ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 16:10

نواختن زنگ مهر،ایثار و مقاومت در مدارس منطقه نوسود/تصاویر

نواختن زنگ مهر،ایثار و مقاومت در مدارس منطقه نوسود/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:همزمان با سراسر کشور،مراسم بازگشایی مدارس در تمامی واحد های آموزشی شهری و روستایی،بصورت نمادین در دبستان حضرت زینب(س)منطقه نوسود با حضور مسئولین برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس در سخنانی تقارن […]

به گزارش سلام پاوه:همزمان با سراسر کشور،مراسم بازگشایی مدارس در تمامی واحد های آموزشی شهری و روستایی،بصورت نمادین در دبستان حضرت زینب(س)منطقه نوسود با حضور مسئولین برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس در سخنانی تقارن سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را حاوی پیام ایثار،مقاومت و نشان از عظمت و عزت جمهوری اسلامی ایران  دانست.

منصور وهابی بیان داشت:در تمامی واحد های آموزشی مراسم  هفته دفاع مقدس را به پاس جان فشانی های جوانان،نوجوانان،شیر زنان و مردان عرصه عمل در آن دوران مقدس برگزار می کنیم تا در ذهنمان بماند که چه مسیری را طی کردیم تا به عزت،اقتدار امروزی رسیدیم.

وهابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شناخت وقایع هشت سال دفاع مقدس افزود:امنیتی که امروز داریم مدیون رشادتها،ایثارگری ها و دلاوریهای شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

وی در ادامه سخنانشان با بیان اینکه سعادت و بهروزی یک ملت در سایه خردو علم اندوزی است اظهار کرد در محیط خانواده کودک در مسیر اجتماعی شدن گام بر می دارد و برای زندگی اجتماعی آماده می شود.اما چون محیط خانواده،محیط عاطفی است و اساس آن بر عاطفه استوار است فرد با واقعیت های جامعه کمتر آشنا می شود.

وهابی افزود:در محیط مدرسه است که فرزندان ما با جامعه واقعی ،قانونمندی ، قانون مداری ،مسئولیت پذیری آشنا می شوند.لذا می طلبدبا توئجه به اینکه آموزش و پرورش بزرگ ترین دستگاه فرهنگی در کشور است و ذات آن مشارکت  جویانه است اولیاء محترم با مدرسه ارتباط مستمر و دوسویه را داشته باشند تا از ارتباط تعامل و همکاری این دو نهاد مقدس نسل توسعه یافته پرورش یابد.

مدیر آموزش و پرورش نوسود ادامه داد:امروزه شاکر و مفتخریم که دانش آموزان عزیزدر نقطه صفر مرزی درتمامی واحد های آموزش در کمال آرامش و امنیت ، با ایمان و اعتقاد راسخ به اقتدار همه جانبه این نظام پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در خواهند آورد و این پیام را خواهند داد که ما در سنگر مقدس تعلیم وتربیت در سایه رهنمود های مقام معظم رهبری و با ارتقاء علم و دانش خود و فتح قله های پیشرفت توسعه و ترقی در زمینه های مختلف فرهنگی اجتماعی ، سیاسی دشمنان این نظام را مأیوس خواهیم کرد و در آینده نیز سر بازو مرزدار خوبی برای این نظام و مملکت خواهیم بود.

وی در پایان از آمادگی تمامی واحد های آموزشی و تأمین نیروی آن در منطقه با فضا ی آموزشی کافی خبر داد. پس از مراسم شهر نوسود بخشدار  و رئیس اداره آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان روستای نروی و شرکان حضور پیدا کردند و با اهداء شاخه های گل به آنها سال تحصیلی جدید را تبریک گفتند.

2 پاسخ برای “نواختن زنگ مهر،ایثار و مقاومت در مدارس منطقه نوسود/تصاویر

  • ناشناس در تاریخ آذر 14, 1396 گفت:

    عالیییی

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ مهر 2, 1396 گفت:

    اگر مقایسه ای بشود بین مراسم اغاز سال تحصیلی در نوسود پاوه باینگان نمره قبولی را از احاظ کیفیت و فضا سازی باید به نوسود داد.لطفا به دقت به انها نگاه بکنید تا تفاوتها مشخص شود