ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 19:19

۵۷۳کنتور خراب در شهرستان پاوه تعویض شد

۵۷۳کنتور خراب در شهرستان پاوه تعویض شد

به گزارش سلام پاوه:مدیر امور آبفای شهرستان پاوه گفت:در راستای مدیریت آب شرب،کنترل و محاسبه دقیق میزان مصارف مشترکین و محاسبه واقعی میزان هدر رفت آب شرب در طی شش ماهه اول سالجاری ۵۷۳ کنتورخراب در شهر پاوه و بخش های تابعه تعویض گردید. سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:با تعویض کنتورهای […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر امور آبفای شهرستان پاوه گفت:در راستای مدیریت آب شرب،کنترل و محاسبه دقیق میزان مصارف مشترکین و محاسبه واقعی میزان هدر رفت آب شرب در طی شش ماهه اول سالجاری ۵۷۳ کنتورخراب در شهر پاوه و بخش های تابعه تعویض گردید.

سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:با تعویض کنتورهای خراب، اطلاعات دقیقی از میزان مصارف آب شرب مشترکین به دست می‌آید که موجب تسهیل مدیریت مصارف در مواقع بحرانی می‌گردد.

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر تعداد ۱۴۰ فقره کنتور خراب دیگر در سطح شهرستان وجود دارد که نیاز به تعویض و نوسازی دارد که در دست اجرا می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه تصریح کرد:شهر پاوه با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر و در قالب ۱۲ هزار مشترک آب و فاضلاب از خدمات امور آب و فاضلاب این شهر بهره مند هستند.

4 پاسخ برای “۵۷۳کنتور خراب در شهرستان پاوه تعویض شد

  • حساب سرانگشتی!! در تاریخ آبان 4, 1396 گفت:

    متاسفانه سالهاست شهر پاوه چوب امارجمعیتی غلط ویا مشکوک را میخورد.از این بابت که همواره امار جمعیتی مبنای اختصاص بودجه به هر ناحیه ویا شهر وشهرستانی است؛
    مثلا:اقای مرادی میگن جمعیت پاوه ۳۰۰۰۰نفر وامار مشترکان اداره اب وفاضلاب پاوه ۱۲۰۰۰مشترک است!!!!!!!
    چنانچه هر خانوار ویا مشترک شهرپاوه میانگین ۴نفر باشد(که قطعا کمتر ازاین نیست)میشود:
    ۴۸۰۰۰=۴×۱۲۰۰۰
    به یقین خیلی از مشترکان شهرپاوه کنتور اپارتمانی نصب کرده اند که امار ان نیز موجود است.یعنی اگر مشترکان کنتور اپارتمانی که گاها چند واحد از یک کنتور استفاده میکنند را حساب نماییم، بیشتر از ۴۸۰۰۰نفر میشود.
    این امار سوای از محله بزرگ “سرباور خانگا”با جمعیتی معادل ۵۰۰۰ نفر میشود که همگان میدانند این محله بزرگ متصل به شهر پاوه واهالی ان ازتمام خدمات شهری وحمل ونقل و….شهر پاوه برخوردارند.
    محله بزرگ
    “سرباور خانگا”یکی از
    سر ریزهای جمعیتی شهرپاوه است ودر چند سال اخیر رشد قابل ملاحظه ایی داشته است.
    بنده به امار شهرک چورژی وروستای دوریسان هم کاری ندارم که کاملا متصل به شهر پاوه هستند،اما سوالی که برای من ودیگر همشهریان پاوه یی مطرح میگردد این است چرا همواره امار شهرپاوه را اینگونه محاسبه میکنند ایا این به ضرر شهر نیست؟قطعا بلی.
    چرا که سالهاست جمعیت شهرپاوه را اینگونه محاسبه!!میکنند وطبق این جمعیت غیر واقعی!!! شهرپاوه دچار محرومیت های تحمیلی و…گردیده است.
    پس بیاییم این مورد را از مسولان مطالبه نماییم.
    جمعیت شهری پاوه با امار واقعی، حداقل ۴۰۰۰۰نفر وبا احتساب نواحی کاملا متصل واقماری!!!!به حدود ۵۰/۰۰۰ نفر میرسد.(حداقل حداقل)
    که تمام این جمعیت از بازار وبیمارستان ومراکز بهداشتی و اموزشی وحمل ونقل واماکن تفریحی وپارک استفاده کرده و موجب تولید زباله وترافیک شهری وشلوغی والودگی…… شده وبه این شهر تحمیل میکنند . وتمام این جمعیت، از امکانات محدودشهر پاوه وبا بودجه جمعیت ناصحیح ۳۰۰۰۰ نفری!!!! اداره می شوند!!!!!!.
    لطفا اگاه باشید واین را از مسولان مطالبه نماییم.
    سپاس

  • فرهنگی بازنشسته در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    نمیدانم چرا اقای مهندس مرادی عزیز یک بار در مورد قبض یا فیشهای اب شفاف سازی نمیکنند .

  • روستایی بدبخت در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    شما کنتورهای سویسی اصل که ۱۰۰ سال دیگه هم تضمینی کار می‌کردند، از روستایی های بدبخت با دوز کلک جمع آوری کردین و بجاش یه کنتور آشغال گذاشتین که اگر دو الی سه وسیله برقی با هم همزمان روشن باشند کنتور می‌پرد. اقدام شما خیانت است نه خدمت، خجالت دارد؛ اما افتخار ندارد. یه مسئولی نیست بگه این کنتورهای قدیمی رو چکار کردین؟ توشهری مانند تهران و کرمانشاه هنوز این کنتورها را دارند، چون هدف شما خوش خدمتی و ظلم به روستایان بود، این کنتورها را از انها گرفتین… فقط به بهانه دیجیتال بودن.

  • saman در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    لطفا یک نفر توضیح بدهد که آیا بابت تعویض کنتور هزینه ای از مشترکین دریافت شده یانه؟