د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 00:10

گزارش اهم فعالیتهای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه به مناطق زلزله زده

گزارش اهم فعالیتهای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه به مناطق زلزله زده

به گزارش سلام پاوه:عضو هیئت مدیره موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه گزارشی از اهم فعالیتهای این موسسه به مناطق زلزله زده را تشریح نمود.   اقبال لطفی پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن قدردانی و سپاس از همه مردم منطقه در این امر انسان دوستانه و خداپسندانه اعلام کرد:این موسسه افتخار دارد که […]

به گزارش سلام پاوه:عضو هیئت مدیره موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه گزارشی از اهم فعالیتهای این موسسه به مناطق زلزله زده را تشریح نمود.

 

اقبال لطفی پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن قدردانی و سپاس از همه مردم منطقه در این امر انسان دوستانه و خداپسندانه اعلام کرد:این موسسه افتخار دارد که در ساعات اولیه این حادثه در کنار مردم زلزله زده حاضر شد و در امر کمک رسانی به مردم زازله زده مشارکت نمود.

لطفی پور افزود:هیات مدیره موسسه در ساعات اولیه حادثه طی جلسه ای که در محل موسسه تشکیل گردید بر ضرورت رساندن کمکهای ضروری از قبیل مواد غذایی و پتو و پوشاک به زلزله زدگان تاکید نمود و در این راستا اعضای هیات مدیره به دو گروه کاری به شرح زیر تقسیم شدند.

 وی اعلام کرد:گروهی متشکل از آقایان:اقبال لطفی پور،منوچهر صالحی،مجید صالحی همراه با چند وانت سایپا و سواری شامل مواد خوراکی و غیره عازم منطقه شدندو گروه دوم،آقایان،کمال عزیزی،حاج صلاح بهرامی،اسماعیل شریفی،جزا فرجی،برزان اقصی نورد و خانمها:اسماء عبداللهی، فاطمه ویسی،-ادیبه بشارت،نسیبه سعیدی در سطح شهر اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی در محل دفتر موسسه و برخی نقاط شهر شدند.

عضو هیئت مدیره خیریه صلاح الدین ایوبی در ادامه افزود:گروه اول با هماهنگی اولیه ای که با همکار فرهنگی و زحمتکش آقای ابوبکر مومنی که در تازه آباد ثلاث باباجانی حضور داشت و با توجه به اینکه وی اشرافیت خوبی در سطح مناطق زلزله داشت در تسهیل و تسریع کمک رسانی در سطح منطقه در لحظات اول کمک فراوانی به گروه نمود که کمتر از یک شبانه روز مواد مورد نیاز را به روستاهایی که بیشترین آسیب را در زلزله دیده بودند رساندیم که جا دارد از ایشان تقدیر کنیم.

لطفی پور در ادامه گفت:با همکاری ائمه محترم مساجد،دهیاران و معتمدین هر روستا سریعا به آمار و نیازهای هریک از روستاها دسترسی پیدا کرده و کار توزیع مواد غذایی و سایر ملزومات رزا همراه گروه انجام دادیم که مهمترین این روستاها عبارتند از:آبدال میرکی ۱۵ خانوار،دار زنگه ۲۵ خانوار.علی آقا ۱۲خانوار.امام عباس ۳۵ خانوار.کوئیک صیفوری ۱۵۰ خانوار.داره رش شمشیر ۵۰ خانوار (اهل حق)،کوئیک نامدار ۳۲خانوار.دستک سفلی ۱۴ خانوار .گلم کبود علیا ۵۴ خانوار.گلم کبود سفلی ۳۴ خانوار .
میر میرو ۳۱ خانوار.تپه دارخان ۵۰ خانوار.قلمه۷۵ خانوار.قلخان چک شایتوتی ۲۳ خانوار .تپانی تازه ۲۷ خانوار.تپانی قدیم۷۸ خانوار.دنگی علی بگ ۱۵ خانوار.روستاهای الیاسی سفلی و علیا.تعداد۲۳روستای اهل حق به نمایندگی آقای نعمت زحمتکش نماینده رسمی سید نصرالدین داده شد.(البته آمار تعداد خانوارها توسط دهیار هر روستا اعلام شده بود)شهر سرپل ذهاب و روستاهای نزدیک.شهرتازه آباد و روستاهای تابعه، شهر ازگله و روستاهای تابعه

لطفی پور افزود:با توجه به برنامه ریزی انجام شده گروه دوم در سطح شهر و روستاهای اطراف که مستقر شده بودند و بصورت شبانه روز اقدامات بسیار مفید و چشمگیری در زمینه جمع آوری و تفکیک و بسته بندی وسایل مختلف و با ارسال به موقع به منطقه در این امر خطیر پشتیبانی نمودند.

وی از همه اقشار مختلف مردم،اعم از علما،بازاریان،فرهنگیان،زنان و مردان جوانان و نوجوانان و حتی کودکان منطقه پاوه و اورامانات و شهرهای مختلف ایران خصوصا کردستان که با کمکهای به موقع و ارزشمند خود ما را در این امر خدا پسندانه یاری نمودند تقدیر و تشکر نمود.

لطفی پور گفت:موسسه همچنان آماده دریافت کمکهای ارزشمند شما عزیزان می باشد و با توجه به وضع موجود که بحمدالله تا حدودی اوضاع بهتر شده است بتوانیم کمکهای نقدی  بیشتری به مناطق زلزله زده ارسال کنیم.

 وی در خاتمه تشکر ویژه ای از مدیران سایتهای محلی سلام پاوه،ده نگی نوریاو- پاوه پرس که ما را در امر اطلاع رسانی و انعکاس اطلاعیه ها یاری نموده اند تقدیر و تشکر میکننم.

شماره حسابهای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی جهت دریافت کمکهای نقدی:

۶۱۰۴۳۳۷۹۵۶۲۱۰۸۴۱

۰۱۰۷۵۳۱۹۸۳۰۰۰

۵۸۵۹۸۳۷۰۰۱۶۱۵۳۶۴

شماره های تماس:۴۶۱۳۰۷۱۶//۰۹۱۸۸۳۱۳۷۳۲//۰۹۱۸۸۸۸۳۷۳۰

یک پاسخ برای “گزارش اهم فعالیتهای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه به مناطق زلزله زده

  • همشهری در تاریخ آذر 4, 1396 گفت:

    عزیزان خدا قوت خسته نباشید جزا ک الله بالغیر