س 29 اسفند 1402 ساعت 09:34

نشست بصیرت زایی طلاب و روحانیون مدرسه علوم دینی امام محمد غزالی پاوه برگزار شد

نشست بصیرت زایی طلاب و روحانیون مدرسه علوم دینی امام محمد غزالی پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : نشست بصیرت زایی طلاب و روحانیون مدرسه علوم دینی امام محمد غزالی پاوه برای خواهران و براداران برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست مدیر مدرسه علوم دینی امام محمد غزالی پاوه گفت: عزیزان دشمن سعی میکند در زمینه فرهنگی باورهای جامعه را دگرگون کند . وی […]

به گزارش سلام پاوه : نشست بصیرت زایی طلاب و روحانیون مدرسه علوم دینی امام محمد غزالی پاوه برای خواهران و براداران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست مدیر مدرسه علوم دینی امام محمد غزالی پاوه گفت: عزیزان دشمن سعی میکند در زمینه فرهنگی باورهای جامعه را دگرگون کند .نشست بصیرت زایی

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد آن باورهای که توانسته این جامعه را سرپا نگه دارد جابجا کند گفت : دشمن میخواد به باورهای خدشه وارد کند اختلال و رخنه درآنها بوجود بیاورد امروزه دشمن با رویکرد جدید برای مقابله با فرهنگ دینی و اسلامی از همین مسیر و با همین ادبیات وارد شده است و لازم است بابینش کامل و بصیرت هدف را تبین و ادامه داد و توطئه های دشمن را خنثی کرد.

مدیر مدرسه علوم دینی امام محمد غزالی پاوه درجلسه بصیرت زایی کلاس خواهران مدرسه علوم دینی که در پایگاه بسیج شهید سلیمی برگزار شدگفت مهمترین ارکان خانواده برای تربیت فرزندان پدر و مادر هستند .

وی در تبیین و اهمیت ارکان خانواده بیان نمود زندگی که در سایه دین و اصلاح باشد از ثمرات دین مبین اسلام است و تربیت فرزندان مهم ترین وظیفه ای است که والدین باید انجام دهند و این کار ساده ای نیست و اگر ازآنها به درستی نگه داری و مراقبت نشود ممکن است تبدیل به یک بدهی شوند و در کنار این ها جای تقدیر است که زنان همگام با مردان در جامعه تلاش و کوشش میکنند و یا هنر افرینی میکنند این حرکات دال بر افکار صحیح و بصیرت کامل میباشد.