د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 17:41

با پیگیری شهاب نادری مسیر روستای نسمه تا دوریسان به میزان۷متر تعریض شد

با پیگیری شهاب نادری مسیر روستای نسمه تا دوریسان به میزان۷متر تعریض شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت : با پیگیری شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مساعدت فرماندار شهرستان مسیر روستای دوریسان تا نسمه به میزان ۷ متر تعرض شد. مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت : با پیگیری شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مساعدت فرماندار شهرستان مسیر روستای دوریسان تا نسمه به میزان ۷ متر تعرض شد.

مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : مسیر روستاهای پاوه به کرمانشاه در محور روستای دوریسان در نقاطی بخصوص حادثه خیز نیازمند بهسازی و تعریض بود که در این راستا اقدامات قابل توجهی به همت ماموران پرتلاش اداره راهداری صورت گرفته است.

 

وی افزود : در اولین اقدام عملیات آرماتور گذاری و بتن ریزی دال پل روستای دوریسان با هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیون تومان به میزان ۷ متر تعرض و امروز به پایان رسید .

 

شهریاری با تاکید بر اینکه اعتبارات لازم برای توسعه هرچه بهتر جاده های شهرستان وجود ندارد گفت : با پیگیری های نماینده محترم مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مساعدت فرماندار شهرستان پاوه در مسیرهای حادثه خیز محور پاوه به کرمانشاه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت : مسیر روستای دوریسان تا نسمه شهرستان پاوه نیز میزان ۷ متر تعریض شده است که یک لایه ساب بیس ۱۵ سانتیمتر و دو لایه بیس هرکدام ۱۵ سانتیمتر و دو لایه آسفالت بیندر و توپکا جمعا ۱۰ سانتیمتر از جمله اقدامات صورت گرفته در این مسیر می باشد که در مرحله بعد سعی میشود با تکمیل لایه های بیس نسبت به بهسازی و آسفالت مسیر تا دره بیان (پل دره بیان) اقدام شود.

 

شهریاری در ادامه با بیان اینکه عملیات بهسازی رویه آسفالتی راه روستایی نسمه از امروز شروع شده است گفت : عملیات روکش آسفالت روستای نسمه شروع شده است که  امیدواریم با پیگیری های دکتر شهاب نادری در مجلس و جذب اعتبارات لازم تمامی جاده های روستایی شهرستان  و راههای مواصلاتی و نقاط حادثه خیز را آسفالت و بهسازی و نماییم.

 

گفتنی است جاده های مرگبار اورامانات از جمله مسیر های پرحادثه و نامناسب می باشد که نماینده پاوه و اورامانات در این مقوله توجه ویژه ای به بهسازی این جاده ها دارد که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته شاهد مناسب سازی تمامی جاده های پاوه و اورامانات باشیم.

 

 

پایان بهسازی و تعریض دوریسان تا نسمه با تعریض مسیر به میزان ۷ متر

 

 

پایان عملیات آرماتور گذاری و بتن ریزی دال پل دوریسان امروز

 

 

 

شروع عملیات بهسازی رویه آسفالتی راه روستایی نسمه امروز