د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:08

لوله های فرسوده چاه آب روستای بندره شهر پاوه تعویض شد

لوله های فرسوده چاه آب روستای بندره شهر پاوه تعویض شد

به گزارش سلام پاوه:مدیر امور آبفای شهر پاوه گفت:با احیاء و بازسازی و تعویض لوله های چاه آب بندره در شهر پاوه ، آب استحصالی از این چاه به میزان قابل توجهی افزایش یافت.    سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:بدنبال کاهش دبی آب چاه بندره این شهر و با عنایت […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر امور آبفای شهر پاوه گفت:با احیاء و بازسازی و تعویض لوله های چاه آب بندره در شهر پاوه ، آب استحصالی از این چاه به میزان قابل توجهی افزایش یافت. 

 

سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:بدنبال کاهش دبی آب چاه بندره این شهر و با عنایت به شکستگی و فرسوده شدن لوله های چاه و همچنین انباشت املاح و ماسه های ته نشین شده در کف این چاه،عملیات خارج سازی جدار معیوب و جدارگذاری مجدد و همچنین خارج سازی املاح و شستشوی این چاه با موفقیت انجام و به اتمام رسید.

 

وی خاطر نشان کرد:در این عملیات تعداد ۴۰ شاخه لوله ۶ متری از جنس فولاد و به سایز ۱۵۰ تعویض که عمق نصب آن ۲۴۰ متر می باشد.

 

مدیر امور آبفای شهر پاوه تصریح کرد:با انجام این عملیات ضمن به روز رسانی و افزایش کیفیت آب شرب استحصالی از چاه مذکور ،موجب افزایش دبی آب شرب به میزان قابل توجهی شده است.

 

مرادی تاکید کرد:عملیات تعویض لوله های چاه بندره شهر پاوه .هزینه ای بالغ بر ۲۷۰ میلیون ریال دربرداشته و این عملیات ۴۸ ساعت به طول انجامیده است.

یک پاسخ برای “لوله های فرسوده چاه آب روستای بندره شهر پاوه تعویض شد

  • نا اشن در تاریخ مهر 5, 1396 گفت:

    اقای مرادی سلام چرا بعد از دو سال هنوز تعدادی از اها لی محله سی ان جی یا جنب ترمینال هنوز پرونده تشکیل نداده و اب مفت و مجانی بی پول می خورند و خیلی هم اب مصرف می کنند لطفا همکارانتان را برای ابن امر بسیج تا عدهای از بقیه مردم و اب و فاضلاب سو استفاده نکنند حتب اب روستایی هم‌دنبال انان نمی گیرد ولی ما تا حال بیش از دو میلیون پول هزینه کردهایم با فیش اب