ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 02:31

تقدیرو تشکر فرماندار از حضور و کمک رسانی مردم شهرستان پاوه به زلزله زدگان استان

تقدیرو تشکر فرماندار از حضور و کمک رسانی مردم شهرستان پاوه به زلزله زدگان استان

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه در پیامی از حضور آگاهانه و انسان دوستانه مردم شهرستان در کمک رسانی و امداد به زلزله زدگان استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد متن پیام اینچنین است : بسم الله الرحمن الرحیم هَلْ جَزَاء الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ مردم آگاه و همیشه سر افراز شهرستان پاوه بهترین […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه در پیامی از حضور آگاهانه و انسان دوستانه مردم شهرستان در کمک رسانی و امداد به زلزله زدگان استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد متن پیام اینچنین است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هَلْ جَزَاء الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ

مردم آگاه و همیشه سر افراز شهرستان پاوه

بهترین برکات پروردگار سبحان نصیبتان باد که دگر بار تعقل و احساس را در آمیختید و یار یاور شدید.

براستی نیک نهادی و نیک روشی را جز با نیکی نمی توان ارج نهاد و پاسخ داد. کلمات از شکل بخشیدن به جملات در وصف حماسه ای که شما در رخداد ناگوار زلزله اخیر استان آفریدید درمانده و ناتوانند.

شما بزرگواران چونان همیشه پیشگام بودید و پیش از همه یار و یاور درماندگان شدید و اوج تعامل و همدلی با هم استانی های خود را چون تابلویی زیبا و گویا در مقابل دولت و ملت نهادید.

به عنوان خدمتگزار و نماینده دولت در شهرستان پاوه از کلیه شهروندان گرامی ، فرهیخته گان ، فرهنگیان، روحانیت گرانقدر ، ائمه جمعه و جماعات ، بویژه امام جمعه معزز و بزرگوار پاوه ،سایتها و رسانه های محلی و اصحاب خبر، موسسات خیریه و انجمن های مردم نهاد ،کارمندان و کارکنان دوایر دولتی ،نیروهای عزیز نظامی و انتظامی ،بسیجیان ، کسبه ، بازاریان و جوانان فعال و برومند نیروهای امدادی و نهادهای حمایتی نهایت سپاسگزاری را دارم .

برای همه شما عزیزان وخانواده های محترمتان سلامت ، عزت وسعادتمندی از پروردگار کثیرالبرکات مسئلت می نمایم.

 

ایده پور ،فرماندار پاوه

2 پاسخ برای “تقدیرو تشکر فرماندار از حضور و کمک رسانی مردم شهرستان پاوه به زلزله زدگان استان

  • وفا فتح الهی در تاریخ آذر 2, 1396 گفت:

    فرماندارمحترم و مردمی شهرستان پاوه بدون ریا هر چی کردیم در جواب خوبیهای شما و شهروندان سرپل ذهابی مثل قطره آب در دریا هستش
    و ما شما رو عضوی از خانواده خودمان میدانیم

    • ناشناس در تاریخ آذر 4, 1396 گفت:

      جناب فرماندارمردم غیور ما احساس تکلیف کردند و وظیفه انسانی داشتند اما شما به عنوان مدیر بحران شهرستان برای این مردم زلزله زده چه کار کردی?