س 29 اسفند 1402 ساعت 06:22

طنین زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در شهرستان پاوه نواخته شد/ عکس

طنین زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در شهرستان پاوه نواخته شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : زنگ ایثار و مقاومت و بازگشایی مدارس در مدارس شهرستان پاوه صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۶۷ مدرسه این شهرستان نواخته شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :زنگ بازگشایی مدارس و زنگ ایثار و مقاومت صبح امروز با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان پاوه، خانواده معظم […]

به گزارش سلام پاوه : زنگ ایثار و مقاومت و بازگشایی مدارس در مدارس شهرستان پاوه صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۶۷ مدرسه این شهرستان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :زنگ بازگشایی مدارس و زنگ ایثار و مقاومت صبح امروز با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان پاوه، خانواده معظم شهدا، اعضای شورای آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان به صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهید فاتح نقشبندی طنین انداز شد.

در این آیین باشکوه پرویز ایده پور فرماندار شهرستان و مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه به مناسبت آغاز سال تحصیلی و فصل بازگشایی مدارس به ایراد سخنرانی پرداختند  و در پایان زنگ بازگشایی مدارس توسط فرماندار نواخته شد.

فرماندارشهرستان پاوه با گرامیداشت ایام محرم و هفته دفاع مقدس وآغاز بهار تعلیم وتربیت گفت اول مهر شروع زندگی برای کل جامعه ایران است .

پرویز ایده پور افزود: اگر این شروع همراه با تربیت افراد توانمند برای کشور باشد رشد واعتلای کشور را بدنبال خواهد داشت .

فرماندار پاوه افزود: آموزش و پرورش زمانی موفق عمل میکند که آموزش و پرورش را به موازات هم داشته باشد و نقض و ضعف هر یک از این دو ضعف و ناکارآمدی جامعه را در پی خواهد داشت .

وی افزود: مشکل امروز کشور ما این است که افراد آموزش می بینند و مدرک میگیرند اما توانمند نمیشوند در حالی که کشور ما امروز به افراد تحصیل کرده توانمند نیاز دارد افرادی که در هر دو مقوله آموزش وپرورش توانمند باشند.

ایده پور با بیان خاطراتی از ایام دفاع مقدس به رشادت و فداکاری دلاور مردان عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت ما امروز وارث کسانی هستیم که برای حفظ ارزشهای انقلاب وکیان کشور اسلامیمان از بهترین سرمایه خویش یعنی جان عزیزشان گذشتند.

در ابتدای این مراسم مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه گفت امسال بیش از ۷ هزار دانش آموز با هدایت و راهنمایی ۸۵۰ معلم ودبیر در ۶۷ آموزشگاه سال تحصیلی را آغاز میکنند.

مختار برزگزد فر افزود امسال هیچ کلاس و مدرسه ما بدون معلم و دبیر نیست.

در این مراسم زنگ امر به معروف ونهی از منکر و زنگ صرفه جویی از آب نیز بصدا درآمد .

در این مراسم مرادی مدیر آبفای پاوه توضیحاتی درخصوص وضعیت آب، فرهنگ درست مصرف کردن آب و کمبود آب بعنوان یک بیماری درحال پیشرفت صحبت کرد.

وی در ادامه افزود: در سال ۱۳۷۶ سرانه آب تجدید پذیر در ایران ۲۱۰۰ متر مکعب بود که این مقدار در سال ۱۳۹۶ به ۱۰۰۰ مترمکعب رسیده یعنی کمتر از نصف شده است. و این خطر بزرگی است که زندگی آینده ما را تهدید می کند.

مهندس مرادی در ادامه گفت؛ ضرورت دارد فرهنگ درست مصرف کردن آب را بیاموزیم و آنقدر تکرار کنیم تا بصورت عادت و مهارت در ما نهادینه شود.

وی در پایان یادآور شد که در جامعه ما همانند سایر جوامع بیماری های مهلکی وجود دارند که کمبود آب هم می تواند یکی از این بیماری ها باشد. ولی یک فرق مهم با بقیه دارد و آن این است که سرطان قشر خاصی را در بر می گیرد، اعتیاد تعدادی از افراد را شامل می شود ولی کمبود آب شامل همه ما می شود و زندگی ما را تهدید می کند. پس ضرورت دارد در مصرف آن صرفه جویی کنیم.

نظیر این مراسم در شهرهای نوسود،نودشه،باینگان وبانه وره نیز برگزارشد .

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت دارای سه منطقه آموزش وپرورش پاوه،نوسود وباینگان با حدود ۱۳ هزار نفر دانش آموز است

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید

9 پاسخ برای “طنین زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در شهرستان پاوه نواخته شد/ عکس

  • دانشجو در تاریخ مهر 3, 1396 گفت:

    سلام واقعا جای ماموسا قادری خالی بود

  • والدین در تاریخ مهر 3, 1396 گفت:

    سلام جناب فرهنگی یک سوال دارم دردبیرستان نمونه دولتی هورامان آقایان گرامی معلمین عزیز علی اشرف منوچهری وآقای عباس محمودی وآقای اسفندیارزوراسنا وآقای احسن نقشبندی چرا دراین دبیرستان که ازمعلمین نمونه هستند دراستان وکشور خضورندارند ؟؟؟!!! ضمن معلم خوب برای دانش آموز می باشد نه برای مدیرمشت نمونه خرواراست دوست عزیز

  • فرهنگی در تاریخ مهر 1, 1396 گفت:

    با سلام خدمت ولی دانش اموز-در این چند سال اخیر دبیرستانهای نمونه دولتی شهرستان بهترین دبیرها رو جذب کرده و بیشترین کلاسهای کنکوری رو براشون برگزار کردن .اما همه این زحمت ها بی جواب ماند.دبیرستان ام المومنین یک نفر پزشکی قبول شد نمونه دخترانه هم یک نفر!!!!

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ مهر 1, 1396 گفت:

    سلام و درود بر اندشمند دوران جناب امام جمعه محترم و نامدار پاوه( جناب آقای قادری)
    سلام و درود بر سکاندار آموزش و پرورش پاوه جناب آقای برزگر فرد
    ماموستا قادری در بخش دوم خطبه ها به سالروز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۹۶ ماه ملت و دولت ایران در یک جنگ نابرابر ک…………………..
    وی گفت: مردم دیگر نقاط ایران فقط فرزندانشان را تقدیم انقلاب و اسلام کردند اما ما هم فرزندان و هم شهر و روستاهای خود را از دست دادیم.
    وی همچنین به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اشاره کرد
    و ضمن تبریک این ایام به فرهنگیان و دانش آموزان خواستار تلاش بیشتر برای اعتلای تعلیم و تربیت در شهرستان شد
    و گفت: آموزش و پرورش پاوه سال گذشته موفق بوده و انشاالله امسال هم با تلاش بیشتر موفقتر شود.
    سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیز در قبل از خطبه های نماز جمعه، ………

  • فرهنگی در تاریخ مهر 1, 1396 گفت:

    متاسفانه در عکسها حضور جناب حاج ماموستا یا رییسدفتر ایشان را نمی بینیم

  • فرهنگ دوست در تاریخ مهر 1, 1396 گفت:

    عملکرد نامناسب برزگر باعث شده پدر معنوی شهرستان و وزنه بزرگ مراسمات وفرزند فهیم ایشان در مراسم شرکت نکنن.به امید تغییر در مدیریت اداره پاوه به این. ودی ها

  • فرهنگی در تاریخ مهر 1, 1396 گفت:

    حاج ماموستا قادری امام جمعه محترم ویا مسول دفتر ایشان در مراسم شرف حضور ندارن

  • ولی دانش آموز در تاریخ مهر 1, 1396 گفت:

    سلام: آغازسال تحصیلی۹۶,۹۷ بر دانش آموزان ,دانشجویان وفرهنگیان عزیز گرامی باد وانشالله بابرنامه ریزی بهتردرخصوص وضعیت تحصیلی دانش آموزان برای کنکور۹۶,۹۷ ازهمین آغازسال آموزش پرورش بامعرفی معلمین تلاش گربه دبیرستانهای سطح شهراقدام نمی یاد به خصوص دبیرستانهای نمونه دولتی باسپاس

  • نادری در تاریخ مهر 1, 1396 گفت:

    در میان عکس ها جای معلم معنوی شهرستان جناب حاج ماموسا خالی است