س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 18:21

برگزاری نشست صمیمی بخشدار باینگان با معتمدین و منتخبین روستای دودان/عکس

برگزاری نشست صمیمی بخشدار باینگان با معتمدین و منتخبین روستای دودان/عکس

به گزارش سلام پاوه:با دعوت شورای اسلامی روستای دودان،اردلان حاتمی بخشدار باینگان در یک جلسه صمیمی در این روستا حاضر شد و با مردم خونگرم و پاک سرشت دودان دیدار و در مورد مشکلات مردم به تبادل نظر پرداختند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از آوای باینگان:در این دیدار که با استقبال […]

به گزارش سلام پاوه:با دعوت شورای اسلامی روستای دودان،اردلان حاتمی بخشدار باینگان در یک جلسه صمیمی در این روستا حاضر شد و با مردم خونگرم و پاک سرشت دودان دیدار و در مورد مشکلات مردم به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از آوای باینگان:در این دیدار که با استقبال گسترده مردم و شور و علاقه همراه بود و حدود ۲ ساعت به طول انجامید بحث های مهمی در جهت توسعه روستای دودان انجام گرفت.

در ابتدای جلسه یکی از اهالی دودان ضمن خوشامد گویی به بخشدار و هیئت همراه از اینکه بخشدار در ساعت استراحت به دعوت آنان پاسخ مثبت داده و در این روستا حضور یافته را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری کرد که این جلسه قدمی رو به جلو در جهت حل مشکلات و خواستهای مردم روستای دودان باشد.

در ادامه رئیس شورای دودان هم از طرف خود ضمن عرض خیر مقدم به طرح مشکلات روستا پرداخت و از بخشدار خواست که به جد پیگیر این مشکلات باشد.

در ادامه بخشدار محترم باینگان طی سخنانی خواستار همدلی و اتحاد مردم روستای دودان در راستای پیشرفت و توسعه روستا شد و اظهار داشت که تا مردم پای کار نباشند و از مسئولان نخواهند و خود در طرحها مشارکت نداشته باشند اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

اردلان حاتمی با اشاره به بیکاری جوانان این روستا،جوانان را سرمایه گرانبهای هر جامعه ای دانست و گفت:اگر جوانان همت کنند اتفاقات خوبی در آینده ای نزدیک رخ خواهد داد.

وی همچنین قولهایی در جهت بازسازی مسجد دودان، طرح تعریض معابر، رفع مشکل فاضلاب روستا و پیگیری و مصوب کردن طرح های اشتغالزایی به مردم دودان داد.

در پایان از اهمیت برگزاری آیین انارانه در این روستا سخنانی ایراد کرد و اظهار داشت این برنامه ها میتواند راه گشای برخی مشکلات باغداران و مردم روستا باشد و از شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان به جهت مدیریت این برنامه تشکر کرد و از تمام مردم روستا جهت مشارکت حداکثری دعوت به عمل آوردند.

در این دیدار که مدیر عامل شرکت تعاونی نیک اندیشان نیز حضور داشت نحوه اجرای مراسم انارانه تشریح گردید و اهمیت صنعت گردشگری برای مردم روستا بیان گردید.

غفور رستم زاده عنوان کرد باغداری در دودان قدمت زیاد داشته و انار سیاه دودان که از خاصیت دارویی فراوانی برخوردار است تنها در این منطقه کشت شده است و در تاریخ دودان به ارتباط پیر میکاییل که حدود ۷۰۰ سال قبل در این روستا می زیستند و با عرفای خراسان ارتباط داشته اشاره کردند و گفتند حتی روایت هست که قلم این نوع انار را با خود برای کاشت به آنان هدیه داده است.

در پایان بخشدار باینگان به برخی سوالات جوانان و مردم روستا پاسخ داده و از بانیان جلسه تشکر کردند.

4 پاسخ برای “برگزاری نشست صمیمی بخشدار باینگان با معتمدین و منتخبین روستای دودان/عکس

  • باينگاني در تاریخ آبان 5, 1396 گفت:

    درود بر کاک اردلان حاتمی که شایسته بهترینهاست

  • ناشناس در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    تاجایی که اطلاع داریم دهیار روستا جناب رحیمیان باتمام مسئولان کشوری ولشکری درسطح استان وخارج از استان ارتباط دوستانه و صمیمی دارد نمی دونیم که این مردم وشوراهاشان به حضور بخشدار منطقه باینگان درروستا خوشحال میشن

  • ناشناس در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    خوب وظیفه مسئولین دیدار بامردم ورفع مشکلات آنهامیباشد متاسفانه رئیس شورای دودان توکانال ده نگی نوریاو یک جوری این دیدارراتوصیف کرده بود وبخصوص تعریف وتمجیدهای بیحدو اندازه ایشان از شخص بخشدارکه انگار اتفاق خارق العاده ای افتاده…

  • ناشناس در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    بیچاره ها (شوراها) تاکنون مسئولین راندیده اند که به وجود بخشدار در روستایشان شادمان هستند. تا جایی که اطلاع دارم دهیارشان جناب رحیمیان با اکثر مسئولین ارشد نظام ارتباط دارد.