393 رسما به عنوان رئیس جدید هلال احمر پاوه منصوب شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسعود حسینی که سابقه ریاست هلال احمر روانسر را در کارنامه دارد امروز در مراسمی  بدون  حضور خبرنگار به عنوان سرپرست جدید هلال احمر شهرستان پاوه  […]

به گزارش سلام پاوه : مسعود حسینی امروز یکشنبه 18 خرداد 1393 رسما به عنوان رئیس جدید هلال احمر پاوه منصوب شد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسعود حسینی که سابقه ریاست هلال احمر روانسر را در کارنامه دارد امروز در مراسمی  بدون  حضور خبرنگار به عنوان سرپرست جدید مسعود حسینیهلال احمر شهرستان پاوه  معرفی شد و آقای رحیم سبحانی رئیس اسبق هلال احمر پاوه به عنوان رئیس جدید هلال احمر جوانرود معرفی شد .

برای شناخت بیشتر آقای حسینی چکیده ای از بیوگرافی و رزومه ایشان را قرار داده ایم

آقای مسعود حسینی اصالتا اهل شهر جوانرود است
ورود به جمعیت هلال احمر به عنوان امدادگر از سال ۷۶
گذاراندن کلیه دوره های آموزشی از مقدماتی ، تکمیلی ، تخصصی ، مربیگری و کلیه دوره ها
حضور در کلیه برنامه ها از سال ۷۶ بخصوص حضور فعال در عملیات امدادرسانی به شهر زلزله زده بم و امدادگر منتخب کشور در این زمینه
مدرک تحصیلی کاردانی روانشناسی و تکنیسین فوریت های پزشکی
استخدام در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در سال ۸۹
رئیس هلال احمر ثلاث باباجانی در سال های ۸۹ و ۹۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ثلاث باباجانی در سال های ۸۹ و ۹۰
رئیس هلال احمر شهرستان روانسر در سال های ۹۱ و ۹۲ تا تاریخ   17 خرداد 1393

  حال سخن ما این است  مدیر جوان  جوانرودی  آقای حسینی تا به حال در زادگاهش عنوان ریاست را نداشته است و در حالی که ریاست ثلاث بابا جانی و روانسر را در کارنامه دارد به یکباره به عنوان سرپرست جدید هلال احمر پاوه انتخاب می شود بدون شک این پایگاه خبری تحلیلی برای ایشان آرزوی موفقیت می کند اما سوالی که اینجا پیش می آیداین است که جایگاه مدیران بومی در پاوه کجاست  ؟  براستی آیا شهرستان پاوه برای سازمانی مردمی همانند هلال احمر  نمی توانست صاحب  یک مدیر بومی شود ؟ آیا آقای مسعود حسینی  که اصالتا جوانرودی است و سابقه بسیار خوبی را در کارنامه دارد نمی توانست ریاست شهر و زادگاه خود را برعهده گیرد ؟ نقش شورای اجرایی هلال احمر پاوه در این انتخاب و انتصاب ها کجاست ؟ و….

جابه جایی و تغییرات همیشه و درهمه حال وجود دارد و خواهد داشت اما لزوم توجه به بومی سازی مدیران را نباید از یاد برد . لازم است بگوییم وجود مشکلات زیادی که بر سر راه مدیران غیر بومی وجود دارد باعث می شود این عزیزان در روند و پیشبرد کارهای سازمان و نهاد خود دچار مشکلاتی شوند، اما استفاده از مدیران و حتی پرسنل بومی در روند روبه رشد فعالیت سازمان ها و ارگان و ادارات می تواند بسیار موثرتر و مفید تر باشد

امیدورایم تغییرات هرچه که باشد به نفع و به سود مردم باشد این پایگاه خبری تحلیلی ضمن آرزوی موفقیت برای آقای حسینی از تلاشها و زحمات آقای سبحانی نیز قدر دانی  می کند

25 پاسخ برای “سرپرست جدید هلال احمر پاوه و وجود سوالاتی پیرو این انتصاب

  • شجاع-م در تاریخ خرداد 27, 1393 گفت:

    کاک فرهاد سلام
    چرا در مورد اخبار (یا بهتره شایعه بگم ) منتشر از مهندس محمودی خبری موسخی منتشر نکردین. همشهریان محترم بسیاری چشم انتظارند.

    • فرهاد صالحي در تاریخ خرداد 27, 1393 گفت:

      با سلام دوست گرامی متاسفانه هیچ گونه شماره تماسی از آقای محمودی در دست نداریم و فقط یک شماره تلفن از ایشان داشتیم که پاسخ تماس این خبرگزاری را نداند

  • لیلا حسینی در تاریخ خرداد 27, 1393 گفت:

    سلام
    تمام فرزندان مهد کهن اورامانات و چه بسا ایران عزیز در تمام مناطق اورامانات و ایران بومی هستند..برای یک مسئول تعهد و تخصص شرط است نه این صحبتهایی که متاسفانه هنوز بوی عشیره گرایی وتفکرات نامناسب از ان به مشام می رسد.انشاالله روزی با اصلاح فکر و اندیشه ی خود و تلاش فراوان ایرانی آباد بسازیم و اوراماناتی این مهد فرهنگ پرور و نخبه پرور بیش ار پیش روبه رشد وتعالی باشد.

  • فرهنگی در تاریخ خرداد 26, 1393 گفت:

    درود و هزاران درود بر شرف 00 دوستدار اورامانات 00 انصافا تا کی و تا کجا باید مردم ما اینگونه افکاری داشته باشند . در عصری که اروپایی ها جهان را دهکده جهانی میدانند ما هنوز در کوچکترین مسایل مشکل داریم . به امید رشد فرهنگی و بالندگی اورامانات غیور

  • دوستدار اورامانات در تاریخ خرداد 25, 1393 گفت:

    در کشور ایران هنوز تعریف درستی واسه بومی و غیره بومی نشده وقتی خدمت سربازی میکنی میگن هرجای استان باشی بومی هستی وقتی هلال احمری میگن هرجای اورامانات باشی بومی هستی وقتی داخل شهر خودت هستی میگن میگن مال کدوم عشیره هست وقتی عشیره مشخص میشه میگن باباش کیه وقتی باباش معلوم میشه و همه چیز به خوبی تموم میشه تازه میگن سابقه کاری نداره و هزار حرف دیگه که اینجا جای گفتنش نیست انشاء الله وعده ی دیدار به قیامت و دادگاه الله تعالی //// مردم اورامانات دارن در حدود دویست سال پیش زندگی می کنند.

  • ناشناس در تاریخ خرداد 25, 1393 گفت:

    چرانباید شورای اجرایی هلال احمر در انتصابهای رییس هلال احمر نقش داشته باشد؟آیا فقط سیاه لشگرند؟وصورتجلسات ماهانه را که هرچه باشد امضا کنند؟ شورایی اینچنینی نباشد بهتر است.

  • سالم در تاریخ خرداد 22, 1393 گفت:

    قضاوت زود نکنید مقداری برای قضاوت زود است .بیایید واقع بین بوده و مقداری بد.ون تعصب به قضایا نگاه کنیم . در دورانی که انسان به فکر زندگی در کره ماه و .. است ما هنوز می گوییم چه کسی بومی است و چه کسی بومی نیست

  • هانه ساو در تاریخ خرداد 21, 1393 گفت:

    سلام بخدامدیریت به مدرک نیس به درک است.به استعدادوهوش وتجربه وذکاوت است..مدیرداریم بامدرک فوق لیسانس ادبیات وزبان فارسی و7 سال سابقه مدیریت هنوزازنوشتن دوخط نامه اداری یادرخواست مرخصی و……عاجزوناتوان است.سن وسال وبومی وغیربومی همه ش حرف است وبهانه .کاربلدی،تجربه،اخلاق مداری وشعورومعرفت لازمه ی یک مدیرموفق وموثراست.

  • ناشناس در تاریخ خرداد 21, 1393 گفت:

    شهروند : اگر نگاهی به پروژه بازارچه شهر واقع در بلوار که به تعداد 200 دکان برای تشکیل بازارچه ای به سبک بازارچه جوانرود و برای استفاده تمامی شهروندان و در راه توسعه شهر پاوه با هزینه شهرداری ساخته شدند و مسئولین بومی شهر پاوه و همان شورای شهر و شهردار پاوه ای آنها را بین خود تقسم و بفروش رساندند و سالهاست درب همان بازارچه بسته شده داشته باشیم آنگاه از خواست خود مبنی بر انتصاب مدیران بومی پاوه ای پشسیمان و دست نیاز را به سوی افراد دیگری که ایرانی و هم استانی می باشند و صداقت و تعهد در وجود آنان مشاهده می شود دراز می نمائیم . شهرستان پاوه را همان بومی های خیانت کار ویران نمودند . صداقت مردم و مسئولین در جهت توسعه در دیگر شهرها و شهرهای همجوار از جمله جوانرود را ببینید و با پاوه ویران شده به دست بومی ها مقایسه نمائید . لطفا پیه افراد بومی را به تنتان نمالید . اگر مسئولین یا نمایندگان غیر بومی هم خیانت کردند با همکاری همین شهروندان عزیز بوده .

    • یاسر در تاریخ خرداد 21, 1393 گفت:

      خیلی خیلی خیلی موافقم حرف حساب جواب نداره.

  • جلال در تاریخ خرداد 21, 1393 گفت:

    مسعود حسینی از امدادگران قدیمی هلال احمر می باشد که از امدادگری به مربیگری و سپس استخدام جمعیت شد و رفته رفته بمدت 12 سال از امدادگری به ریاست رسیده است .ایشان به مسایل هلال احمر اشنایی کامل دارند امیدواریم با همکاری کارمندان و امدادگران زحمتکش شاهد رشد و شکوفایی هلال احمر پاوه باشیم

  • شریف در تاریخ خرداد 20, 1393 گفت:

    با با این محمودی دیگه کیه ؟ نوبت اینه…………

  • آرزو علیزاده در تاریخ خرداد 20, 1393 گفت:

    با سلام
    بنده نیز از این انتصاب و نوع جابجایی شوکه شدم واقعاً چرا در منطقه اورامانات که به دانایی و توانایی شهره است چنین اتفاقاتی می افتد!
    به اعضای شورای محترم اجرایی شهرستان پاوه پیشنهاد می نمایم که با تمام توان بر خواسته حق خود بمنظور معرفی فردی توانمند جهت مدیریت هلال احمر پاوه اصرار نماید و در این مسیر کوتاه نیایند.
    از آقای شفیعی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه که خود مدتی در پاوه مشغول خدمت بودند نیز انتظار داریم که افراد شایسته و لایقی را منصوب نمایند.

  • شهروند در تاریخ خرداد 20, 1393 گفت:

    جای تعجب نیست که ناکارآمد ترین مدیران که در شهرستان های همجوار به خاطر عملکرد ضعیف مورد اعتراض عموم قرار می گیرندرا به خاطر اعمال فشارهای لازم به شهرستان پاوه تحمیل نمایند چون این ارمغان وخدمت صادقانه نمایندگان محترم مجلس درادوار گذشته وحال به شهرستان پاوه می باشدکه مدیران توانا را از شهرستان برداشته وبه جای آن مدیرانی را دراین شهر به کار می گمارند که حتی توانایی اداره ی امور را ندارند چه برسد به طرح وبرنامه واز سویی برای مردم شهرماهم مهم نیست که چه مسئولی تصدی امور ادارات این شهر را عهده دار می شود واین خود زمینه ی عقب ماندگی ماست خواهشمنداست نظر بنده را تایید نمایید.

  • ناشناس در تاریخ خرداد 20, 1393 گفت:

    بله تاسریاس مال روانسراست پس قدرمسئولان رابدانیم

  • زانکو در تاریخ خرداد 19, 1393 گفت:

    الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر
    اعلام حضور مهندس جوان و بومی اورامانی جناب مهندس آشنا محمووذدی را در انتخابات دوره ذهم مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می کنم. خبر بسیار خوشحال کننده ای بود./ خدا یار و نگهدارشون باشد

  • کاوان در تاریخ خرداد 19, 1393 گفت:

    خدا کنه این مهندس محمودی و افراد لایقی امثال ایشون بیان، تا به داد ما جوانا برسند.
    توروخدا بزارید یک بار هم یک فرد خودی و تحصیل کرده بره مجلس.
    این همه بیگانه رفتن چیکار کردن یه بار هم به بچه های خودمان مثل استاد محمودی اعتماد کنیم.
    مهندس محمودی دانشگاه کرماناشاه استاد بنده بودن . فرد بسیار تواناییه و بسیار هم سرشناسه و با مسئولان استان خیلی تعامل داره.
    خوشبختانه از خانواده نجیب و با اصل و نسبی هم هست.
    البته اگه اونم خودشو گم نکنه نباید فرد بدی باشد.
    لطفا مسئولان سایت در مورد صحت این خبر بررسی لازم را انجام دهند.

  • شایان در تاریخ خرداد 19, 1393 گفت:

    حضور چراغ خاموش مهندس آشنا محمودی در راسم شب جمعه تکیه شیخ نصرالدین و نماز جمعه هفته گذشته به همه این شایعات دامن زد هنوز حضور ایشان در هاله ای از ابهام بماند.
    امید وارم تیم خبرنگاری سایت سلام پاوه در این زمینه گزارش شایسته ای مهیا نمایند.
    و جوانان را ز این سردرگمی خبیرون بیارند.

    • حرف حق در تاریخ خرداد 20, 1393 گفت:

      پس چرا کسی نمیره با خود این اقا حرف بزنه که آیا این شایعه ها واقعیت داره یا نه.اگر خودش دست کسی نمیفته، این همه فامیل داره تو این شهر.از یکی از بستگانش بپرسید.
      اگه سایت سلام پاوه کسی رو نداره بفرسته بگید تا من برم.

  • نه رمین در تاریخ خرداد 19, 1393 گفت:

    جون هر کی دوست داری دست از این قوم گرایی بردارید بابا یارو از آفریقا اومد شد رئیس جمهور آمریکا

    • شه هاب در تاریخ خرداد 20, 1393 گفت:

      آقای با خانم نه رمین
      بدبختی مردم ما این حرفاس،قومی گرایی یا … حرف اصلی ما نیست.
      فقط این سوال رو جواب دهید؟ آیا پاوه فرد لایق و تحصیل کرده ندارد تا یک فوق دیپلم بیاید و ریاست ارگانهای آنرا برعهده بگیرد.
      این بحثها از قابلیت این عزیز هیچ کم نمی کند اما چه جالب بود اگر یه نفر از ما هم می رفت جوانرود رئیس آشغالدانی اونجا میشد.
      این انتصابات فقط و فقط به دلیل قومی گرایی افراد تصمیم گیرنده است نه هیچ چیز دیگر.

  • مطلع در تاریخ خرداد 19, 1393 گفت:

    ظاهرا شنیده ها حاکی از آن است که اعضای شورای اجرائی جمعیت هلال احمر پاوه به نشانه اعتراض به این تصمیم جمعیت هلال احمر استان که با سفارشات اکید نماینده جوانرود در مجلس انجام گرفته در جلسه معارفه شرکت نکرده اند ، ضمن آنکه ایشان سرپرست شده نه رئیس لطفا اصلاح نمائید .و انتخاب رئیس شعبه با رای اعضاء ممکن خواهد بود و آنطور که شنیده ام هیچکدام از اعضای شورای اجرائی هلال احمر برای این انتخاب رای مثبت نخواهند داد

  • شهروند در تاریخ خرداد 19, 1393 گفت:

    تازه آباد سریاس که جزء روانسر است نه پاوه. پس آقای حسینی روانسری هستند.
    نیروی های بومی هم مسئول نباشن بهتره چون ما عادت داریم بخاطر حسادت و تنگ نظری هامون نیروهای بومی رو خراب کنیم

  • امداد در تاریخ خرداد 19, 1393 گفت:

    مسعود حسینی اصالتا اهل روستای تازه آباد سریاس می باشند که خود به نحوی بومی به نظر می رسد .ملاک خدمت انسانها هم به بومی و غیربومی بودن نیست

  • یاسر خالدی زاد در تاریخ خرداد 19, 1393 گفت:

    پاوه دارای سرمایه انسانی قابل توجه ای است که می توان از افرادش در سطح وزرا و استاندار و فرماندا استفاده نمود . اما متاسفانه نگاه تنگ نظرانه و نگران کننده نمایندگان مجلس از گذشته تا به حال و دخالت برخی از مسئولان محلی باعث تغییر مدیران شهرستان پاوه به غیر بومی شده است .
    تنها امیدمان به شورایی است که آنهم ظاهرا در این دخالت ها بی امان نبوده اما امید دارم شورای شهر به عنوان نماینده مردم به این تغییرات اعتراض نموده و بی تفاوت نباشد .