ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 12:05

نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس منطقه نوسود/عکس

نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس منطقه نوسود/عکس

به گزارش سلام پاوه:زنگ امر به معروف و نهی از منکر امروز با حضور بخشدار نوسود و تنی چند از کارکنان اداره آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه کوثر نواخته شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم در سخنانی امر به معروف و نهی از […]

به گزارش سلام پاوه:زنگ امر به معروف و نهی از منکر امروز با حضور بخشدار نوسود و تنی چند از کارکنان اداره آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه کوثر نواخته شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم در سخنانی امر به معروف و نهی از منکر را دو فرضیه مهم در اسلام دانست و گفت:انسان برای رسیدن به سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت باید به عنوان تکلیفی دینی به آنها نگاه  و عمل کرد.

منصور وهابی افزود:در گذر زمان بعضی از  معروفات و ارزش های دینی فراموش و بعضی از منکرات و ضد ارزشها در جامعه ترویج و گسترش پیدا می کند.لذا ساماندهی گرو ههای تذکر لسانی و روشن نمودن مصادیق معروف و منکر را در جامعه و مدارس ضروری برشمرد.

بخشدار نوسود پس از ادای تحیت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و تسلیت ماه محرم با اشاره به رابطه دو سویه نظام تعلیم و تربیت و توسعه و شکوفایی کشور رمز بقای یک جامعه را در گرو نظام تعلیم و تربیت پویا،خلاق و فعال دانست.

سعدی مصطفی زاده با توجه به نیاز های دنیای امروز،مجهز شدن نیروهای آموزش و پرورش را به سلاح علم روز ضروری بر شمرد و امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی دانست که تمام آحاد جامعه باید نسبت به آن اهتمام ورزند.