س 29 اسفند 1402 ساعت 10:09

ان شاء الله در چند ماه آتی در شهرستان پاوه پلاک های کدپستی نصب میشود

ان شاء الله در چند ماه آتی در شهرستان پاوه پلاک های کدپستی نصب میشود

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه خبر داد: پس از از درخواست و مطالبه شهروندان و با پیگیری های صورت گرفته ان شاء الله در چند ماه آتی در شهرستان پاوه پلاک های کدپستی نصب میشود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نزدیک به دو سال پیش شرکتی با نام شن […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه خبر داد: پس از از درخواست و مطالبه شهروندان و با پیگیری های صورت گرفته ان شاء الله در چند ماه آتی در شهرستان پاوه پلاک های کدپستی نصب میشود.دادستان شهرستان پاوه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نزدیک به دو سال پیش شرکتی با نام شن های روان آناهیتا با مجوز اداره پست پاوه و همیاری شهرداری پاوه جهت ساخت و نصب پلاک کدپستی جدید منازل و اماکن تجاری و…از شهروندان ساکن پاوه و حومه مبالغی وجه را دریافت کرده است(میلیونها تومان)و عوامل این شرکت وعده نمودند پاییز همان سال نسبت به نصب این پلاک ها بر سردر منازل و..اقدام نماید که متاسفانه تا کنون این امر محقق نگردیده است و با توجه به مطالبات و درخواستهای مکرر شهروندان پاوه پاسخی موجه و دلیلی قانع کننده از طرف اداره پست پاوه و رئیس  آن داده نشده است لذا با توجه به اینکه میلیونها تومان وجه از شهروندان پاوه دریافت شده و در قبال آن هیچ اقدامی در خور صورت نگرفته است و مهمتر از همه پاسخگو نبودن اداره پست و شهرداری پاوه،شهروندان شهرستان پاوه از دادستانی شهرستان درخواست رسیدگی و پیگیری موضوع را کردند.

 

بر همین اساس دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه سریعا موضوع را در دستور کار و بررسی قرار داد و پس از جلسه و پیگیری موضوع اعلام کرد: متاسفانه ازطرف مسئولین شهرستان و استان در این موضوع قصور صورت گرفته است. که با توجه به بررسی های انجام شده در اسناد و مدارک ارائه شده شرکت مذکور هیچ گونه قرارداد صریحی که دلالت بر انجام این طرح نماید با هیچ ارگانی منعقد ننموده است. تنها با شهرداری نوسود دارای قرارداد است که از کم و کیف اجرای آن اطلاعی در دست نداشتیم.

 

مسلم الماسی افزود : متاسفانه یک قرارداد با مدیرکل پست استان کرمانشاه و شرکت موصوف منعقد شده بود که مفاد آن نصب پلاک نیست و قراردادی نیز با شهرداری پاوه منعقد نکرده است و صرفا یک کسب مجوز برای انجام طرح از شهرداری پاوه گرفته شده است.

 

دادستان شهرستان پاوه ادامه داد و گفت؛ باتوجه به مطالبه عمومی شهروندان و طرح مشکل بدین شکل که قرار داد جهت نصب پلاک های کدپستی بر درب منازل پاوه بسته شده است و لیکن اقدامی در این خصوص صورت نگرفته،لذا در این راستا جلسات متعددی برگزار شد و نهایتا روز گذشته در محل دادستانی شهرستان با حضور نماینده حقوقی اداره کل پست استان و ریاست اداره پست شهرستان و نماینده شرکت شن های روان آناهیتا جلسه ای برگزار گردید و مقرر شد که با قید فوریت اداره پست شهرستان شمارها و مشخصات پستی را در اختیار شرکت موصوف قرار دهد تا این شرکت نیز اقدام به ساخت پلاک های پستی بنمایند و متعاقبا با نظارت شهرداری، پلاک های موصوف نصب گردد.

 

گفتنی است شرکت شن های روان آناهیتا در حدود ۲ سال گذشته ۳۲میلیون از مردم پاوه جهت نصب پلاک وجه دریافت کرده است و لیکن هیچ اقدامی جهت نصب پلاک تا به امروز انجام نداده است.

2 پاسخ برای “ان شاء الله در چند ماه آتی در شهرستان پاوه پلاک های کدپستی نصب میشود

  • باینگان در تاریخ آذر 22, 1396 گفت:

    سلام بر دادستان عزیز و دلسوز برای رضای خدا اقدام کنید نزدیک ۱۵ سال است ۵۰۰ متر جاده ی پشت جهاد که برای شهروندان بیاورند ۵۰ درصد آن تمام شده و ۵۰ درصد مانده است کسی نیست جوابگو باشد که ادامه جاده را بدهند شوراها می گویند به ما چه ؟ و بخشدار توجه نمی کند و شهردار می گوید فاقد بودجه داریم آیا در مدت ۱۵ سال بودجه ای برای این طرح یا شهرداری نیامدهاست . برای رضای خدا اقدام نمایید جناب دادستان. جهاد سازندگی پشت جهاد دره سهور. این شهروندان چه گناهی کرده اند . شوراها در زمانجمع آوری رایمی گویند مشکلات منطقه را برطرف می کنیم آیا این مشکل نیست . با کمال تشکر ونظر مساعدت با اهالی محله دره سهور

  • ناشناس در تاریخ آذر 15, 1396 گفت:

    دست مریزاد دادستان .
    چرا شهرداری پاوه پرچم چند ملیونی ایران را رو تپه مهمانسرا جمع کرد?کی جواب میده?چرا هزینه میکنن بعد جمع کردند?