س 29 اسفند 1402 ساعت 05:48

امام جمعه پاوه:سخنان ترامپ در سازمان ملل بی ادبانه بود

امام جمعه پاوه:سخنان ترامپ در سازمان ملل بی ادبانه بود

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه با اشاره به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل گفت:ایشان یک دیوانه است که بسیار بی ادبی به ملت ایران کرد و برای تمام جهان مسجل شد که رییس جمهوری امریکا به راستی یک دیوانه است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری در خطبه […]

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه با اشاره به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل گفت:ایشان یک دیوانه است که بسیار بی ادبی به ملت ایران کرد و برای تمام جهان مسجل شد که رییس جمهوری امریکا به راستی یک دیوانه است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه افزود:ما ملت ایران این حرکت و سخنان ترامپ را محکوم می کنیم.

وی در ادامه گفت:مردم عراق باید با الگوگرفتن از ملت بصیر ایران اجازه ندهند دشمنان کشورشان را تجزیه کنند.

ماموستا قادری در بخش دوم خطبه ها به سالروز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۹۶ ماه ملت و دولت ایران در یک جنگ نابرابر که همه قدرتهای جهانی از عراق حمایت می کردند، از کشورشان دفاع کردند.

وی اضافه کرد:عراق با ۱۲ لشکر و ۱۵ تیپ تا دندان مسلح، پنج هزار و ۴۰۰ دستگاه تانک و ۳۶۰ فروند هواپیمای جنگی به انقلاب اسلامی نوپای ایران حمله کرد که ما در طول ۸ سال ۲۲۰ هزار شهید تقدیم اسلام کردیم.

وی گفت: مردم دیگر نقاط ایران فقط فرزندانشان را تقدیم انقلاب و اسلام کردند اما ما هم فرزندان و هم شهر و روستاهای خود را از دست دادیم.

وی همچنین به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اشاره کرد و ضمن تبریک این ایام به فرهنگیان و دانش آموزان خواستار تلاش بیشتر برای اعتلای تعلیم و تربیت در شهرستان شد و گفت: آموزش و پرورش پاوه سال گذشته موفق بوده و انشاالله امسال هم با تلاش بیشتر موفقتر شود.

سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیز در قبل از خطبه های نماز جمعه، برگزاری همه پرسی در کردستان عراق را توطئه و ترفند استکبار و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: مردم کرد عراق باید با بصیرت مراقب این ترفند دشمنان باشند و فریب آنان را نخورند چون هدف آنها تجزیه عراق است نه استقلال کردستان.

نمازگزاران پاوه ای بعد از اقامه نماز جمعه با تجمع در مقابل مسجد جامع و با سردادان شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر و انزجار خود را از سخنان سخیف ترامپ اعلام کردند.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد